- זיך איינגעשריבן
- אפר. 12, 2024
- מעסעדזשעס
- 1,708
- רעאקציע ראטע
- 5,984
- פונקטן
- 943
שלעכטער יא זיכער אפשר קען זיין. אבער גערעכט אדער נישט






Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
שלעכטער יא זיכער אפשר קען זיין. אבער גערעכט אדער נישט
סא די טאטע קען מען שוין אויך נישט בלעימן, אהא... ס'גוט... איך וויל נאר האלטן קאפ, ווייל ס'געגאנגען פון "איך האלט בשיטה אזוי אז די אומרעכט איז נישט אט די ישיבה'ס די אומרעכט איז קלאר אונזערער עלטערנ'ס וואס מיינען זעך מעך פעך יעך" צי דעם.אבער עס איז געוארן א סטענדערד, אז א יעדעס דורכפאל וואס דער אינגערמאן האט, איז טאטע-מאמע-ישיבה-ר"י וכדו' שולדיג. דער בחור זעלבסט האט נישט קיין שום רעספאנסיביליטי אויף זיין סוקסעס און דורכפעלער.
פארוואס האט די ראש ישיבה א רעכט צי פארשיקן א בחור דזשאסט ווייל די בחור איז נישט נאכגעטאנצען אלע משוגעת'ן, קלארמאכונג, איך ווייס נישט וואס @ספרא'ס עבירות איז געווען, זיין טאגבוך האט עס נישט קלאר געמאכט, אבער איך גלייב נישט ער האט פארדארבן אנדערע בחורים,יא, און איך האלט בשיטה אז א ר"י וואס האט זיין ישיבה אויף א שניט וואס איין בחור צושטערט, האט ער דעם פולסטן רעכט איהם צו פארשיקן אן קיין פארוואס און אן קיין פארווען, אזוי ווי אן אינשורענס אגענט אדער אן אקאונטענט קען זאגן פאר זייערס א קליענט זוך זיך א צווייטער אגענט/אקאונטענט זאל דיר סערווירן, איך קען נישט מיט דיר האנדלען. וועסטו אויף איהם האבן טענות? און אויב יא, וועט א יעדער זאגן דו ביסט אויפן קאפ געפאלן, ער קומט דיר גארנישט, פארוואס מוז ער דיר סערווירן? זיך זוך א צווייטן. פארוואס אין א פריוואטע ישיבה פארשטייסטו עס נישט?
איך ליין דעי שורה אז ס'איז בארעכטיגט וויי צי טאן א מענטש..ער איז בארעכטיגט. ער איז דיר אויך נישט מחויב צו זאגן פארוואס. יא, עס טוהט וויי,
האב איך נישט געוויסט אז א בחור איז נקנה צום ראש ישיבה מיט א קנין הגוף..
אפילו איך האב נישט קיין ריזען קען איך עס אויך טוהן לשטתך, וויל לויט דיר אויב מ'קען עפעס טוען איז מען שוין בארעכטיגט..קען איך האבן טענות דערויף? ניין, ווייל דו האסט דיינע ריזענס. רשעות יא. אבער איך קען האבן טענות פון היינט ביז מארגן, אזוי האב איך געטוהן ווייל איך האב מיינע ריזענס. גארנישט אנדערש ווי דער ראש ישיבה צדיק.
דו בוסט שוין בעסער ווי דער ר"י זעלבסט, דו בעהסט איבער. אבער פארט האסטו געמאכט אן החלטה פאר סיי וואספארא סיבה לש"ש רופסטו עס אן און עס איז אוקיי אין דיין וועזן. פארוואס ווען דער ר"י טוהט דאס האסטו איהם פארפאסקענט למיתה. ער דארף נישט אנגעבן די סיבה פארוואס ער האלט אזוי. דארף ער יא ?אין ווייל איך קען דיר פארשעמען דא ברבים איז עס נאך נישט בארעכטיגט, אין מיט דעם וויל איך דיר איבערבעטן ברבים פארן נישט קומען אין פרייוועט, כ'האב נישט געטראכט, אין איך האף צי זיין מער נזהר בעתיד
און דיין אקציע פון קומען דא ברבים און נישט קומען אין פרייוועט איז יא בארעכטיגט. אבער פאר האסטו אזוי מחליט געווען צו טוהן. דזשאסט כדי צו מאכן א לש"ש סטעיטמענט וואס אין דיי אפיניען איז איז נויטיג געווען פאר די אקזיסטענץ פון די שמועס דא.אבער אמת'דיג גערעדט, איז עס בולשיט, ווייל די ראש ישיבה קען ווארפן, מאכט עס נאכנישט בארעכטיגט..
דו האסט עני ספעסיפיק ריזן פארוואס דו האסט מחליט געווען מיך אויספראקן ברבים?אפילו איך האב נישט קיין ריזען קען איך עס אויך טוהן לשטתך, וויל לויט דיר אויב מ'קען עפעס טוען איז מען שוין בארעכטיגט..
אך, חס מלהזכיר.האב איך נישט געוויסט אז א בחור איז נקנה צום ראש ישיבה מיט א קנין הגוף..
פאר דיינע סיבות פארשטייסטו יא אז עס איז בארעכויגט ווי צו טוהן א מענטש? האסט דאך יעצט געטוהן ברבים ?
און וואס איז דאס דער ר"י פראבלעים ? קוק אין די יעלאו פעדדזשעס וועסטו טרעפן נאך ישיבות אויכעט. (אויב נישט אין די יעלאו פעדזשעס קוק אין dryve לייוו קאמפעינס וועסטו האבן וויפיל ישיבות דו ווילסט)א ראש ישיבה ווען ער ווארפט א בחור שפילט ער זיך מיט דורות, צי די בחור גייט בכלל האבן.. אן אקאונטענט קענסטו מארגן טרעפן פון די יעלאו פעידזשעס א אנדערעם אין ער וועט זיין מאר דען העפי טא דא ביזנעס וויט יא.
איז ער גוט און סעיוועד טעקסאס פאר זיינע חברה וועט ער האבן ביזנעס מיטן ווארפן רעכטס און לינקס. וכמה אקאונטענעס יוכיח.אן אקאונטענט וואס ציפירט זיך די הענט כסדר, אין ער זאגט אפ קלייענטס רעכטס אין לינקס, באקומט א נאמען אויפן גאס אין ער פארלירט ביזענעס,
קען זיין אבער אבער כ"ז מען וויל זיין ביי איהם אין ישיבה מיינט עס אז עפעס דעלייווערט ער דאך. טאמער נישט פארוואס ווילסטו בכלל דא זיין.אפשר איז די דזשאב נישט געמאכט פאר דיר!! מ'זאגט דאך אז מחנכים קענען ווען זיין געלונגענע ביזנעס אייגענטומער, נאר עהעם עהעם.. זיי געבן אלעס אוועק פאר חינוך..
ס'ארבעט נישט אזוי, ווען דו ווארפסט א בחור, האסטו אים וויי געטאן זיין נפש..און וואס איז דאס דער ר"י פראבלעים ? קוק אין די יעלאו פעדדזשעס וועסטו טרעפן נאך ישיבות אויכעט. (אויב נישט אין די יעלאו פעדזשעס קוק אין dryve לייוו קאמפעינס וועסטו האבן וויפיל ישיבות דו ווילסט)
דו האלסט אז ס'איז פאראן א געוויסע מציאות וואס זאל ערלויבן א ראש ישיבה צו ווארפן א בחור? אויב יא, וואו איז דיין ליין און פארוואס האלסטו אז @הק' לייביש שרייבער 'ס ליין איז ערגער ווי דיינס?ס'ארבעט נישט אזוי, ווען דו ווארפסט א בחור, האסטו אים וויי געטאן זיין נפש..
הער ביטע אויף מיט דעי משלים
איך רעדט צי לייבישע'ס נקודה אז וויבאלד די ראש ישיבה איז בידו צי טוהן עפעס ווערט עס אטעמעטיקלי בארעכטיגט, זאג איך אז ס'ארבעט נישט אזוי, קענסט זיין בארעכטיגט עפעס צו טוהן אבער דו טארסט נאך אלס נישט ווייל דו טוסט וויי איינעם..דו האלסט אז ס'איז פאראן א געוויסע מציאות וואס זאל ערלויבן א ראש ישיבה צו ווארפן א בחור? אויב יא, וואו איז דיין ליין און פארוואס האלסטו אז @הק' לייביש שרייבער 'ס ליין איז ערגער ווי דיינס?
100%!! ס'דא בחורים וואס די ישיבה צו ווי זייער טאטע האט זיי געשיקט איז נישט קיין טובה פאר די ראש ישיבה, און פארן בחור, צי ווייל ער דארף עקסטרע אנערקענונג, אדער ס'איז צי שווער די מסגרת, אין אזא פאל קען, מעג און דארף א ראש ישיבה 'שיקן די בחור צי א צווייטע ישיבה', קום נישט שרייען אז ס'איז נישט דיין ביזנעס דער בחור, קודם כל, ביסטו א מענטש? איז עס דיין ביזנעס, צווייטנס, איך האב זייער גוט געהערט ווי די פרעדיגסט פאר דיינע בחורים אז אינדרויסן איז א מבול און יעדע בחור דארף זיין אינעם 'תיבת נח' איז לדבריך האסטו דא אן אחריות אויף א צווייטע נפש מישראל (ווייל ער האט בארירט דיין כבוד דארף ער שוין נישט זיין 'תיבת נח'??)דו האלסט אז ס'איז פאראן א געוויסע מציאות וואס זאל ערלויבן א ראש ישיבה צו ווארפן א בחור? אויב יא, וואו איז דיין ליין און פארוואס האלסטו אז @הק' לייביש שרייבער 'ס ליין איז ערגער ווי דיינס?