- זיך איינגעשריבן
- אוג. 19, 2024
- מעסעדזשעס
- 152
- רעאקציע ראטע
- 887
אפגעטיילט פון דא
לגבי נפש אין תנ"ך
עס האט פארשטייט זיך נישט געמיינט די 'פלעטאניק', גריכישע קאנסעפשען אויף די 'זעהל'.
דאס איז שפעטער אריינגעקומען ווען די רעליגיע איז 'העלעניזירט' געווארן אינטער די 'גרעקא רוימען פיריאד', און בעיקר פארמירט געווארן אין קריסטליכע טעאלאגיע, און ערשט נאכדעם צוריק אריין אין חז"ל וכו'...
דאס אז די גמרא פיהלט פאר וויכטיג צו שרייבן בלעטער אויף בלעטער (סנהדרין, פרק חלק)
צו אויפווייזן פון אריינגעקוועטשטע (אמת צו נישט) פשטים אז ס'איז דא תחיית המתים (מיינענדיג דעמאלט בפשטות די איידיע פון Resurrection of the dead) געט דיר צו פארשטיין ווי שטארק עס האט אויסגעפעלט פארזיכערן פאר זיך און פאר אנדערע אז עס איז באמת א אידישע קאנצעפט.
לגבי נפש אין תנ"ך
עס האט פארשטייט זיך נישט געמיינט די 'פלעטאניק', גריכישע קאנסעפשען אויף די 'זעהל'.
דאס איז שפעטער אריינגעקומען ווען די רעליגיע איז 'העלעניזירט' געווארן אינטער די 'גרעקא רוימען פיריאד', און בעיקר פארמירט געווארן אין קריסטליכע טעאלאגיע, און ערשט נאכדעם צוריק אריין אין חז"ל וכו'...
דאס אז די גמרא פיהלט פאר וויכטיג צו שרייבן בלעטער אויף בלעטער (סנהדרין, פרק חלק)
צו אויפווייזן פון אריינגעקוועטשטע (אמת צו נישט) פשטים אז ס'איז דא תחיית המתים (מיינענדיג דעמאלט בפשטות די איידיע פון Resurrection of the dead) געט דיר צו פארשטיין ווי שטארק עס האט אויסגעפעלט פארזיכערן פאר זיך און פאר אנדערע אז עס איז באמת א אידישע קאנצעפט.