- זיך איינגעשריבן
- אפר. 15, 2024
- מעסעדזשעס
- 560
- רעאקציע ראטע
- 3,056
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ווי האסטו עס געוואטשט?איך האב יעצט געענדיגט וואטשן ״די סעקרעטארטשע״ (Secretary) און איך רעקאמענד עס.
נישט ווייל ס׳עפעס ספעציעל גוטע עקטינג אדער גוטע פראדאקשען, ניטאמאל האט עס א נערמאלע סטאריליין.
אבער ס׳האט מיר געגעבען א נייע בליק אויף BDSM.
365 Days
ס׳דא א עפפ Tubi ס׳איז אזויווי נעטפליקס, ס׳בחינם ס׳קומט אבער מיט א עד א יעדע צוואנציג מינוט.ווי האסטו עס געוואטשט?
איז עס דא אויף נעט פליקס, אדער יו טוב ?
אויב איז עס נאר א יעדע 20 מינוט איז עס נישט אזוי געפערליךס׳דא א עפפ Tubi ס׳איז אזויווי נעטפליקס, ס׳בחינם ס׳קומט אבער מיט א עד א יעדע צוואנציג מינוט.
א דאנק פאר די אינפארמאציע וועגן דעם עפפ! איך האב געהערט פון Tubi אבער גארנישט געוואוסט ס׳איז אומזיסטס׳דא א עפפ Tubi ס׳איז אזויווי נעטפליקס, ס׳בחינם ס׳קומט אבער מיט א עד א יעדע צוואנציג מינוט.
50 Shades of gray
הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל" (קהלת א, א-ב). עס איז מיר קענטיג (אדער עכ''פ אזוי זעהט עס מיר אויס) אז קיין קינדער צו די חופה האסטו נאכנישט געפירט. און לאמיר גיין סטעפ ביי סטעפ פאר א מינוט ארויס נעמען חתן כלה פון די עקוועישאן פאר די סעיק אויף די קאנווערסעשאן.פארוואס דארף מען מאווי רעקאמענדאציעס ווען מ'קען דאס מיטהאלטן לעבעדיג ביי אונז.
א 5 שעה'דיגע היימישע חתונה איז פונקט גענוג א פארשטעלונג און א דראמאטישער פילם.
אנגעפאנגען מיט די טרערן פונעם חתן בחור ביים קבלות פנים ביז די געוויינערע ביים מצוה טאנץ, אין א טאג וואס ס'דארף יום שמחות לבּו..
א חתן באקרוינט מיט א 8 טויזענט דאלארדיגן קרוין, וואס נישט ער און נישט זיינע עלטערן האבן די מינימאלע געלט צו האבן א דאך העכער זייער קעפ!! און אזוי ווייטער איז דא אסאך אינטערעסאנטע פאסירונגען וואס גייט דורך אין מחשבה בשעת'ן מיטהאלטן אזא פייערונג.
מ'גייט ארויס נאכ'ן מיטהאלטן אזא ספעקטאקל, צומישט און צוחושט. מען ווייסט נישט צו דא איז פארגעקומען א חתונה צערעמאניע אדער גאר א לוויה, אנדערע זעהן אין דעם עפעס אזא סארט "משפחה נחת צוזאמקום". בקיצור עס נעמט א גוטע צוויי דריי וואכן צו קענען קומען צו זיך נאכ'ן איבערלעבן אזא פארשטעלונג...
דו טוסט ציטירן מיינע ווערטער מיט'ן כוונה ארויסצוברענגען א אנדער נקודה און עפעס מחלק זיין, אבער למעשה זעה איך אז סך הכל לייגסטו צו נאך צוויי פראבלעמען..הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל" (קהלת א, א-ב). עס איז מיר קענטיג (אדער עכ''פ אזוי זעהט עס מיר אויס) אז קיין קינדער צו די חופה האסטו נאכנישט געפירט. און לאמיר גיין סטעפ ביי סטעפ פאר א מינוט ארויס נעמען חתן כלה פון די עקוועישאן פאר די סעיק אויף די קאנווערסעשאן.
טאטע מאמע פירן די קינדער צו די חופה קען עס צומאל זיין אז זיי פירן דאס קינד כצאן לטבח, און צומאל קען עס זיין אז גאר דאס פארקערטע זיי טראגן דאס קינד צו זיין/איר בעסטע פלאץ אין די וועלט.
לאמיר קודם אנהייבן מיט די דאס גיטע. דאס קינד גייט אונטער די חופה שטאנגען צו דאס בעסטע פלאץ אין זיין וועלט. ער האט חתונה צו א ווייב א בחנטע געשמאקעדיגע, אדער זי האט חתונה צו איר צו-קומפדיגע ראק סטאר ער גייט זיין איר אלעס. און בעז''ה א ווארעמע זיס לעבן, זענען דאך די עלטערן איבערגעפילט מיט אימאושענס פון עקסייטמענט און דזשוי פארן קינד וואס גייט אין אזא שיינע גוטע פיוטשער.
מאידך גיסא, אויב האבן די עלטערן א ספק ספיקה צו זיי טראגען דאס קינד כצאן לטבח איז דאך דא אין זייערע הערצער פחי נפש דאס הארץ פלאטערט, און ציטערט וואס טוען מיר דא.
שפענדן די געלט ווען עס איז גוט איז בכלל נישט קיין פראבלעים ווייל, ליידער זענען מיר ל''ע געוואוינט צו פארשפענדן פאר אלעס וואס מיר ווילן און גלייכען אפי' מיר קענען עס נישט עפארדן. נישט דארט אין די געלט ליגט די הונט באגראבן. געלט האט אן אינטערסאנטע טבע אז עס קומט און גייט. היום כאן ומחר בקבר. ואח''כ נתגלגל הכסף עוד הפעם.
דער פראבלעים איז אסאך מער ווי דער חתן אדער כלה מיט זייער געוויין האבן נישט קיין השגה וואס זיי ווילן און, וואס זיי טוהן. די חתן רבי כלה טיטשער האט זיי פארגשריבן א שווארצע צוקונפט אויב וויינט מען נישט און גייט נישט, און דאס פרובירן זיי נעבעך צו טוהן. אבער אויך נישט שלעכט מאך א חשבון הנפש אפי' מיט קליינער שכל, עס איז אייביג ווערד.
איין זאך וואס איך בין מודה אז דאס איז גאר א גוטער מאווי, אבער נישט פאר די טעמים וואס עס איז דערמאנט אין דעם שנירל.
סארי אויף דעם זאגן דאך שוין חז''ל לתקוני שדרתיך ולא לעוותי (כתובות צט ע"ב)דו טוסט ציטירן מיינע ווערטער מיט'ן כוונה ארויסצוברענגען א אנדער נקודה און עפעס מחלק זיין, אבער למעשה זעה איך אז סך הכל לייגסטו צו נאך צוויי פראבלעמען..
על כגון דא, איז באקאנט די לשון אין חז"ל, תנא היכא קאי דקתני מאימתי? (תענית ב ע"א)סארי אויף דעם זאגן דאך שוין חז''ל לתקוני שדרתיך ולא לעוותי (כתובות צט ע"ב)