רעדן איידל

אנדערע דורות געוועזן...
אבער ברוך השם, אכשר דרא!
זייער גוט, דאן ברויך מען טוישן אנדערע זאכן אויך, זאלן די מלמדים נישט מסביר זיין וואס סקול יסקל. מות יומת. הרוג תהרגנו. ירה יירה. יד העדים תהיה בו בראשונה להמיתו ויד כל העם באחרונה. והומת ותלית אותו על עץ. אדער ווי עס שטייט ביי די מעשה פון עכן, יהושע ז' כ"ה וירגמו אתו כל ישראל אבן, וישרפו אתם באש ויסקלו אתם באבנים.
 
אין א געוויסע ישיבה האט איינער ארויסגעווארפן אלע ספרים וואס בחורים טארן נישט אריינקוקן, האט ער ארויסגעווארפן, די אגרא דכלה, זרע קודש, און די נדה ביהודה...
 
אנשלדיגט אז איך האק דא איבער אבער היינט ווען איינער האט מיר פארדרייט די קאפ פאר א שטיק צייט ביז איך האב נישט געהאט קיין אנדרע אויסוועג ביז איך האב אים געזאגט אין פנים ביסט א "פיס אף לבנה"

נאכדעם האב איך געטראכט אז מען קען זאגן אז ער איז א "שטיקל לבנה" אין ריינע מאמע לשון.
 
מען קען טראכטען וואס מען טיט ווען מען ווערט אויס נדה.
בדרך אגב וואס טראכטען בחורים ווען מען זעט די ווארט נדה?
 
סטוט זיך א געטואכטס אין די היינטיגע פוסקים צו מען זאגט די ביסט א "פארץ מאשין" אדער צו מען זאגט די ביסט א "נפחה טראק" וויבאל עס איז דא צדדים לכאן ולכאן נעמט מען אהן ביידע אין יעדער קען עס אריינלייגן ווי עס שטייט פאר אים בעסער.
 
וואס טוט מען טאקע אין גור ביי לכה דודי, וואס זאגט מען, לכה דודי לקראת ***...?
דער יארמער רב האט געזאגט אז ער האט אמאהל געהערט ווי א פארפרומטע גור'ר בחור זאגט ביים דאווענען ביי די ברכות... בא"ה אמ"ה שלא עשני כרצונו
 
אנשטאט פון זאגן דעם ווארט נדה - קען מען זאגן איסור חמור.
גוט צו וואוסן, איסור חמור איז נידה, חטא הידוע איז זרע לבטלה, וואס נאך?

אגב ווי משוגע זענען מיר אז ״די מצווה״ מיינט גארנישט עפעס אנדערש נאר סעקס, אבער אזויווי ס׳גויאישט זיך אזוי אידישט זיך, און אז ״די פיל״ מיינט ב״ק איט פאללאוס אז ״די מצווה״ זאל מיינען סעקס.
 
איך האב געהאט א מגיד שיעור אין מתיבתא א פארפרומטע בהמה א חאניאק וואס ווען מען האט געלערענט מסכת מכות האט ביי די ווערטער פון גמרא

"כמכחול בשפופרות"

געזאגט אז מען איז נישט גורס די ווערטער ווייל עס קען נישט זיין אז די גמרא זאהל רעדן אזוי שמוציג.

און דאס האט אנגעפאנגען א רענט פון קנאות און געזאגט אז מען דארף אויס רייסען די פרשה פון תזריע ווייל עס איז חזריש.

אינטעריסאנט איז אז דער רויטער חזיר האט 14 קינדער. און היינט הייסט ער פון די גרויסער מחנכים. אזוי ווי אלע קנאים. מען איז א קנאי אויף יענעם אבער אויף פאר זיך בלייבט מען א חזיר א שיגץ

(איך וויל נישט פורס בשמו זיין ווייל ער לעבט נאך און עס איז דאך פאר ראש השנה)
 
איך האב געהאט א מגיד שיעור אין מתיבתא א פארפרומטע בהמה א חאניאק וואס ווען מען האט געלערענט מסכת מכות האט ביי די ווערטער פון גמרא

"כמכחול בשפופרות"

געזאגט אז מען איז נישט גורס די ווערטער ווייל עס קען נישט זיין אז די גמרא זאהל רעדן אזוי שמוציג.

און דאס האט אנגעפאנגען א רענט פון קנאות און געזאגט אז מען דארף אויס רייסען די פרשה פון תזריע ווייל עס איז חזריש.

אינטעריסאנט איז אז דער רויטער חזיר האט 14 קינדער. און היינט הייסט ער פון די גרויסער מחנכים. אזוי ווי אלע קנאים. מען איז א קנאי אויף יענעם אבער אויף פאר זיך בלייבט מען א חזיר א שיגץ

(איך וויל נישט פורס בשמו זיין ווייל ער לעבט נאך און עס איז דאך פאר ראש וו
ווי באקאנט די גרעסטע חזירים זענען די פון מאה שערים מיט די איין און צוואנציג קינדער.
 
ווי באקאנט די גרעסטע חזירים זענען די פון מאה שערים מיט די איין און צוואנציג קינדער.
אינטערסאנט, אין אן אשכול פון איידעלע ווערטער, שרייבט מען אזעלעכע אומאיידעלע ווערטער...
 
איך פיר מיך צו זאגן אנשטאט בן של זונה "בן נעוות המרדות", פשוט אלץ ביטול תורה
אינדערהיים פלעגט מען זאגן ממזר!
לקצר הענין.
אדער "מזנה" שלא לבייש את מי שאין לו.
 
Back
Top