פארוואס איז מהרז"ל מ'סאטמאר שליט''א נישט ארויף צום ציון ווי געפלאנט?

דו האלסט איינער איז אזוי סטופעט צו האלטן אז דו האבט עכט געהערט פון א בחור און אז אברהם יושע וואלט זיך אראפ געלאזט צו רעדן צו בחורים בכלל מענטשן לויפן אים נאך ווי יען קען נאר צו קענען צוקומען צו בעטן געלט, האסט אים שוין געזען אמאל שמיעסן מיט א בחור?
ביזט נישט מחויב צו גלייבן.

און יא אברהם יושע גלאנץ רעדט צו בחורים ווען ס'קומט צו די סארט קריגערייען.
 
וועלכע שעות איז נישט די פיעק שעות?
מען פעלגט אים אייביג בעטן צו קומען 2/3 נאכמיטאג, מען האט אפגעשמיעסט צו האלטן די בחורים שטרענג אין ישיבה ביז 5:00, זיי האבן געזאגט יא יא, און למעשה אנגעקומען 5:30- 6:00, נישט פיעק שעות מיינט פארן דאווענען אזוי ווי אייביג ביי די מאמעס יארצייט
 
האדמו"ר מויזניץ - ירושלים, בדברי מחאה חריפים כנגד האדמו"ר מסאטמאר מהר"א וכנגד חסידיו.

בדברי מחאה סוערים אותו נשא האדמו"ר הרה"צ אליעזר וואלף שליט"א בסעודה שלישית, בפני קהל חסידיו,
הביע את מחאתו החריפה ומורת רוחו כנגד האדמו"ר מסטמאר מהר"א, אשר לדבריו מחנך את בחורי החסידית לטרור ולהרס.

בערב שבת קודש התבטא האדמו"ר בכאב עצור, ראיתי בטלפון את הידיעה הנוראה אודות הפגיעה הנוראה בה פגעו חסידי סאטמר מהר"א, פגיעה חמורה בכ"ק אדמו"ר מסאטמאר מהרז"ל בעת בואו להשתטח בציון הק' של רבם של ישראל רבינו יואל זי"ע.

האדמו"ר מהר"א וחסידיו מתנהגים בדיוק להיפך מדרכו של רבינו יואל זי"ע, ובכל יום ויום אני נותן הודאה לבורא עולם על שהאדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר הצליח למלט חלק גדול מחסידות סאטמאר, שלא ילכו בדרכי הטרור וההרס שהאדמו"ר מהר"א מחנכם ל"ע.

גם אאמו"ר זי"ע המשיך האדמו"ר שליט"א מחה כמה וכמה פעמים כנגד האדמו"ר מהר"א כאשר ראה בעצב גדול דרכו הקלוקלה, וגם אני אמרתי בנפשי לא אוכל לחשות בעת זו, כאשר אני רואה התנהגות פסולה שכזו עוברת ללא שום התייחסות או מחאה,

אנו נכנסים כעת לחודש אלול ימי הרחמים והסליחות, מי יתן וישובו במהרה מדרכם הרעה אמן, סיים האדמו"ר את דברי מחאתו
ריקארדינג?
 
איך פארשטיי נישט די גאנצע איבערקערניש, די בית החיים באלאנגט פאר ר אהרן, פארוואס אין די וועלט מיז ער ארויף לאזן זיין ברודער אויף זיין פראפרטי ער האט דאך אים אלעס צו געכאפט (לשיטתו) , ר זלמן לייב לאז אים נישט אריין אין ראדני, פארוואס דארף ער אים ארויף לאזן אויף זיין בית החיים? סקומט זיך אים קרעדיט פארן ארויף לאזן ביז יעצט
 
איך פארשטיי נישט די גאנצע איבערקערניש, די בית החיים באלאנגט פאר ר אהרן, פארוואס אין די וועלט מיז ער ארויף לאזן זיין ברודער אויף זיין פראפרטי ער האט דאך אים אלעס צו געכאפט (לשיטתו) , ר זלמן לייב לאז אים נישט אריין אין ראדני, פארוואס דארף ער אים ארויף לאזן אויף זיין בית החיים? סקומט זיך אים קרעדיט פארן ארויף לאזן ביז יעצט
ביסט גערעכט ער דארף אים טאקע נישט ארויפלאזן, רז"ל גייט אים נישט רופן אין דין תורה און נישט אין קאורט פארן אים נישט ארויפלאזן.

סך הכול די אפטיקס איז זייער שלעכט.

ער קען אים אפילו צוריק האלטן פון ארויפגיין צו זיין טאטעס ציון, די שאלה איז וויאזוי מענטשן קוקן עס אן.

ס'מוז נישט זיין אז פאר ר"א גייט אן וויאזוי מענטשן קוקן אויף אים, טאמער נישט זאל ער אויפנעמען @משה זיך מיר ער זאל לייגן א רעסטרעינינג ארדער...

די פראבלעם גייט זיין אז די זאליס גייען לייגן א רעסטרעיניג ארדער אויף ר' אהרן אין אוהעל.

און די עשירים וואס געבן געלט פאר די קריית יואלע צוועקן פון ר' זלמן לייב גייען געבן סאך מער, איך האב געהערט אז סאיז אריינגעקומען א פאר מיליאן דאלער דארט לעצטע וואך פרייטיג, און דאס גלייב איך שטערט פאר ר' אהרן מער ווי די לעלוס פון זיין ברודערס עסקאורט.
 
צד מהר''א העט זיך שוין יארן ער זאל נישטט קומען אין די פיעק שעות נאר ווען עס איז אביסל ראויגער. ווען עס איז נישט אזוי צושטיפט, זיי בעטן שוין יארן מען זאל ארויף פארן דורך די מתיבתא בארג, וואס איז אסאך נענטער און וואקט נישט דורך די מצבות און מען האט אים צוגעזאגט פולע סעקיורעטי, און די גאנצע תירץ פון מורא פון די בחורים איז געבראטענע שטותים ווייל צד מהרז''ל ווייסט אויך אז כ''ו טב איז אפעציעל נישט דא קיין ישיבה אין אויף סקאנימאנק בארג געפינען זיך מער בחורים ווי אויף בארדיטשוב

די עכטע סיבה פון אנפייפן ביידע תנאים איז טאקע ווייל ער וויל גיין וויי עס איז פול מיט 20 סיירינס צו ווייזן איך בין סאטמאר רבי
כאטש עס צוברעכן זיך יעדע יאר טענטס פליען יעדע יאר מצבות איך קען צוויי בחורים פאריאר וועלכע זענען געגאנגען חדשים מיט קראטשעס ווייל א מצבה איז אראפ געפאלן אויף זייערע פיס האלט ער זיך ביי גייען דוקא דורך יענע וועג ווי דימארונישע בחורים שטיין נאך געלט

ווען איך בין ווען אין חברה קדישא מאך איך א רעסטרענינג ארדער די איד טאר קיינמאל נישט אריין קומען אין די פראפערטי אזוי ווי ער האט געטוהען פאר זיין ברודער ווען די טאטע האט געלעבט

ביסט גערעכט ער דארף אים טאקע נישט ארויפלאזן, רז"ל גייט אים נישט רופן אין דין תורה און נישט אין קאורט פארן אים נישט ארויפלאזן.

סך הכול די אפטיקס איז זייער שלעכט.

ער קען אים אפילו צוריק האלטן פון ארויפגיין צו זיין טאטעס ציון, די שאלה איז וויאזוי מענטשן קוקן עס אן.

ס'מוז נישט זיין אז פאר ר"א גייט אן וויאזוי מענטשן קוקן אויף אים, טאמער נישט זאל ער אויפנעמען @משה זיך מיר ער זאל לייגן א רעסטרעינינג ארדער...

די פראבלעם גייט זיין אז די זאליס גייען לייגן א רעסטרעיניג ארדער אויף ר' אהרן אין אוהעל.

און די עשירים וואס געבן געלט פאר די קריית יואלע צוועקן פון ר' זלמן לייב גייען געבן סאך מער, איך האב געהערט אז סאיז אריינגעקומען א פאר מיליאן דאלער דארט לעצטע וואך פרייטיג, און דאס גלייב איך שטערט פאר ר' אהרן מער ווי די לעלוס פון זיין ברודערס עסקאורט.
אוהעל באלאנגט שוין לאנג נישט פאר די זאליס.
אבער די נקודה איז אזווי ווי דו זאגסט, ווי ווייניג איך האלט פון מהר"א גלייב איך נישט אז ער איז אזא לאוי לייף צו ניצן דעם רבינ'ס און זיין טאטעס ציון אלטס א פאליטישע געווער, ס'איז זייער א ביליגע זאך צו טוהן, און אפי' לו יצוייר ער אליין האט נישט קיין פראבלעם דערמיט, איז ער אבער נאך אזוי קלוג צו וויסן אז קיין כבוד העט אים עס נישט ברענגען.
 
נישט קיין חילוק פארוועם אוהעל באלאנגט, די פוינט איז אז סאיז דא געוויסע זאכן וואס מ'טוט נישט.

ביי שמחות און לוויות שפילט מען נישט קיין פאליטיק, הגם מפאלגט נישט אייביג די כלל אבער מ'פרובירט...
 
אזויווי ביי די לווית פון די ברך משה און זיין רעביצין
זענען ביידע געווען אין ביידע בתי מדרשים וכו'
אפי' יעדער האט געקענט אפהאלטן די צווייטע

למעשה זענען די ארוינים צעטיילט מיט די ענטפערס
ס'איז דא וואס זאגן און פארשטייען אז מ'דארף אים בעצם קיינמאל ארויף לאזן, און טאקע היי יאר איז מען געגאנגען אזוי למעשה

אבער ס'איז דא וואס זאגן פארקערט, אוודאי מעג ער קומען, און מ'האט אפי' די יאר געזאגט פון וועלכע וועג ער קען קומען, און מ'גייט צושטעלן סוקיורעטי, וכו'
 
נאר ביי יואל גלאנץס תנאים, אבער ביי ר' יואל טייטלבויםס חתונה מעד מען שפילן פאליטיק? אדער ביי חיים הערש ס בר מצוה
די רבי האט נישט געוואלט קומען צו די חתונה ווייל מען האט איבערגעשריבן אוהעל..... נאר דיין האט מען געמעקט שפילן פאליטיק
 
יאפ גערעכט

איך האב דיר געזאגט אז נישט אלעמאל פאלגט מען די כלל.

איי געס מדארף יא מאכן א רעסטרעיניג ארדער אויף מהרז"ל אין בית החיים...

די פייטס וואס דו רעכנסט אויס איז פון יארן צוריק, דעמאלטס האט מען געטון אסאך משוגענע זאכן וואס מ'שעמט זיך דערמיט היינט, איך האב געמיינט אז די זאכן גייט שוין נישט אן היינט.

זעהט אויס אז ס'איז נאך אלס דא עטליכע וואס האבן זיך ליב צו פייטן.
 
פארוואס פון די פארקערטע זייט רעגט דיך נישט אויף?

#איך-בין-נישט-קיין-סאטמארער

איך האב נישט קיין פראבלעם און ס'מאכט מיר נישט אויס צו מ'רופט מיך אן אלס א סאטמארע. איך בין אבער א זייטיגע צוקוקער וואס האט גענומען א צד אין די מעשה. גייט מיר זילטש אן די תוצאות פון די קריג, און עס וועט מיר נישט אנגיין ווען איינער האט א אויבערהאנט איבערן צווייטן

יעדער מעג געבן זייער מיינונג, און נאכן הערן און מיטהאלטן די מעשה האב איך גענומען א צד, און נאכן קוקן די ווידיאו בין איך גאר אויפגערעגט געווארן אויף די זאליס

די פארקערטע זייט רעגט מיר נישט אויף, וועגן איך קוק זיי אן ווי די גערעכטע. מיינט נישט אז ביי א יעדע מציאות וועל איך נעמען זיין זייט, אבער דא האט מיר זייער געבאדערט וואס די זאלונים האבן געטון
 
איך זעה יעדער נעמט א זייט אין די פייט און מ׳ענדיגט צו #איך-בין-נישט-קיין-סאטמארער,

יעצט גיי איך זאגן מיין מיינוג,
זיי זאלן זיך ארום פראסקענען פון די קאפ ביז די ביצים ס׳גייט מיך נישט אן,
איך-בין-יא-א-סאטמארער
 
איך ווייס נישט פארוואס איך האב מיך געריסן פאר געלעכטער ביים זען די ווידעא,
That was so dam funny
#איך בין יא א סאטמארער
 
Back
Top