מה נשתנה חסידות וויזניץ רבי מענדל משאר החסידיות (ויזניץ מרכז דהיינו שוואנצונעס)

איך הער דא נייע מושגים, וואס איז דאס די איסור פון 'מחזיק זיין במחלוקת'? ווען האט מען דאס פאבריצירט? אינאיינעם מיט מצוות אכילה בי"ב שבט\כסליו, השאת משואות בי"ח אייר, לקט הלכות גלילות, און איסור בעטן רחמנות פון דער רבוש"ע? יארן לאנג האט מען נישט געוואוסט פון דער איסור.

לאמיר דא אבער מאכן א חשבון. איין שוואגער האט עובר געווען דער געפערליכע איסור פון זיך באטייליגן ביי א ברית פון אן אייניקעל. א צווייטע איז טויט משוגע און דערדרוקט זיין חסידים מיט שטותים און שלעכטס. וועלכע עוולה איז גרעסער? ויבא המטה אהרן און געפסקנט און אונז געלאזט וויסן וויאזוי זיין 'אידישקייט' שטייט.
 
לעצט רעדאגירט:
די זעלבע איידעם וואס דו האלטסט אז ער וויזניצע רבי האט געדארפט פועל'ן ביי איהם אז ער זאל ברענגען די ברית ביי וויזשניץ, האט ביז דעמאלט'ס געפיפן אויף דעם שווער, און געברענגט זיין פעטער ר' אהרן פירן זיינע חתונות אבי דאס זאל זיין סאטמערע חתונות נישט וויזשניצע חתונות און דער ר' אהרן איז געפארן העלפן זיין נעפיו פראסקענען דעם שווער/שוואגער אין פנים אריין, און ער האט גארנישט געזאגט קיין כי הוא זה, ער האט געמאלטס אויך געקענט סטראשענען און זאגן איך קום נישט צו די שמחות, און ער האט דאס נישט געטוהן, ווייל ער ווייסט וואס דאס מיינט, און ער האלט נישט אז ער מעג/איז מחוייב דאס צו טוהן, האסטו געוואלט אז יעצט זאל ער דאס טוהן,
 
איי געס, דאס ווייזט ווי שטארק סאיז אים אן געגאנגען זיין טאטן נישט קימען צי זיינע שמחת,

דעי חברה זענען געמאכט פין אנדערע סארט בלוט און פלייש ווי אינז פשוטי בני העם
ער מעג גיין, ער מוז אבער נישט מחזק זיין א גניבה. ער האָט געהאַט ווי צו מאכן דעם ברית און גיין, און זיך נישט מישן אין קיין מחלוקת
 
רבותי פליז סטיקן צו דער נושא השנירל. מ'רעדט דא פון ר' מנדלה. די אלע שטארקע חסידים און שטארקע מתנגדים פון ר' אהרן זאלן ביטע זיך גײן קריגן אין מהר"א'ס שנירל.
 
פירות פון דעם פארדארבענעם הייליגער רבי (עס דארף צו הייסן אז די סיבה פארן אטאקירן דעם עלטערן איד איז וויבאלד ער איז א פורש)
 

בייגעלייגטע פיילס

  • VID_20251202_154835_932.mp4
    2.9 MB
פירות פון דעם פאדארבענעם הייליגער רבי (עס דארף צו הייסן אז די סיבה פארן אטאקירן דעם עלטערן איד איז וויבאלד ער איז א פורש)
אולם היכלי מלכות בבני ברק:
חתונת משפחת הרב אפרים אסקל, שעזב את כת ויזניץ מרכז לפני שנים
אלימות קשה בבני ברק: פורשי החסידות ויז'ניץ מרכז הותקפו באכ..
 
חשיפת המנייעס הפודה שבויים מאנטוורפן מאיים במכתב חריף

במוצ"ש וירא האחרון נשא הרבי מוויזניץ מרכז דרשה לחסידים שם דיבר על החסידות ועל השוואנצנוס ועל הכנה לאירוע י"ב שבט הנקרא אצלהם ראש השנה לחסידות, המשיך לדבר שמי שרוצה לעזוב אותו יכול לעזוב אבל לא צריך ללכלך אצל רבנים

המנייעס מביא את מאחורי הקלעים של הדרשה, החיד"ו מאנטוורפן הידוע כעוסק בפדיון שבויים והצלה מכתות קיבל פנייה מחסיד מרכז לשעבר שהמקום מתנהל ככת לכל דבר ואף מפרידים בין ילדים להורים, החיד"ו ששמע את הזוועות רוצה להוציא מכתב חריף בנושא, מזה הרבי ממרכז מאוד מפחד הוא לא רוצה שהחיד"ו שנקרא הלוחם בכתות המקובל על כל היהדות החרדית ייצא נגדו, בהמשך החיד"ו פנה לאחיו הרבי משיכון כדת מה לעשות, הרבי משיכון אמר לו שאם זה מגיע מאמת ולא מגיע מפוליטיקה יכול להוציא את המכתב, לכן הרבי ממרכז זועם ונתן את הדרשה החריפה שהפורשים מהחסידות רודפים אותו.

ימים יגידו האם המכתב ייצא לפועל ואם כן זאת תהיה חותמת שחורה על הרבי ממרכז והחסידות שלו.
היינט איז פארשפרייט געווארען א גאר קורצע ריקארדינג פון הגה״צ החיד״ו ווייס בנוגע די כפירה ביי מרכז ויזניץ.
 
IMG-20251202-WA0632.webp
 
היינט איז פארשפרייט געווארען א גאר קורצע ריקארדינג פון הגה״צ החיד״ו ווייס בנוגע די כפירה ביי מרכז ויזניץ.
דאס האט ער געזאגט נעכטן טיף אינמיטן א שיעור אין 'אירגון שיעורי תורה' אין בארא פארק
 
דער מענדעלע שיקט זיין ציבור שלאגן אויף די גאסן אלוועלטליך מיט א מאטעוואציע לכבוד א לידער וכו', ווי אזוי קען מען איהם אנקלאגן אלץ א גלאבאלען טעראריסט, זייענדיג א סכנה פאר א רבים?
לאמיר הערן דא די מיינונגען פון ביידע, סיי הלכה'דיגע שטאנדפונקט חברים, און סיי געזעצליכע פארשטייערס,
איך מיין אז דאס וועט זיין די מהלך צו ברענגען א סוף צו די שרעקליכע טעראריסטישן וכן אפיקורסישן קולט

נ.ב. אגב עס קומט מארגן פאר א חתונה אין גינת אסתר ווי די אנשי הכת פלאנען אויף א ווילדער פארנעם צו אנווערטשעווען אנארכיע קעגן אודים מוצלים פונעם כת (די חתן זייענדיג כלשונם א יתום נעבעך...)
 
עפעס א נייע ניגון? איך קען נישט אויפכאפן די ווערטער, אבער עפעס "וועלט וועלט איך וויל דיר נישט געפעלן דו געפעלסט מיר אויך נישט" און די פזמון איז אנא אנא שוואנצאנאתא. (איך האב ביי מיר די ווידיאו קליפ פון די ניגון, אבער עס זאגט מיר עס איז צו גרויס צו אפלאודן דא).
 
גראדע דא זאגט ער א גוטע פוינט, שווארצע זאקען איז א איצטלא דרבנן, און עס מאכט סענס אז נישט יעדער מאן דהוא זאל זיך באקליידן מיט די מלבושים.
דו קענסט נישט פשוטע היסטאריע:
א ספאדיק- פלעגן גיין סתם חסידישע אידן, שפעטער האט זיך די ארבעטס קלאס מאדערניזירט און עס אויסגעטוען
שווארצע זאקן- פלעגן אפילו קינדער גיין, כל שכן די בחורים און אינגעלייט
א פעלץ/טילעפ- האבן געהערט פאר בעל בתישע אידן, ווי אויך געבלימטע בעקישעס וכו'
 
עס איז דא יוד אין חולון וואס האט חתונה מיט א גויטע. זיין עלטע זיידע איז געוועהן א וויזניצע חסיד מיט שווארצע זאקען
א סגולה צו ווערן אפגעפארן, אפשר איין טאג גייט מען זעהן אין די צייטונגען, ״איך האב מיך אינטערגענומען צו גיין מיט שווארצע זאקן פאר פערציג טעג און געהאלפן געווארן״
 
Back
Top