זאג נאר, וועמענ'ס ביסטו?

1yes

אלטגעזעסענער קרעמלער
וועטעראן
זיך איינגעשריבן
יולי 24, 2024
מעסעדזשעס
183
רעאקציע ראטע
461
און ארץ ישראל איז דא א קארט קעיס, די וואך איז געווען א פסק, אין די אנדערע זייט גייט עפילען.

איז די שאלה אזוי, סאיז געווען א קאפעל וואס האט זיך געמיטשעט צו האבן קינדער, זיי זענען געגאנגן פאר אינפערטילעטי טריטמענטס, און ב"ה סהאט געארבייט.

למעשה אונמיטן די ירחי לידה איז מען געוואר געווארן אז די מהאט אויפגעטוישט מיט א אנדערע קאפל די זאמען.

פאריגע וואך האט די בגץ געפסקנט אז די קאפל האט רעכט און זיי בלייבן מיט די קינד.
 
איך בין נייגעריג לויט הלכה וואס זענען די צדדם?
 
איך בין נייגעריג לויט הלכה וואס זענען די צדדם?
לכאורה איז עס די זעלבע וואו סתם פונדקאות/Surrogacy וואס האט שוין אסאך תשובות און צדדים

שטייענדיג פרשת ויצא איז עס ממש פון די פרשה ווייל אין איינע פון די תשובות איך געדענק נישט יעצט פון וועם ברענגט ער א ראי' אז מקוקט אויף די וואס האט עס געבוירן לויטן מדרש אז לאה איז געווארן מעוברת מיט יוסף און רחל מיט דינה און הקב"ה האט זיי אויפגעטוישט און מרעכנט זיי לויט וואו זיי זענען געבוירן וואו די תורה שרייבט ותצא דינה בת לאה
אבער מקען זאגן פון די מעשה פארקערט ווייל אין טור עה"ת פארענטפערט ער וויאזוי האט שמעון געמעגט חתונה האבן מיט דינה וואס געשוויסטער פון איין מאמע איז אסור לבני נח נאר ווייל זי איז באמת געווען בת רחל
 
דאכטס מיר ע''פ הלכה דייט עס און וועמנס רחם די קינד איז געהאדוועט געווארן
 
איך בין נייגעריג לויט הלכה וואס זענען די צדדם?
איך געדענק אז ר' צבי פסח און ר' משה פיינשטיין רעדן וועגן דעם
אבער ווי איך געדענק איז גאנץ קלאר און שוין אין די פוסקים און שו"ע אויך אז ס'גייט נאך די בעל הזרע און א ראיה פון בן סירא, און אויך פון וואס שטייט אין הגהות רבינו פרץ אויפן סמ"ק אשה נידה יכולה לשכב אסדיני בעלה. ונזהרת מסדינים ששכב עליהם איש אחר פן תתעבר משכבת זרע שלאחר. ואימתי אינה חוששת פן תתעבר בנידתה משכבת זרע של בעלה, ויהא הולד בן הנידה. השיב: כיוון דאין כאן ביאת איסור, הולד כשר לגמרי, אפילו תתעבר משכבת זרע של אחר. כי הלוא בן סירא כשר היה. אלא דמשכבת זרע של איש אחר קפדינן אהבחנה, גזרה שמא ישא אחותו מאביו.
 
אבער למעשה די דשינס זענען דאך קלאר פון טאטן...!!!! אבער מצד "הלכה"......????!!! זיי האבן דאך קיין אהנוג געהאט וועגן דשינס 🙃
 
אפילו ס'איז נישט דא א ביאת איסור, מיינט נאכנישט אז ס'איז זייער קינד
 
אויך געדענק איך אז די דברי יואל האט א האק (תשובה) אויף דעם
 
ער רופט עס א בריא
 
בד"וו דאס קינד איז שוין יעצט צוויי יאר אלט
 
די מידיע און ארץ-ישראל לייגט עס אביסל אראפ ווי די מעשה פון שלמה המלך, ווייל איין קאפל איז נישט מסכים אז די אנדערע זאל האבן וויזיטעשנס, אבער די קאפל וואס האט געבוירן איז יא מסכים, סא עפעס א מסקנא מאכן זיי פון דעם.
 
מ'רעדט דא, ווער ס'איז זיין טאטע

(די מאמע, איז אייביג וועמענס רחם)
ס'איז דא די טאטע (sperm), מאמע (egg), און די רחם/uterus אדער אין יארן ארום מעגליך א מאשין.

יעצט יעדע איינע פון די שלשה שותפים באדם קען היינט צוטאגס ווערן געטוהן דורך א דרויסענדע.

כ'בין נישט אויסגעקאכט אין די הלכה חלק שבו.

איך בין טאקע נייגעריג צו הערן.
 
Back
Top