- זיך איינגעשריבן
- סעפ. 10, 2024
- מעסעדזשעס
- 538
- רעאקציע ראטע
- 2,191
- פונקטן
- 423
איך האב עס באשטעלט,
העמיר זען אויב ס'וועט אנקומען...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
איך האב עס באשטעלט,
אפדעיט: צוגעלייגט די ערשטע זעקס וועקער'ס (קרעדיט: @מארלי). פנינים שזורים (קרעדיט: @אפענער). די אינטערוויא מיט @פרידא וויזל - וועקער #17 (אין איין פדף), וואס זי האט דא ארויפגעלייגט.דאס איז א גוגל דרייב פאלדער, פון א שיינע פאר העפטן פון קאווע שטיבל.
נישט אינקלודינג 'וועקער'
קאווע שטיבל ליין מאטריאל – Google Drive
פאר אלע נייע און יונגע ניקים, ווי אויך פאר געסט...דאס איז א גוגל דרייב פאלדער, פון א שיינע פאר העפטן פון קאווע שטיבל.
קאווע שטיבל ליין מאטריאל – Google Drive
@פאליטיקאנט! שלום עליכם! איך פלעג ליינען מיט דארשט דיינע זאכןאיי די צייטן פונעם ווערטער... אני הקטן האב אויך אביסל צוגעגעבן בשעתו.
עניוועי.
אין איינע פון דער וועקערס איז געווען אן ארטיקל איבער חישוב הקץ בנוגע מדינת ישראל, און דארט איז געשטאנען עפעס איבער וואס ר' יהודה החסיד שרייבט אז אכט יובלים (400 יאר) וועט ירושלים זיין אונטער די טערקן, דאן איין יובל אונטער קיינעם, און דאן וועט זיין די אתחלתא דגאולה, וואס שטימט שיין מיט ווי אזוי מדינת ישראל האט איינגענומען ירושלים אין 1967....
כ'פראביר צו טרעפן דעם מקור, אבער קען עס נישט געפונען.
ווי שטייט דאס?
איך האב עטליכע ספרים פון דעם נושא און כ'גיי פרובירן נאכקוקן האפענטליך וועל איך עס געפונעןאיי די צייטן פונעם ווערטער... אני הקטן האב אויך אביסל צוגעגעבן בשעתו.
עניוועי.
אין איינע פון דער וועקערס איז געווען אן ארטיקל איבער חישוב הקץ בנוגע מדינת ישראל, און דארט איז געשטאנען עפעס איבער וואס ר' יהודה החסיד שרייבט אז אכט יובלים (400 יאר) וועט ירושלים זיין אונטער די טערקן, דאן איין יובל אונטער קיינעם, און דאן וועט זיין די אתחלתא דגאולה, וואס שטימט שיין מיט ווי אזוי מדינת ישראל האט איינגענומען ירושלים אין 1967....
כ'פראביר צו טרעפן דעם מקור, אבער קען עס נישט געפונען.
ווי שטייט דאס?
דמיונות וחלומותאיי די צייטן פונעם וועקער... אני הקטן האב אויך אביסל צוגעגעבן בשעתו.
עניוועי.
אין איינע פון דער וועקערס איז געווען אן ארטיקל איבער חישוב הקץ בנוגע מדינת ישראל, און דארט איז געשטאנען עפעס איבער וואס ר' יהודה החסיד שרייבט אז אכט יובלים (400 יאר) וועט ירושלים זיין אונטער די טערקן, דאן איין יובל אונטער קיינעם, און דאן וועט זיין די אתחלתא דגאולה, וואס שטימט שיין מיט ווי אזוי מדינת ישראל האט איינגענומען ירושלים אין 1967....
כ'פראביר צו טרעפן דעם מקור, אבער קען עס נישט געפונען.
ווי שטייט דאס?
זיכער נישט רבינו יהודה החסיד , ווייל ער שרייבט זייער שארף ,קעגן מחשבי קיצים - אין ספר חסידים- עס קען זיין ר׳ יהודה חסיד , פון ת״ס בערך, ער איז גיוועהן א שבתאי , לויט עדות פון יעב״ץאיי די צייטן פונעם וועקער... אני הקטן האב אויך אביסל צוגעגעבן בשעתו.
עניוועי.
אין איינע פון דער וועקערס איז געווען אן ארטיקל איבער חישוב הקץ בנוגע מדינת ישראל, און דארט איז געשטאנען עפעס איבער וואס ר' יהודה החסיד שרייבט אז אכט יובלים (400 יאר) וועט ירושלים זיין אונטער די טערקן, דאן איין יובל אונטער קיינעם, און דאן וועט זיין די אתחלתא דגאולה, וואס שטימט שיין מיט ווי אזוי מדינת ישראל האט איינגענומען ירושלים אין 1967....
כ'פראביר צו טרעפן דעם מקור, אבער קען עס נישט געפונען.
ווי שטייט דאס?
א חשובע מעמבער פון אונזער קרעמל קהילה האט מיר פארבארגט אזא 10 וועקערס ערב ראש השנה.
(ס'איז דא 19. ערשטע 6 זענען דא אין פדף. ער האט מיר געגעבן פון 10 ביז 19.)
דורכאויס ראש השנה, יום כיפור, בין איך אנגעקומען צו ליינען שוין 4 שטיק. איך האף צו ענדיגן אלעס ביז נאך סוכות.
דאס איז אזאנע היסטארישע ווערק אז סלאזט זיך גארנישט גלייבן. נישט דא קיין איין וואס קומט בדומה לו אין אידישע ליטעראטור, ווי ווייט איך ווייס.
ממש א שאד אז דאס האט זיך פארמאכט.
איך האב געליינט איבער, מאיר שילער, @יששכר כץ, שמואל ווידער, אקאדעמישע סטיל היסטאריע פון סאטמאר, וויזניץ, רב קוק, ספר יצירה, קבלה...
@מיימון מיט זיין חכמה חיצוניות
@יצחק לאווי מיט זיין ירידת הדורות.
@יוסף אלבום מיט זיין טיפע חסידות
יצחק וואלד מיט זיינע הערליכע און טיפע ערציילונגען.
איך האב נישט קיין ווערטער... איך האב דאס נישט געקענט אראפלייגן פון די הענט.
תודתי נתונה להאי גברא יקירא... דו ווייסט ווער דו ביסט, און האסט געמאכט מיין יום טוב.
פארוואס עפעס? פינקט ווי איינער וואס האט די פאקטישע וועקערס האט די רעכט עס צו פארבארגן צו זיין חבר, אדער ברענגען אין ביה"מ אז יעדער זאל עס קענען ליינען, האט ער אויך די רעכט עס צו אריינסקענען און שיקן פאר ווער עס וויל עס ליינען
אין וועלכע נאמבער וועקער איז דאס?
יעדע שרייבער וואס איז מסקים אז מ 'זאל האבן א PDF פון זיין ארטיקעל קען דאך עס אליינ'ס ארויסגעבן אין א געהעריגע שיינע נישט געסקענט'ע PDF פון די וועקער רעדאקציע אליינ'ספארוואס עפעס? פינקט ווי איינער וואס האט די פאקטישע וועקערס האט די רעכט עס צו פארבארגן צו זיין חבר, אדער ברענגען אין ביה"מ אז יעדער זאל עס קענען ליינען, האט ער אויך די רעכט עס צו אריינסקענען און שיקן פאר ווער עס וויל עס ליינען
מילא אויב די ארויסגעבער מאכט נאך געלט דערפון איז עס א עוולה אז מען מאכט אים שאדן געלט, אבער אז ס'איז סייווי דערנאך און זיי פרינטן נישט נאך, דאן זע איך נישט פארוואס עס זאל זיין א פראבלעם אריינצוסקענען אלע וועקערס להנות בהם בני אדם.