עבירות אין ארמייען פון לענדער איז א דבר שכיח ,
אין בפרט בעת מלחמה ווי עס פאלען מענטשען חברים פון א בריגאדע, און די מיטער זענען צוהיצט
איז נארמאל צו ערווארטעט ווערן אז עס וועט זיין א
פאסירונג שלא כהוגן ( די תורה האט מתיר גיוועהן
בשעת מלחמה ,בתים מלאים כל טוב,זאגען חז״ל
אז דאס מיינט אפילו קדלי דחזירי -חאזער פלייש-
נאכמער זעהט מען די יפת תואר יצר הרע,ווי מען האט ערלויבט ליניענסי,) ווי געוויסע זעלנער וועלן
זיך אויפיהרען נישט עטיש, און עס דארף ווערן איבער גיגעבן פאר די פראפער אפטהיילונג אין רעגירונג, ווי מען וועט מעניש זיין די עוברי עבירה לפי חוקי הצבא ,
דא זעהט אויס איז מען נישט גיוועהן אויסען צו זיכען יושר און צדק, ווייל מען האט פארשאפט א ווידעאו און עס ארויס געליעקט צו די פרעססע מיטדי פולע אינטעשאן מבאיש ריח צוזיין די ממשלה,אויף וועם זי טראגט א פארביסענע שנאה , און זי האט זיך נישט גיזארגט פאר עני דעמעדזש וואס דאס וועט גורם זיין פאר די מדינת ישראל בפרט,און פאר כלל ישראל בכל מקומות פזוריהם בכלל ,איז זי דאך בפשיטות לכאורה,ווי א דין מוסר מיט די פולע חומרא ,מען קען
ברענגען א דמיון פון רש״י וואס ברענגט א מאמר פון
די תנא רבי עקיבא ביי משה וואס האט גיזאגט הצאן
ובקר ישחט להם ומצא להם ,וואס זעהט אויס ווי א פקפוק אין די יכולת פון גאט ,און מען זעהט נישט א קריטיק אויף איהם,און ביי שמעו נא המורים ווי ער האט ממעיט גיוועהן אין די כבוד פון די יידן זאגט מען
איהם מוסר ,על אשר מעלתם ,איז די דיפערענץ ווייל
אז אן עבירה ווערט געטהון בסתר דארף מען עס נישט מפרסם זיין ,דא איז דאך די פאסירונג ווי געמיין עס זאל נישט האבען גיוועהן,גיוועהן בסתר האטט עס האט נישט בארעכטיגט א פרסום פאר די רבים,ווי די ערביים און אנדערע יידן פיינט, גייען דאס נוצען לדורות להלהיב שנאה ווי גאנץ כלל ישראל גייט ליידען פון איהר רשעות׳דיגער אקט ,ולמלשינים אל תהי תקוה.