די תורה זאגט וואס איז שיין, שמירן נעגל איז אומריין

דער דיקטאטור חבקוק האט מיר פארמעקט א תגובה. פארן "שרייבן וואלגאר". וואס איז? כ'האב געשריבן וועדזשיינע? אוי וויי, הצלה!!!!!

פאר דעי געלט קען מען שוין צוריק גיין קיין קאווע שטיבל.

חבקוק, אנשטאט פארמעקן קענסטו אנשטעלן אז עס זאל ווערן אטאמאטיש אזא "שרייב נישט קיין אומאיידעלע ווערטער- מנהל" סיגנאל.

עניוועי, די סענסערשיפ הייבט זיך אן, אדער.. איז שוין בתוקפו.

ווער וויל עפענען א נייע סייט?

(מסתמה גייען זיי מעקן די תגובה מיט א תירוץ אז עס שטייט נאכאמאל די טמא'נע ווארט. יא יא, אזוי ארבעטן די מנהלים... דיין אימעיל איז צובראכן כא כא כא, כ'האב זיך נאר פארגעשטעלט אז ס'וועט נעמען אפאר יאר אז די מנהלים דא וועלן נסרח ווערן.
 

בייגעלייגטע פיילס

  • Screenshot_20250130_181539.jpg
    Screenshot_20250130_181539.jpg
    131.9 KB · געזען: 70
איך בין נישט @חבקוק'ס ווארטזאגער, אבער אויב געדענק איך גוט איז נישט געשטאנען גארנישט אין די מעסעדזש תוכנ'דיג, עס האט אויסגעזעהן ווי דו זוכסט פשוט ווי צו פלאצירן די ווארט און געטראפן ווי עס צו דאמפען
 
ארבעט עס אזוי,
אויפן גאס טאר מען נישט, ווייל זיך שיינמאכן איז נאר פאר די מאן - פארשטענדליך.
אינדערהיים, אדער למשל זיך שמירן די פיס נעגל פאר די מאן, איז דאך סתם פריצות! וואס דארפסטו דאס? סתם נאכצומאכן דעם גויטע??

פארשטייסט די היפעקריטיע?

נעקסט טיים ברענג אלעס געהעריג מיט בילדער.
 
אינדערהיים, אדער למשל זיך שמירן די פיס נעגל פאר די מאן, איז דאך סתם פריצות! וואס דארפסטו דאס? סתם נאכצומאכן דעם גויטע?
מיין ווייב האט מען געלערנט (אין א היימישע שולע)אז שמירן די פיסנעגל פארן מאן איז א מצוה
 
א טיפיקל חסידישע סקול אין א חסידות ווי א חלק ניכר גייט מיט ווייסע זאקן שבת
 
איך בין נישט @חבקוק'ס ווארטזאגער, אבער אויב געדענק איך גוט איז נישט געשטאנען גארנישט אין די מעסעדזש תוכנ'דיג, עס האט אויסגעזעהן ווי דו זוכסט פשוט ווי צו פלאצירן די ווארט און געטראפן ווי עס צו דאמפען
דאן געדענקסטו נישט גוט, אדער ביסטו באמת יא זיין (אומגעלונגענע) ווארטזאגער.
 
איך האב שוין געהערט אסאך מאל די טענה אז לויט די פארדרייטע השקפה וואס איז דא ביי פרומע רבנים אויף צניעות דארפן באמת פרויען גיין אויפן גאס מיט שווארצע קליידער, און די "כת השאלים" זענען פשוט קאנסיסטענט מיט די השקפה. קוקענדיג אריין דא אין שבט הלוי און בפרט און די הערות זעה איך אז די טענה איז 100% גערעכט, ער זאגט דארט אז דאס אז פרויען גייען בכלל מיט צירונג אויפן גאס "זה דרך העולם ואין בידינו למחות". מיט אזא טאליבאנע השקפה איז נישט קיין וואונדער אז יעדע זאך וואס א פרוי טוט אן איז א פירצה.
איך זעה נישט דארט קיין עקסטרעמיזם, ער רעדט זיך נאר אפ אויפ'ן פאקט אז מען איז זיך מתקשט ביים ארויסגיין און אינדערהיים איז מען נאכגעלאזט. נאכדעם לייגט ער צו עפעס - וואס ער באווארענט אז ער מיינט נישט דעם חלק פון צניעות אזוי ווייט - אז דאס זיך אנטון זייער 'שטארי' וואס איז מעורר קנאה פון די חבר'טעס און לא תתראו פון די גוים, איז שוין יא עפעס וואס מען דארף פארדאמען
 
דער דיקטאטור חבקוק האט מיר פארמעקט א תגובה. פארן "שרייבן וואלגאר". וואס איז? כ'האב געשריבן וועדזשיינע? אוי וויי, הצלה!!!!!

פאר דעי געלט קען מען שוין צוריק גיין קיין קאווע שטיבל.

חבקוק, אנשטאט פארמעקן קענסטו אנשטעלן אז עס זאל ווערן אטאמאטיש אזא "שרייב נישט קיין אומאיידעלע ווערטער- מנהל" סיגנאל.

עניוועי, די סענסערשיפ הייבט זיך אן, אדער.. איז שוין בתוקפו.

ווער וויל עפענען א נייע סייט?

(מסתמה גייען זיי מעקן די תגובה מיט א תירוץ אז עס שטייט נאכאמאל די טמא'נע ווארט. יא יא, אזוי ארבעטן די מנהלים... דיין אימעיל איז צובראכן כא כא כא, כ'האב זיך נאר פארגעשטעלט אז ס'וועט נעמען אפאר יאר אז די מנהלים דא וועלן נסרח ווערן.
איך האב געענטפערט אין דעם אנדערן שנירל כדי נישט צו פארדרייען די שמועס דא.
 
איינער האט סיי וועלכע מקור אין די ספרי הפוסקים איבער שמירן נעגל?
קיינער קען נישט ברענגן א פשוטע הלכה?
וכן הנשים שדרכן לצבוע ידיהן לנוי וכיוצא בזה אין אותו צבע חוצץ.

שו"ע או"ח קסא ב

יואלי ראטה קען נישט קיין פשוט'ע הלכה?
 
איך זעה נישט דארט קיין עקסטרעמיזם, ער רעדט זיך נאר אפ אויפ'ן פאקט אז מען איז זיך מתקשט ביים ארויסגיין און אינדערהיים איז מען נאכגעלאזט. נאכדעם לייגט ער צו עפעס - וואס ער באווארענט אז ער מיינט נישט דעם חלק פון צניעות אזוי ווייט - אז דאס זיך אנטון זייער 'שטארי' וואס איז מעורר קנאה פון די חבר'טעס און לא תתראו פון די גוים, איז שוין יא עפעס וואס מען דארף פארדאמען
דו האלטסט אז די "ואין בידינו למחות" איז אויף זיך נישט מקשט זיין אינדערהיים? אודאי איז עס אויף זיך יא מקשט זיין "אביסל" אינדרויסן
 
קיינער קען נישט ברענגן א פשוטע הלכה?

שו"ע או"ח קסא ב

יואלי ראטה קען נישט קיין פשוט'ע הלכה?
מען רעד דאכצעך פון פארבען די הענט און נישט די נעגל

קוק אין משנה ברורה אכן בסיפא לענין נשים שדרכן לצבוע ידיהן לנוי שם אפילו כל ידיהן צבועות נמי כיון שמתכוונות לעשות כן ורוצות בזה הרי הוא כגופן ממש ולא חייצי:

מיינט נאך נישט אז יואל רוטה קען לערען...
 
איך שפיר אז די עולם נעמט די ניגון מער ערנסט ווי יואלי ראטה אליינס.
ער קען גראדע אסאך לערנען. אבער גלייבט מיר אז ער איז נישט געזיצן ביים משנה ברורה ווען ער האט קאמפאזירט די ניגון.
 
איך שפיר אז די עולם נעמט די ניגון מער ערנסט ווי יואלי ראטה אליינס.
ער קען גראדע אסאך לערנען. אבער גלייבט מיר אז ער איז נישט געזיצן ביים משנה ברורה ווען ער האט קאמפאזירט די ניגון.
תמימות'דיגע מיידלעך הערן אים זינגען אז שמירן נעגל ברענגט קליפות (וואטעווער דאס מיינט) צרות און פראבלעמען, פון וואו נעמט ער דאס? מיט וועלכע רעכט זינגט ער אזעלכע שטותים? עס סאונד ווי ער מיינט עס (נעבעך) גאנץ ערנסט.
 
Back
Top