איז אסור צו טראגן א שייטל?

אפילו א פשוטע שטיקל וויקיפידיע ווארפט א שטיקל בליק

אוודאי וויקיפיע איז נישט קיין סוירס זיך צו סומך זיין, אבער סגיבט א שטיקל בליק אויף וואס סטוטזעך

כיסוי ראש לנשים (הלכה)
 
אן אינטרעסאנטע באמערקונג.
שייטלעך זענען מותר לויט די גדולי הפוסקים ווצב”ש רמ”א (נישט פריינד) מג”א פרמ”ג. רויט איז אסור לויטן רמ”א און אלע פוסקים. פארט אבער, פולע פרויען מיט שפיצלעך וועלן גיין מיט רויטע טיכלעך.
שלום עליכם @דאקטאר-ראבינער!
 
יורה דעה סימן קע”ח. איך געדענק נישט דער סעיף
עס גייט אפילו ווייטער. כמעט אלע ”הלכות צניעות” שטייט נאר לגבי זאגן דברים שבקדושה קעגן דעם. עס שטייט בכלל נישט אז מען טאר נישט ארויסגיין אויפן גאס דערמיט אויסער אויפגעדעקטע האר. רויט איז אסור אלס מלבוש פריצות און עס איז אסור צו גיין דערמיט.
 
יורה דעה סימן קע”ח. איך געדענק נישט דער סעיף
דאס איז דו לשון דארט און ס''א
(מחבר אין באלד און די רמ''א נארמאל)
אין הולכין בחוקות הגוים (ולא מדמין להם). ולא ילבש מלבוש המיוחד להם ולא יגדל ציצת ראשו כמו ציצת ראשם ולא יגלח מהצדדין ויניח השער באמצע ולא יגלח השער מכנגד פניו מאוזן לאוזן ויניח הפרע ולא יבנה מקומות כבנין היכלות של עבודת כוכבים כדי שיכנסו בהם רבים כמו שהם עושים: הגה: אלא יהא מובדל מהם במלבושיו ובשאר מעשיו, וכל זה אינו אסור אלא בדבר שנהגו בו העובדי כוכבים לשם פריצות כגון שנהגו ללבוש מלבושים אדומים והוא מלבוש שרים וכדומה לזה ממלבושי הפריצות או בדבר שנהגו למנהג ולחוק ואין טעם בדבר דאיכא למיחש ביה משום דרכי האמורי ושיש בו שמץ עבודת כוכבים מאבותיהם אבל דבר שנהגו לתועלת כגון שדרכן שכל מי שהוא רופא מומחה יש לו מלבוש מיוחד שניכר בו שהוא רופא אומן מותר ללובשו וכן שעושין משום כבוד או טעם אחר מותר, לכן אמרו שורפין על המלכים ואין בו משום דרכי האמורי:
עכ''ל

עכ''פ כהיום איז לפי זה נישט דא קיין איסור לכאורה צו גיין רויט
 
Back
Top