איז מאסטורבעישאן אוממאראליש אויב מ'קוקט נישט מיט א רעליגיעזן בליק?

אבער סתם וואס מיינט די תורה מיט מות יומותו הנואף והנואפת?
און אויב ניאוף מיינט סתם ejaculation אדער קישוי, דעמאלס וואלט עני סעקס געדארפט זיין אסור אלס לא תנאף?? 🤔

לאו דווקא. די עשה'ס זענען אונז אבער מגלה אז לא תנאף באדייט בלויז עפעס וואס איז אינדרויסן פון איש ואשה.
און די לא תעשה'ס זענען מגלה פארקערט....

איך בין שוין צומישט.
 
און די לא תעשה'ס זענען מגלה פארקערט....

איך בין שוין צומישט.
סיריעס? אזוי ווייניג סענס מאכט עס אז די תורה זאל באפעלן אויף מצוות עונה, און פארבאטן סיי וועלכע אנדערע פארעם דערפון?
 
סיריעס? אזוי ווייניג סענס מאכט עס אז די תורה זאל באפעלן אויף מצוות עונה, און פארבאטן סיי וועלכע אנדערע פארעם דערפון?
פרעגסט? ענטפערסט? איך מיין האסט נישט געכאפט די פוינטס
 
ניאוף ביד מיינט נישט מוציא זיין שכבת זרע מיט די הענט, ס'מיינט א אשת איש וואס געבט א הענד דזשאב.
ווען דו וואלטסט געלערנט יענע גמרא וואלטסטו נישט געמאכט אזא עם הארצ'ישע טעות, חוץ אויב דו ביסט סארקאסטיש.
 
אין ניאוף אלא באשת איש (רש"י שמות כ-יג)
 
רש"י קען זיך נישט קריגן מיט א גמרא. ער מיינט צו זאגן לאפוקי א פנויה, וואס די תורה האט נישט גע'אסר'ט.
 
ס'לעבעדיג...

לאמיר מאכן אביסל א סך הכל צווישן @מסתת הרים און מיר.

מען האט דא געזוכט א מקור אויף הוז"ל מן התורה. האב איך ציטירט א גמרא אין נדה וואס לערנט אזוי אריין אין לא תנאף.

האט @מסתת הרים פראבירט זאגן אז לפי זה דארף מצוות עונה אויך זיין אסור.

האב איך געענטפערט אז מצוות עונה קען נישט זיין אסור, און לא תנאף רעדט זיך ממילא בלויז ווען עס איז נישט אינאיינעם מיט דער ווייב.

האט @מסתת הרים זיך גענומען רעדן אומפארשטענדליכע ווערטער "און די לא תעשה'ס זענען מגלה פארקערט....", נאך וועלכע איך בין אים מכבד זיך צו מסביר'ן.
 
די וועג וויאזוי די קשיא ווערט געפרעגט, איז מען געצווינגען צו ענפערן נישט רעליגיעס. ווייל ווי קומט אריין מאראל אין די פיקטשער בכלל? איינער וואס ווייסט אביסל ביאלאגיע ווייסט אז די ספערם קען נישט פרודיצירן קיין מענטש, ער מיז צוקומען צו א סעל וואס איז אין א פרוי, וואס אן דעם גייט קיינמאל ווערן קיין מענטש. די געדאנק אז עס איז נישט "מאראליש" אדער אז עס איז "רציחה" קומט פון אימגעלערענטע "רבנים" וואס האבן נישט געקענט קיין מינדערסטע אונס פון אינפארמאציע איבער ביאלאגיע.
 
אויב דו ווילסט דווקא עשרת הדברות, די גמרא אין נדה דף י"ג עמוד ב' לערנט אזוי פשט אין לא תנאף. לא תנאפו ביד.
אין שו"ת פני יהושע ח"ב סי' מ"ד שרייבט ער אז דאס איז נאר אן אסמכתא, און אזוי שרייבן אויך די בוטשאטשער רב אין עזר מקודש אהע"ז סי' כ"ג אות ב' און ר' צדוק אין תקנת השבין פרק טו
 
די וועג וויאזוי די קשיא ווערט געפרעגט, איז מען געצווינגען צו ענפערן נישט רעליגיעס. ווייל ווי קומט אריין מאראל אין די פיקטשער בכלל? איינער וואס ווייסט אביסל ביאלאגיע ווייסט אז די ספערם קען נישט פרודיצירן קיין מענטש, ער מיז צוקומען צו א סעל וואס איז אין א פרוי, וואס אן דעם גייט קיינמאל ווערן קיין מענטש. די געדאנק אז עס איז נישט "מאראליש" אדער אז עס איז "רציחה" קומט פון אימגעלערענטע "רבנים" וואס האבן נישט געקענט קיין מינדערסטע אונס פון אינפארמאציע איבער ביאלאגיע.
די אומגעלערנטע רבנים האבן ווירקליך געהאלטן אז א מענטש קען האבן קינדער אן קיין ווייב?:ROFLMAO:
 
רש"י קען זיך נישט קריגן מיט א גמרא. ער מיינט צו זאגן לאפוקי א פנויה, וואס די תורה האט נישט גע'אסר'ט.
רש"י זאגט עס אויף לא תנאף דאס מיינט אז ער לערנט אזוי פשט, און באמת שטייט אזוי קלאר אין מכילתא אז מ'רעדט פון ניאוף באשת איש
 
בכלל ווער ס'קען אביסל לשה"ק פארשטייט אז לא תנאף קען נישט טייטשן זאלסט זיך נישט רייבן אדער זאלסט נישט שפריצן וכדומה, 'ניאוף' מיינט עדאלטרי, ס'דא א 'נואף' און ס'דא א 'נואפת'. פונקט ווי לא תרצח, לא תגנוב, מיינט זאכן צווישן דיר מיט דיין חבר, די זעלבע מיט לא תנאף. והבן כי קצרתי.
יעצט זעה איך אז @מסתת ההרים דערמאנט עס שוין אויבן.

בכלל, וואס איז די הכרח אז די גמ' מיינט מוציא זיין אליין מיט די אייגענע הענט, פונקט ווי א שורה דערויף רעדט מען פון משחקין בתינוקת וואס איז פשט א בעילה -אדער ביאה דרך איברים- הצד השווה אז ס'נישט ראוי' להוליד דאס איז אלעס אין כלל פון משחית זרעו לבטלה, די זעלבע רעדט אויך די גמ' פון ניאוף ביד, אז זאלסט נישט מיינען אז דרך איברים איז מותר באשת איש, אבער די תורה אסר'ט עס אלס ניאוף נישט וועגן השחתת זרע.
אויב עפעס איז אפשר די איסור מה"ת פון ונשמרת מכל דבר רע וואס מ'לערנט ארויס שלא תהרהר ביום שלא תבוא לידי קרי בלילה זעט מען אז די תורה האט געאסר'ט אפי' א גרם פון השחתת זרע. בדרך אפשר.
 
ס'לעבעדיג...

לאמיר מאכן אביסל א סך הכל צווישן @מסתת הרים און מיר.

מען האט דא געזוכט א מקור אויף הוז"ל מן התורה. האב איך ציטירט א גמרא אין נדה וואס לערנט אזוי אריין אין לא תנאף.

האט @מסתת הרים פראבירט זאגן אז לפי זה דארף מצוות עונה אויך זיין אסור.

האב איך געענטפערט אז מצוות עונה קען נישט זיין אסור, און לא תנאף רעדט זיך ממילא בלויז ווען עס איז נישט אינאיינעם מיט דער ווייב.

האט @מסתת הרים זיך גענומען רעדן אומפארשטענדליכע ווערטער "און די לא תעשה'ס זענען מגלה פארקערט....", נאך וועלכע איך בין אים מכבד זיך צו מסביר'ן.
יעצט קומט מיין שיעור צו דיר @מרחשון

@מרחשון האט געטענה'ט אז לא תנאף מיינט הוז"ל אופן פשוט'ע פשט, (הגם רוב מפרשים לערענען נישט אזוי, נאר ס'איז אן אסמכתא בעלמא).
האט @מסתת הרים געפרעגט, אז לויט דעם והא כתיב הנואף והנואפת?
וכי תימא דבכלל מאתיים מנה, וכל היכא דמוציא זרע הוי בכלל. א"כ כשבועל את אשתו נמי תיאסר.
האט @מרחשון געענטפערט, באשתו הא איכא עשה דעונה, ויבא עשה דעונה וידחה לא תעשה דבל תנאף, מתקיף ליה @מסתת הרים א"כ שלא בשעת עונה תיאסר, והא אמר מר עושה באשתו כל מה שרוצה.
עני ליה @מרחשון דהכי קאמר גילוי מילתא בעלמא היא, דנואף לא איקרי אלא היכי דעושה בינו לבין עצמו.

פרעגט @מסתת הרים, וכל היכי דכתיב נואף הוי בינו לבין עצמו?! א"כ הדרה קושיא לדוכתא, אויב די עשה פון עונה איז מגלה אז נואף מיינט נאר אליינס, א"כ מאי הנואפת,

ופרש"י דממנ"ש, דאם נואף פירושו בכל אופנים ולא רק כשעושה לעצמו, א"כ תקשה אשתו היכי שרי, ואם מצוות עונה הוי גילוי דרק כשעושה לעצמו מיקרי נואף, א"כ תקשה מקרא דהנואף והנואפת, ועוד,כי היכי דמצוות עונה הוי גלוי דנואף הוי לעצמו, הכי נמי יבא קרא דהנואפת ויגלה דנואף פירושו בכל אופן.
 
לעצט רעדאגירט:
בכלל, וואס איז די הכרח אז די גמ' מיינט מוציא זיין אליין מיט די אייגענע הענט
דאס אז די גמרא רעדט זיך פון מוציא זיין אליין, איז מבואר סיי אין רש"י און סיי אין תוס' אויפ'ן פלאץ.

עני ליה @מרחשון דהכי קאמר גילוי מילתא בעלמא היא, דנואף לא איקרי אלא היכי דעושה בינו לבין עצמו.
נאפס. כ'האב נישט דאס געמיינט.
אוודאי מיינט לא תנאף אויך מיט א פארבאטענע פרוי, אבער נישט 'בלויז' מיט א פארבאטענע פרוי. עס מיינט אויך הוז"ל (הגם ביסט גערעכט אז אין פירוש המשניות שרייבט דער רמב"ם אז דאס מיינט א האנט זשאב, אבער סיי רש"י און סיי תוס' אין נדה האלטן אז עס מיינט הוז"ל. אין תוס' שטייט קלאר 'משפשף' וכו' עיין שם)
 
בכלל ווער ס'קען אביסל לשה"ק פארשטייט אז לא תנאף קען נישט טייטשן זאלסט זיך נישט רייבן אדער זאלסט נישט שפריצן וכדומה, 'ניאוף' מיינט עדאלטרי,
אוודאי אזוי, רש"י און תוס' זענען דאך באקאנט אז זיי האבן נישט געקענט קיין לשון קודש...
 
דאס אז די גמרא רעדט זיך פון מוציא זיין אליין, איז מבואר סיי אין רש"י און סיי אין תוס' אויפ'ן פלאץ.


נאפס. כ'האב נישט דאס געמיינט.
אוודאי מיינט לא תנאף אויך מיט א פארבאטענע פרוי, אבער נישט 'בלויז' מיט א פארבאטענע פרוי. עס מיינט אויך הוז"ל (הגם ביסט גערעכט אז אין פירוש המשניות שרייבט דער רמב"ם אז דאס מיינט א האנט זשאב, אבער סיי רש"י און סיי תוס' אין נדה האלטן אז עס מיינט הוז"ל. אין תוס' שטייט קלאר 'משפשף' וכו' עיין שם)
מעיק אפ יור מיינד, אדער מיינט נואף בכל אופן שהוא, אדער נאר משפשף, אבער צו זאגן אז נואף מיינט עני ejaculation, חוץ פון ווען ס'איז מיט אשתו, לייגט זיך נישט אויפן שכל.
 
Back
Top