דא האט @קהל׳ס נער דערמאנט די היתר פון לצורך פרנסה אז עס איז א נייע זאך.
די עצם זאך אז מען איז מער מקיל ווען עס איז דא א צורך גדול זעהט מאן שוין יא אין די פוסקים אבער מען זעהט לכאורה נישט אויב צורך פרנסה הייסט א צורך גדול.
עס איז דא איין פלאץ וואס איך האב געטראפן איז ווען איינער איז אוועקגעפארן לצורך פרנסה און צירוקגעקומען אום חול המועד מעג ער זיך אפשערן.
פון דארט איז א ראיה אנטקעגן ראבינאוויטש וואס פלעגט טענה'ן אז די היתר פון לצורך פרנסה איז נאר אויב איינער האט נישט וואס צו עסן ווייל להלכה די איינציגסע וואס הייסט נישט לצורך איז לטייל
די עצם זאך אז מען איז מער מקיל ווען עס איז דא א צורך גדול זעהט מאן שוין יא אין די פוסקים אבער מען זעהט לכאורה נישט אויב צורך פרנסה הייסט א צורך גדול.
עס איז דא איין פלאץ וואס איך האב געטראפן איז ווען איינער איז אוועקגעפארן לצורך פרנסה און צירוקגעקומען אום חול המועד מעג ער זיך אפשערן.
פון דארט איז א ראיה אנטקעגן ראבינאוויטש וואס פלעגט טענה'ן אז די היתר פון לצורך פרנסה איז נאר אויב איינער האט נישט וואס צו עסן ווייל להלכה די איינציגסע וואס הייסט נישט לצורך איז לטייל