רבי עובדיה האט גערעדט פון אחב"י הספרדים, נישט פון אחב"י האשכנזים, און ער דערמאנט עס קלאר ביי זיין דרשה...נאכמער, וואו שטייט אז לא תסור מיינט דוקא איין דעה? קענסט פונקט אזוי אננעמען הרב עובדיה יוסף וועלכער האלט אז ס'גאר א חיוב זיך צו שאוערן אין די ניין טעג!
אגב קלארצושטעלן, מיינע ווערטער אז מ'דארף א שו"ע אדער א סמכות איז נישט געווען געוואנדן פאר אחב"י הספרדים, וואס ביי זיי איז מעגליך לכתחילה די מנהג ודין אנדערש.
און מיינע ווערטער איבער א שו"ע איד, זענען געווען געוואנדן אויף די ווערטער "ווי שטייט..." און נישט אויף די געדאנק פון יא אדער נישט גיין אין שאווער.