Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
שוין געליינט מדטאציא היהדות פין עם אבער איך בין נאך נישט קלאר אויף למעשהPractical meditation איז דא אסאך, אבער איך ארויס האבן די געדאנק פון "השקטה" זוך אויף די ביכער/ספרים פון אריה קאפלאן
קען זיין אז ס'דארף טאקע א שטיקל קיצור פאר פראקטיק.שוין געליינט מדטאציא היהדות פין עם אבער איך בין נאך נישט קלאר אויף למעשה
שוין געליינט דעס, ממש א שאד אז ער האט נישט איבערגעלעבט די קריג, עס וואלט געווען א וועלט וואס וואלט געפלויגן אין די לופטן
איך האב אמאל געהערט אז ער האט געהאט געשריבען אויף די נושא אסאך נאר עס איז פארלוירען געווארען ביים קריג
די פראבלעם וואס איך טרעף מיר מיט די ערשטע מהלך איז אז די מחשבות טראגען מיר אריין אין לאלא לענד פאר מיר איז גרינגער די צווייטע מהלךאויב איך פארשטיי גוט רעדט ער פון צוויי סארטן מעדיטעטיוו פרעקטיקס:
1 אבזערוון די מחשבות (מעין וויפאסאנא מעדיטאציע)
2 זיך קאצענטרירן אויף א חפץ, למשל א זייגער
ביידע טעקניקס איז די מטרה צו פארשטילן די מיינד און אויסליידיגן די מחשבות
מער פונקטליך, ער רעדט נישט פון צוויי סארטן. השקטה איז נאר דא איינס, ער רעדט נאר פון הדרגות פון די זעלבע זאך, ווי אזוי מ'דעוועלאפט די זעלבע זאך פון לעוועל צו לעוועל.אויב איך פארשטיי גוט רעדט ער פון צוויי סארטן מעדיטעטיוו טעקניקס:
1 אבזערוון די מחשבות (מעין וויפאסאנא מעדיטאציע).
ער קאמביינד ער מיט מאנטרעס (פסוקים אדער דעקלערעישענס) וואס מען זאל זאגן איינמאל די מיינד ווערט שטילער.
2 זיך קאצענטרירן אויף א חפץ, למשל א זייגער
ביידע טעקניקס איז די מטרה צו פארשטילן די מיינד און אויסליידיגן די מחשבות
פאר דעם ברענגט ער דאס ארויס, אלס א געוואלדיגע כמו טיפּ, וואס איך האב נישט געהעריג באגעגענט ערגעץ אנדערש אזוי קלאר.די פראבלעם וואס איך טרעף מיר מיט די ערשטע מהלך איז אז די מחשבות טראגען מיר אריין אין לאלא לענד פאר מיר איז גרינגער די צווייטע מהלך
ער שרייבט "גם אפשר להשתמש להשקטה בהבטה על שעון" משמע אז דאס איז נאך א טעקניק.מער פונקטליך, ער רעדט נישט פון צוויי סארטן. השקטה איז נאר דא איינס, ער רעדט נאר פון הדרגות פון די זעלבע זאך, ווי אזוי מ'דעוועלאפט די זעלבע זאך פון לעוועל צו לעוועל.
ער מיינט צו זאגן אז אויב די עצם השקטה איז שווער, דעמאלטס הייב אן דורך הבטה אויפן זייגער.השקטה איז די מטרה- משקיט זיין די מיינד. ער שרייבט "גם אפשר להשתמש להשקטה בהבטה על שעון" משמע אז דאס איז נאך א טעקניק
נאך דיין פארעכטן, קוק מיין רעספאנס נאכאמאלער שרייבט "גם אפשר להשתמש להשקטה בהבטה על שעון" משמע אז דאס איז נאך א טעקניק.
איך פארשטיי אז דאס איז א אנדערע סארט טעקניק ווי די פריערדיגע. די ערשטע איז אבזערווירן די מחשבות, לאזן לויפן פריי ביז עס פארשטילט זיך. די צווייטע איז קאנצענטרירן אויף א זאך וואס רוקט זיך נישט.
אנהייב די דריטע פאראגראף
צווישן אלע זיינע ספרים איז דא זייער אסאך אויסגעשפרייט דערוועגן.איך האב אמאל געהערט אז ער האט געהאט געשריבען אויף די נושא אסאך נאר עס איז פארלוירען געווארען ביים קריג
אעפ"כ איז גוט צו בלעטערן אין זיינע ספרים מפעם לפעם, ווייל די מהות פון השקטה קלערט ער שטארק אויס. מעדיטאציע איז נישט קיין ידיעה, ס'איז א השגה, קאפלן שרייבט נישט ידיעות און ביאורים סתם, זיינע ווערק זענען השגות, און מעדיטאציע איז אויך השגות.שוין געליינט מדטאציא היהדות פין עם אבער איך בין נאך נישט קלאר אויף למעשה
ביסט גערעכט אז ס'איז צוויי "טעקניקס" און ער שרייבט טאקע "גם אפשר".@וואלווי איך זעה נישט אז ער שרייבט אז די אנדערע איז נאר אויב עס איז שווער און אלץ א ערשטע לעוועל. איך פארשטיי אז עס איז צוויי אנדערע סארטן טעקניקס און ביידע ברענגען אלטימעטלי צו השקטה. די ביידע סארטן טעקניקס איז אויך איינגעפירט אין היינטיגע מעדיטאציע פרעקטיקס