כ'מיין פשוטו כמשמעו. פארוואס לערנט מען נישט אויס וויאזוי צי טאנצן נארמאל?
ס'ממש א רחמנות. מ'זעהט יודן ביי שמחת בית השואבה אדער שמח"ת וכדו', מ'וויל טאנצן מ'וויל זיך דערהייבן, אבער די פיס זענען ווי פארגעלמט. די נשמה לעכצט, אבער אלל וואס די גוף קען טון איז זיך ארומשלעפן דעם רינג איינמאל און נאכאמאל, א ספיד ארויף א ספיד אראפ, מיט א קלאפ אהנע קלאפ. די הויכפונקט פון די ריקוד איז ווען עס גייט זיג-זאג אנשטאט גלייך רינגס און ארום.
כ'פארשטיי נישט. ריקודים של מצוה ביי חסידישע יודן איז דאך א ריזיגע עסק, און אזויפיל מאל קומט עס אויס צי פראקטאצירן. טא פארוואס זאל מען נישט נעמען די ביסל מיה עס צי מאכן מהודר? כ'ווייס נישט צי מ'זאל עס לערנען אין ישיבה, אין כולל, אדער אין די אתרוגים ירידים. די פוינט איז אז ס'איז נישט סתם אזא זה קלי'דיגע דין, ס'איז די עצם המצוה! אזא נר חנוכה למהדרין'דיגע דין לפי הבריסקע מהלך.
און קום מיך נישט זאגן אז נעה, די עיקר איז די שמחה אינעווייניג די נשמה זאל טאנצן. פאר דעי געלט קענסט דאך שוין גיין אין בעט און לאזן די נשמה טאנצן
ס'ממש א רחמנות. מ'זעהט יודן ביי שמחת בית השואבה אדער שמח"ת וכדו', מ'וויל טאנצן מ'וויל זיך דערהייבן, אבער די פיס זענען ווי פארגעלמט. די נשמה לעכצט, אבער אלל וואס די גוף קען טון איז זיך ארומשלעפן דעם רינג איינמאל און נאכאמאל, א ספיד ארויף א ספיד אראפ, מיט א קלאפ אהנע קלאפ. די הויכפונקט פון די ריקוד איז ווען עס גייט זיג-זאג אנשטאט גלייך רינגס און ארום.
כ'פארשטיי נישט. ריקודים של מצוה ביי חסידישע יודן איז דאך א ריזיגע עסק, און אזויפיל מאל קומט עס אויס צי פראקטאצירן. טא פארוואס זאל מען נישט נעמען די ביסל מיה עס צי מאכן מהודר? כ'ווייס נישט צי מ'זאל עס לערנען אין ישיבה, אין כולל, אדער אין די אתרוגים ירידים. די פוינט איז אז ס'איז נישט סתם אזא זה קלי'דיגע דין, ס'איז די עצם המצוה! אזא נר חנוכה למהדרין'דיגע דין לפי הבריסקע מהלך.
און קום מיך נישט זאגן אז נעה, די עיקר איז די שמחה אינעווייניג די נשמה זאל טאנצן. פאר דעי געלט קענסט דאך שוין גיין אין בעט און לאזן די נשמה טאנצן