ט״וו: סעקסועלע אביוז וועבערמאן אנקעטע

טריגער ווארענונג: דאס שנירל טוט מעגליך אנטהאלטן תוכן וואס רעדט פון סעקסועלן אביוז וכדומה

ביטע ליינט פארזיכטיג, ס'איז אפאר שאלות

  • ער קען שוין גיין פריי

  • ער דארף נאך זיצן

  • די ציבור האט זיך שוין געלערנט א לעסאן

  • די ציבור האט נאך א ווייטע וועג צי גיין

  • איך גלייב נחמיה אז ער איז נישט שילדיג

  • איך גלייב מיסיס קרויס און די געריכט אז ער איז יא שילדיג

  • זי לעבט דערמיט יעדען טאג, נחמיה האט איר חרוב געלייגט

  • זי האט א געשמאקע ס*קס לייף, ספעלט איר גארנישט

  • ווען איינער מאלסטעט דיין קינד וואלסטו געוואלט פאר יענעם -50 יאר תפיסה

  • ווען איינער מאלסטעט דיין קינד וואלסטו געוואלט פאר יענעם 50+ יאר תפיסה


Results are only viewable after voting.

איש מבקש

אלטגעזעסענער קרעמלער
וועטעראן
זיך איינגעשריבן
יאנ. 9, 2025
מעסעדזשעס
1,787
רעאקציע ראטע
9,466
פונקטן
933
אין די דאזיגע שנירל שמועסט מען ארום וועגן די נייעס אז נחמיה קען מעגליך גיין פריי.

איך וויל אבער זעהן וואס די מעינסטריעם עולם האלט אויף געוויסע זאכן וואס זענען געווארן אויסגעשמועס דארט, פאר א פשוטע סיבה, ווייל אויב די אומוויסענדע סטעיטמענטס קומען נאר פון א מועט, קען איך נעמען א הייק, אין אויב ח"ו רוב האלטן אזוי, ווייס איך אז ס'איז צרות.

די אנקענטע איז אנאנעמים, סא מ'דארף זיך נישט זארגן

איך וויל בעטן די מאדס אויב ס'שייך אריבערצילייגן די פאול דארט, אדער א אנדערע איידיע,ווע אזוי וועט נישט ווערן צוויי שנירן וואס רעדן פון די זעלבע זאך.
 
איך זעה יעצט אז די לעצטע צוויי איז געווען א מיסטעיק, ווייל 0-50 קען דאך אויך מיינען זיראו.

מאדס, אויב איך קען עס ביטע טוישן, @ספרים פּאקער
 
בנוגע צו דער עולם האט זיך געלערענט א לעסאן, דארף מען עס צוטיילן אין צוויי.

די אינגערע דור, מיט די עלטערע דור. די אינגערע דארף נישט עכט קיין לעסאן זיי זענען באקאנט וואס די תוצאות פון סעקסועלע אביוז איז, און ציטערן דערפון אויף די אייגענע קינדער, און ווילן דאס בשום אין אופן צולאזן .

די עלטערע דור גייט גארנישט העלפן... די וועג זיי זענען געווייערט גייט זיי גארנישט טוישן. זיי ראנען אויף א אנדערע מהלך אינגאנצען... זייער קאפ אין וואנט און איגנארענט. זייער נישט האנעסט מיט זיך אליינס און פארהאקט.
 
בנוגע צו דער עולם האט זיך געלערענט א לעסאן, דארף מען עס צוטיילן אין צוויי.

די אינגערע דור, מיט די עלטערע דור. די אינגערע דארף נישט עכט קיין לעסאן זיי זענען באקאנט וואס די תוצאות פון סעקסועלע אביוז איז, און ציטערן דערפון אויף די אייגענע קינדער, און ווילן דאס בשום אין אופן צולאזן .

די עלטערע דור גייט גארנישט העלפן... די וועג זיי זענען געווייערט גייט זיי גארנישט טוישן. זיי ראנען אויף א אנדערע מהלך אינגאנצען... זייער קאפ אין וואנט און איגנארענט. זייער נישט האנעסט מיט זיך אליינס און פארהאקט.
ליידער זענען דא גענוג פון די אינגע דור וואס פאלן אונטער דיין ׳עלטערע דור דעסקריפשן׳
 
ווי עס שיינט פון די אנקעטע, שטימען איבערוויגענדע מערהייט אז וועבערמאן זאל פרייגעלאזט ווערן זאפארט וכשם שמתירין בבית דין של מטה כך יהי מותרין…ווי אמשנעלסטן….
 
איך האב נישט געשטימט אויב איך גלייב איינעם מער ווי די צווייטן ווייל איך ווייס נישט
אבער אזויפיל ווייס איך יא אז נחמיה פלעגט זיך אלס דרייען מיט מיידלעך- אויף א וועג וואס די תורה וואס ער האט זיי געזאלט אויסלערנען וכו' לאזט נישט- so it makes sense
 
ליידער זענען דא גענוג פון די אינגע דור וואס פאלן אונטער דיין ׳עלטערע דור דעסקריפשן׳
ער הערט א דרשה פון א שעה צייט אז מ'דארף וואטשן די קינדער.
ער קומט אהיים: שלומי! דערוואג זיך נישט צו קראסן די ראוד ווען א קאר קומט.
וואס קענסטו טון מיט אזא מענטש?
 
קיין איין אפציע שטמיט נישט פאר מיר.
בעצם איז ער שוין געזיצן גענוג כדרך כל המאלעסטערס.
אבער די קאמיוניטי האט אויסדריקלעך נישט געלערנט קיין לעסאן, ער איז א גאנצע משפיע געווארען ער שרייבט השקפה אין די צייטונגען וכו׳. דא עקא דאס אז ער וועט זיצען נאך פופציג אדער הונדרעט יאר, גייט עס נישט לערנען דעם עולם א לעסען, נאר פונקט פארקערט מען וועט עס נאר ניצן אלץ א ראיה צו זיין אומשילד, זעהסט אז מען האט זיך סתם פארלייגט אויף עם, ווייל ווען ער איז ווען עכט שולדיג וואלט ער שוין ארויסגעגאנגען נאך צען-פופצן יאר.
מילא האלט איך אז בעצם זאל מען עם ארויסלאזן, און כדי צי שיקן א לעסאן פארן עולם איז דא איין וועג, נעמען א יעדע איינציגע מאלעסטער און עם איינשפארן פאר צען יאר.
 
קיין איין אפציע שטמיט נישט פאר מיר.
בעצם איז ער שוין געזיצן גענוג כדרך כל המאלעסטערס.
אבער די קאמיוניטי האט אויסדריקלעך נישט געלערנט קיין לעסאן, ער איז א גאנצע משפיע געווארען ער שרייבט השקפה אין די צייטונגען וכו׳. דא עקא דאס אז ער וועט זיצען נאך פופציג אדער הונדרעט יאר, גייט עס נישט לערנען דעם עולם א לעסען, נאר פונקט פארקערט מען וועט עס נאר ניצן אלץ א ראיה צו זיין אומשילד, זעהסט אז מען האט זיך סתם פארלייגט אויף עם, ווייל ווען ער איז ווען עכט שולדיג וואלט ער שוין ארויסגעגאנגען נאך צען-פופצן יאר.
מילא האלט איך אז בעצם זאל מען עם ארויסלאזן, און כדי צי שיקן א לעסאן פארן עולם איז דא איין וועג, נעמען א יעדע איינציגע מאלעסטער און עם איינשפארן פאר צען יאר.
לדעתי, דארף איהם ארויס לאזען מיט א תנאי כפול
אז די קאמיוניטי זאל נישט מאכען א סעלעברעישן
און אוודאי איהם נישט קיין סעלעבריטי .
 
לדעתי, דארף איהם ארויס לאזען מיט א תנאי כפול
אז די קאמיוניטי זאל נישט מאכען א סעלעברעישן
און אוודאי איהם נישט קיין סעלעבריטי .
וויאזוי פונקטליך גייט מען עס אינפארסירן?
 
  • לייק
רעאקציעס: Yesh
קיין איין אפציע שטמיט נישט פאר מיר.
בעצם איז ער שוין געזיצן גענוג כדרך כל המאלעסטערס.
אבער די קאמיוניטי האט אויסדריקלעך נישט געלערנט קיין לעסאן, ער איז א גאנצע משפיע געווארען ער שרייבט השקפה אין די צייטונגען וכו׳. דא עקא דאס אז ער וועט זיצען נאך פופציג אדער הונדרעט יאר, גייט עס נישט לערנען דעם עולם א לעסען, נאר פונקט פארקערט מען וועט עס נאר ניצן אלץ א ראיה צו זיין אומשילד, זעהסט אז מען האט זיך סתם פארלייגט אויף עם, ווייל ווען ער איז ווען עכט שולדיג וואלט ער שוין ארויסגעגאנגען נאך צען-פופצן יאר.
מילא האלט איך אז בעצם זאל מען עם ארויסלאזן, און כדי צי שיקן א לעסאן פארן עולם איז דא איין וועג, נעמען א יעדע איינציגע מאלעסטער און עם איינשפארן פאר צען יאר.

נאך מער. לאמער זיך נישט איינרעדן אז מיטן איינשפארן וועבערמאן פאר הונדרעט יאר זענען אלע מאלעסטערס פארשווינדן געוורן.
מען פאוקסט אויף די ראנג פלאץ, פאוקסענדערש אויף איינשפארן אלע אנדערע מאלעסטערס וואס דאס איז וואס טוט עקשועל אויף, ווי איידער שטיין און זיך פילן גוט אז מען האט איינעם איינגעשפארט פאר הונדרעט יאר, לאמור, זאלן זיך די האסיד׳ס לערנען א לעססאן… וואס איז טאקע גוט פאר די סעלף עסטים אבער טוט נישט אויף למעשה.
 
בנוגע צי דער עולם דארף זיך נאך לערנען א לעסאן, עס קען זיין אז יא אבער די גייען נישט באקומען די לעסאן דורך דעהם וואס וועבערמאן גייט זיצן פארן לעבן. א קאמיוניטי וואקסט נישט אויף די וועג.

נישט מיט כח, נאר מיט מוח.ַ
 
בנוגע צו דער עולם האט זיך געלערענט א לעסאן, דארף מען עס צוטיילן אין צוויי.

די אינגערע דור, מיט די עלטערע דור. די אינגערע דארף נישט עכט קיין לעסאן זיי זענען באקאנט וואס די תוצאות פון סעקסועלע אביוז איז, און ציטערן דערפון אויף די אייגענע קינדער, און ווילן דאס בשום אין אופן צולאזן .

די עלטערע דור גייט גארנישט העלפן... די וועג זיי זענען געווייערט גייט זיי גארנישט טוישן. זיי ראנען אויף א אנדערע מהלך אינגאנצען... זייער קאפ אין וואנט און איגנארענט. זייער נישט האנעסט מיט זיך אליינס און פארהאקט.
איך האב געוועלט ביידע:
  • די ציבור האט זיך שוין געלערנט א לעסאן
  • די ציבור האט נאך א ווייטע וועג צי גיין
יעצט זעה איך וואס דו שרייבט, ברוך שכיוונתי.
 
ס'איז מיר א גרויסע חידוש אז אזויפיל מענטשן האבן געשטימט צו געבן ווייניגער ווי 50 יאר פאר איינער וואס האט מאלעסטעט זייערס אן אייגן קינד
 
  • לייק
רעאקציעס: Yesh
ס'איז מיר א גרויסע חידוש אז אזויפיל מענטשן האבן געשטימט צו געבן ווייניגער ווי 50 יאר פאר איינער וואס האט מאלעסטעט זייערס אן אייגן קינד

דעיס איז א פלאוד ארגומענט, וואס רופט זיך עמאושענעל עפיעל.
מען מאכט נישט קיין ארגומענט באזירט אויף ווען ער וואלט עס געטין צי דיין קינד וואלסטו…… ווייל דעמאלט טראכט מען נישט שכלדיג און מען איז א נוגע בדבר.
 
  • ליבשאפט
רעאקציעס: Yesh
אין פלארידע קען מען בארומען טויט שטראף פארן רעיפן א קינד אונטער 12 יאר
הגם מען האט עס נאכנישט קיינמאהל געטוהן די געזעץ איז דורכגעפירט געווארן אין 2023 אבער איז זיך סותר מיט א סופרים קארט אריינלערנונג אין די 8טע אמענדמענט פון די קאנסטיטושן וועגן קרועל פאנישמענט
 
איינע פון די טענות לצד אים צו באפרייען און דער דיסטריקט אטוירני ערווענט דאס אויכעט., אז וואלט ער ווען גענימען די פלי בארגן וואלט ער נאר באקומען פינעף יאר.



אפשר איז אַ פלאן אים צו באפרייען נאר אויב ער דערקלערט זיך יעצט שולדיג, אזוי וועט ער נישט קענען זיין קיין הירָא. הגם געוויסע וועלן נאך אלץ זאגן אז דאס דערקלערן שולדיג איז נאר כדי צו ווערן באפרייט אבער באמת איז ער א קדוש כיוסף הצדיק. דאך קען דאס זיין אן געווינס פאר ביידע זייטן. אפשר.
 
לעצט רעדאגירט:
Back
Top