״נאמען׳ס תוכן״

ויאמר אלהים יהי אור - חלק ב'

View attachment 765
Communication is a physical form of the process of dualizing non duality

So how can communication be pulled off in such conditions?

The answer is that it can't
It cannot be pulled off as a non dual
It is pulled off as dualizing the non duel

If it's communicated, the "idea" just became dual

So "ויאמר" אלהים יהי אור
Is the creation of the creation itself

Because creation is the process of dualizing

And dualizing the non dual is a paradox
As all creation is paradox

So how can a paradox exist if it's paradoxing?

That leads us to the conclusion that paradoxing in itself is the creation

If it's not paradox it's not creating so dualizing non duality is the paradox of creation
And thats the whole point

וזהו מה שאמרו בעשרה מאמרות נברא העולם, היינו האמירה גופא הוא הבריאה
 
לעצט רעדאגירט:
רעליגיע איז ווי א ווירטועלע רעאליטעט.

מ׳לעבט אין א וועלט פון כאַראַקטערס און מעשיות,

פון אברהם, יצחק און יעקב, משה רבינו נביאים... עקידת יצחק, יציאת מצרים, די מבול, גלות, און אזוי ווײטער.

די געשיכטעס פון די אבות און נביאים פילן זיך אזוי לעבעדיק, אז מ׳קען זיי כמעט אנרירן. מ׳ווערט ארײנגעצויגן אין אן אנדער וועלט, א וועלט פול מיט געשענישן און סודות.

איין גרינעם טאג, ווען דער הימל איז קלאר און די זון שײנט העל, שטייט מען אין מיטן און גרייט זיך לכאורה אויף א געריכט־פאל, ער איז איבערגענומען מיט די געדאנק, אז היינט גייט מען באשטעטיגן זיין גורל. מ׳שרײט און מ׳בעט, אבער מ׳פרוווט זיך האלטן פריילעך, ווײל מ׳איז זיכער אז מ׳וועט געווינען די פאל. אבער נאכאלס ציטערט מען אפשר וועט עס נישט אויסגיין? אין מיטן כאפּט אים עפעס אזא אומגעווארטענע ציטער, און ער איז זיכער אז יעצט איז די צייט וואס מ׳משפּט אים.

ער הייבט אן שטארק צו בעטן בײם ריכטער, אין זכות פון דעם אדער יענעם, אדער אפילו אין זכות פון דער עקידה. ער געבט הבטחות, אז ער וועט מער דאָס נישט טאן, ער וועט זיך בעסערן, און זאגט צו צדקות. א מינוט שפּעטער רוקט ער זיך אראפּ. שוין, לכל־הפחות איז ער דורכגעגאנגען דעם משפּט. אבער פּלוצלינג כאפּט אים א צווייטע געדאנק: אפשר איז דאס אלעס געווען בלויז א דמיון? אפשר איז ער נאך אלץ נישט געראכטן? דער אומרוהיג בלײבט אין זײן הארצן.

און אין דערווייל, דרויסנדיק, גייט די וועלט אן פונקט ווי נארמאל. מענטשן גייען זייער וועג, די זון שײנט, די פויגלען פײפן. נאר אין זײן וועלט טוט זיך אפ אן איבערדרייעניש, מיט מלאכים און א געריכט־זאל אויף זײנע עבירות, מיט אדוואקאטן—קטגורים און סניגורים—זכויות און חובות.

די רב נאכדעם געבט א דרשה אז די גאנצע אריכות הגלות איז צוליב די לאנגע שייטליך, הייבט ער אן מיט self guilt, אז ער איז שולדיג אין אלס, הייבט אן טראכטן ווען נישט עם וואלט מען געשחטן יעצט קרבנות אינעם בית המקדש, און איז זיכער מ׳איז עם דן לחיוב, אבער דאך מ׳דארף גלייבן אז מ׳קומט ארויס זכאי, שוין, אבער ביז אפאר טעג האט ער נאך צייט צו זיך איינבעטן,

קומט אפאר טעג מ׳נעמט א הינדל מ׳נעמט אלע crimes און מ׳לייגט עס ארויף אויף דעם אומשולדיגער, שוין ער וועט באשולדיגט ווערן אנשטאט מיך, מ׳גייט אין מקוה אולי יחוס, מ׳בעט יעדעם איבער, מוחל מוחל... , מ׳טוט זיך אן מיט א ווייסן קיטל שוין מ׳גייט זיך שוין איינבעטן און ווערן אינגאנצן ריין, ער פילט אין די לופט אז ס׳הערשט עפעס אזא העכערקייט, וואס ער קען עס פילן ארום און ארום, ער גייט און שול ער פילט זיך אין א צווייטע וועלט,

ס׳קומט מנחה ער ווערט שוין שוואך, ער קען שוין נישט מער, וואס זאל ער טון.

אבער ביי נעילה כאפט עם א ציטער יעצט איז מיין last chance, ער ווערט פריש שרייט הויך מיט אלע כוחות, ה׳ הוא אלוקים, ברוך שם... .

נאך נעילה אטעמט ער זיך אפ.... שוין.. געענדיגט.., און טאנצט זיך אויס שוין ברוך ה׳ דעס אלעס איז שוין אריבער מ׳האלט שוין אויפן צווייטע זייט, מאי דהוה הוה מ׳קען נאר האפן אז ער איז זיכער ארויס ריין...

ער גייט ארויס happy יעצט קען ער זיך פילן הייליג, ביז נעקסטע יאר ווען ס׳וועט זיך נאכאמאל איבערשפילן.
My goodness
What an incredible description
קיינמאל נישט געזעהן אזוי גוט אויסגעשריבן
exactly how it feel
א גרויסן דאנק פאר׳ן מיטטיילן
 

It's impossible to read an inkless paper while absorbing the report regardless.​

If the report is here, the ink is here just the same,

Investigate closer and you will notice the ink.

Hold on to the ink so you don't slip off the paper.
I have contradicted myself. I'm sorry for the error.

According to the view of the spine space extending spatially beyond the back skin,

The skin bag reference as the end of the newspaper is misleading.

The newspaper extends a few inches or perhaps infinitely,
Behind the spine skin.

I'm sorry.
 
תיקון טעות
1000111850.jpg



I have contradicted myself. I'm sorry for the error.

According to the view of the spine space which I mentioned elsewhere. About the spine extending spatially beyond the back skin

The skin bag reference as the end of the newspaper is misleading.

The newspaper extends a few inches or perhaps infinitely,
Behind the spine skin.

I'm sorry
 
תשב אנוש עד דכא ותאמר שובו בנים אדם.

פארוואס טוישט דוד המלך פון א לשון יחיד (אנוש)
צו א לשון רבים (בני אדם)?

אין פארוואס פון אנוש צו אדם?

.

וואָס איז דער לשון נקיבה אינדערמיט (ותאמר)?

וואָס מיינט עד דכא (פירוש עד דוכדוכא של נפש)?

והאלהים עשה את "האדם" ישר .
"והם" ביקשו חשבונות רבים.

פארוואס טוישט שלמה המלך פון א לשון יחיד צו א לשון רבים?
 
תשב אנוש עד דכא ותאמר שובו בנים אדם.

פארוואס טוישט דוד המלך פון א לשון יחיד (אנוש)
צו א לשון רבים (בני אדם)?

אין פארוואס פון אנוש צו אדם?

.

וואָס איז דער לשון נקיבה אינדערמיט (ותאמר)?

וואָס מיינט עד דכא (פירוש עד דוכדוכא של נפש)?

והאלהים עשה את "האדם" ישר .
"והם" ביקשו חשבונות רבים.

פארוואס טוישט שלמה המלך פון א לשון יחיד צו א לשון רבים?
איך באמערק איצט א שייכות צווישן אדם ביי דוד אין אדם ביי שלמה.

Only the אדם which אלהים created,
Can possibly return / repent.
 
תשב אנוש עד דכא ותאמר שובו בנים אדם.

פארוואס טוישט דוד המלך פון א לשון יחיד (אנוש)
צו א לשון רבים (בני אדם)?
אפשר איז עס א רמז צו דערמאנען אונז אלע אז זיך צוריקקערן צום אמת׳ן שורש: די ליכטיגקייט וואס מיר האבן אין זיך וועלכע איז פארדעקט געווארן מיט blankets of social conditioning

צו דעם קען מען זיך בלויז צוריקקערן מיט די הילף פון א צווייטן. ס׳נישט די ארבעט פון א יחיד
היילן אונזערע וואונדן איז אוממעגליך אליין. מ׳דארף א witness.

מיר זענען פארוואונדעט געווארן דורך אנדערע. און דערפאר איז אויך די רפואה נישט מעגליך אליין- מ׳דארף אנדערע וואס העלפן replace ווייטאגליכע עקספיריענסעס מיט נייע היילונגס עקספיריענסעס
 
תשב אנוש עד דכא ותאמר שובו בנים אדם.

פארוואס טוישט דוד המלך פון א לשון יחיד (אנוש)
צו א לשון רבים (בני אדם)?

אין פארוואס פון אנוש צו אדם?

.
פון די אלע נעמען וואס זענען טייטש "מענטש" איז "אדם" די איינציגסטע וואס האט נישט א לשון רבים.

גבר=גברים
אנוש=אנשים

ווייל די אלע איז די כוונה אין א צוטיילטע וועלט, ווייל מ'רעדט פון די פיזישע מענטש.
דאס מיינט person

אבער אדם מיינט די מענטשהייט גאנצערהייט,
פונקט ווי humankind

דא אין דעם פסוק איז אדם לשון רבים, ווייל ער רעדט פון "בני" אדם, דאס איז די מענטשליכע יוצאים פון שורש אדם, די צוטיילטע מענטשהייט.

דאס איז די מעסעדזש: תשב אנוש/individual ביז ס'איז צירוק א unified אדם

וואָס מיינט עד דכא (פירוש עד דוכדוכא של נפש)?
ביז די שורש פון "אדם" השלם והמאוהב אין essence
דאס איז די קאנטעקסט פון "שובו", דהיינו זיך צירוק קערן צום אמת.
והאלהים עשה את "האדם" ישר .
"והם" ביקשו חשבונות רבים.
דא זעהט מען די טאקע די חילוק פון שורש אדם המאוחד וואס איז ישר בתכלית הישרות בשורשו
ווידער "והם" זענען תוצאותיו ופעולותיו פון די צופארענע קאפ אין דעם וועלט, וואס איז צופראסקעט מיט טויזענטער חשבונות און fears
פארוואס טוישט שלמה המלך פון א לשון יחיד צו א לשון רבים?
כנ"ל
 
לעצט רעדאגירט:
ישר כח.

דער מקור פון דיין quote,
, איז מגלה פנים בתורה שלא כהלכה.

According to my experience.
די אות "תּ" איז מלשון "דו" און מלשון "נוכח"
דהיינו מענטש אין גאט זענען נישט צוויי זאכן.
דומה צו א מענטש וואס שמועסט זיך אויס מיט זיך אליינס, דהיינו ער איז אין די פראסעס פון undualizing, וואס איז ווען א מענטש "faces" זיך/גאט.

ווען ס'שטייט ווען "ויאמר" מיינט עס "יענער" בשלום נסתר, דאס איז א פירוד בליק, וואס וואלט טאקע געמיינט dualizm, וואס איז סטאָק אין physical
 
לעצט רעדאגירט:
איך באמערק איצט א שייכות צווישן אדם ביי דוד אין אדם ביי שלמה.

Only the אדם which אלהים created,
Can possibly return / repent.
אזוי ווי די גמרא זאגט אז גאט טוט אליינס תשובה
גאט איז מתקן זיין אייגענע "אדם" הראשון וואס ער האט אליינס באשאפן.

ער שפילט א געים מיט זיך אליינס

מענטש (אדם) טוט תשובה פאר גאט(יוצר האדם)'ס חטאים:
דאמר ר"ל מה נשתנה שעיר של ר"ח שנאמר בו לה' אמר הקב"ה שעיר זה יהא כפרה על שמיעטתי את הירח (שבועות ט ע"א)
 
לעצט רעדאגירט:
אזוי ווי די גמרא זאגט אז גאט טוט אליינס תשובה
גאט איז מתקן זיין אייגענע "אדם" הראשון וואס ער האט אליינס באשאפן.

ער שפילט א געים מיט זיך אליינס

מענטש (אדם) טוט תשובה פאר גאט(יוצר האדם)'ס חטאים:
דאמר ר"ל מה נשתנה שעיר של ר"ח שנאמר בו לה' אמר הקב"ה שעיר זה יהא כפרה על שמיעטתי את הירח (שבועות ט ע"א)
געוואלדיג ברודער.
Keep igniting.
 
אפשר איז עס א רמז צו דערמאנען אונז אלע אז זיך צוריקקערן צום אמת׳ן שורש: די ליכטיגקייט וואס מיר האבן אין זיך וועלכע איז פארדעקט געווארן מיט blankets of social conditioning

צו דעם קען מען זיך בלויז צוריקקערן מיט די הילף פון א צווייטן. ס׳נישט די ארבעט פון א יחיד
היילן אונזערע וואונדן איז אוממעגליך אליין. מ׳דארף א witness.

מיר זענען פארוואונדעט געווארן דורך אנדערע. און דערפאר איז אויך די רפואה נישט מעגליך אליין- מ׳דארף אנדערע וואס העלפן replace ווייטאגליכע עקספיריענסעס מיט נייע היילונגס עקספיריענסעס
Yoy זאגסטו גוט.
 
אפשר איז עס א רמז צו דערמאנען אונז אלע אז זיך צוריקקערן צום אמת׳ן שורש: די ליכטיגקייט וואס מיר האבן אין זיך וועלכע איז פארדעקט געווארן מיט blankets of social conditioning

צו דעם קען מען זיך בלויז צוריקקערן מיט די הילף פון א צווייטן. ס׳נישט די ארבעט פון א יחיד
היילן אונזערע וואונדן איז אוממעגליך אליין. מ׳דארף א witness.

מיר זענען פארוואונדעט געווארן דורך אנדערע. און דערפאר איז אויך די רפואה נישט מעגליך אליין- מ׳דארף אנדערע וואס העלפן replace ווייטאגליכע עקספיריענסעס מיט נייע היילונגס עקספיריענסעס
דו שגץ.
דו ביסט בכלל נישט אנטוישט.

ברענגסט אים צירוק זיין הוט.
 
Back
Top