קיין פלאץ אין דער וועלט איז נישט אזוי עקספלאזיוו ווי הר הבית

די גאנצע חלק ההלכה, קומט נישט אריין אין דעם שנירל

דא האט מען עס שוין אנגעהויבן דורך טוהן!

ס'איז דא א לאנגע תשובה פון די רדב''ז, אין דארט קען מען זעהן וויאזוי מ'האט דעמאלסט אנגעקוקט די ארויף גיין.

(עס זענען געווען גאר אסאך יארן וואס מ'האט נישט געקענט גיין, אבער אין זיינע צייטן האט מען געקענט, און ער האט נישט געהאט די אלע פראבלעמען...)
 
עס זענען דא וואס האלטן אז היינט איז מען בגדר ספק זב וואס דערפאר פעלט זיך אויס ז' נקיים וטבילה במים חיים והערב שמש און לויט טייל איז מחוסר כיפורים ביי א זב כזב וואס אפי' איינער וועט מאכן ז נקיים וכו פעלט אים נאך אלץ די קרבן צו ווערן מטוהר
ווער האלט אזוי?

ס'איז דא א תשו' פון ר' ישראל יעקב פישער ז''ל (ראב''ד עדה החרידית) אז מ'דארף נישט חושש זיין לזב ארויפצוגיין אויף די הר הבית.

(די תשו' ווערט געברענגט אין די אויבן דערמאנטע שנירל)
 
ווער האלט אזוי?

ס'איז דא א תשו' פון ר' ישראל יעקב פישער ז''ל (ראב''ד עדה החרידית) אז מ'דארף נישט חושש זיין לזב ארויפצוגיין אויף די הר הבית.

(די תשו' ווערט געברענגט אין די אויבן דערמאנטע שנירל)
מעשי למלך - חלק א - זילברשטין, ישעיה, 1857-1930 (page 353 of 642)
קוק ווואס ער ברענגט דא פון דרך הקדש און פון חזון נחום לויט תוס' אין שבת
 
מעשי למלך - חלק א - זילברשטין, ישעיה, 1857-1930 (page 353 of 642)
קוק ווואס ער ברענגט דא פון דרך הקדש און פון חזון נחום לויט תוס' אין שבת
איך האב (נאכ)נישט געזעהן וואס ער שרייבט,
אבער אין די אויבן דערמאנטע שנירל באריר איך שוין, אז ס'איז נישט שייך, און קיינער איז נישט מחיוב אנצונעמען יעדעמס חומרא'ס.

אונז אליין אין פולע אנדערע זאכן, זעמער לאו דווקא מחמיר צו יעדע שיטה, און פינקט אזוי דא, איז דא גענוג זיך צו פארלאזן!
 
Back
Top