טאהש מאנסי רב ארעסטירט אין ארץ ישראל!

גארנישט געטוישט ממש גארנישט?!?! איר לעבט אין ריאליטי?
זאג, וואס האט זיך יא געטוישט, געווען ביז יעצט 15 בתי דינים וואס זאגען ער איז חרם, יעצט איז דא 16טע, און נאך 3 דיינים וואס האבען אדער יא אדער נישט צוריק געצויגן פין די המ"ר,

סקיקט אויס ווי דער אינגערמאן האט זיך צו טיען געמאכט ביז יעצט דערפין?!
 
געהערט אז ר' ישראל דוד האט פארלאנגט פין זלמן לייב אז ער מוז ארויסקומען קעגן יצחק אלץ מסור וואס האט איינגעשפארט ר' אברהם כ"ץ און דאס האט געבראכען יצחק זאל מסכום זיין צו דער אלטער ארגענעלע הסכם וואס ער האט ביז היינט נישט געוואלט

בנוסף לזה האט ר' ישראל דוד צוגעלייגט 15 פעידש'ס מיט אלע סארט תנאים

אינמיטען די נאכט האט מען געדארפט אויפוועקען ר' ישראל דוד זאל אריבער קומען אין טארטיקאב

יצחק האט זיך געשעמט אריינצוקומען ער האט געווארט א גאנצע נאכט אין זיין קאר ביז די מעשה הנתינה

פאר יעדע פרישע סוכסוך האט מען שוין אינטערגעשריבען שטרי ברורון ביי ר' ישראל דוד ר' יעקב יוסף און דער דריטער קען דער אינגערמאן אויסוועלן

צום סוף האט ר' נפתלי מאיר איבערגעבעטען די אינגערמאן פארען אינטערסיינען די חרם קעגן אים
זלמן וואלט קיינמאל ארויסגעקומען קעגן יצחק
 
  • לייק
רעאקציעס: 1yes
נישטא קיין שום סיבה אז מארקאוויטש זאל געבען א גט ווען נישט מייזליש/מהר"א.....איך האב א המ"ר כהאב משליש געווען א גט ביים בי"ד נעם עס אפ ווען די ביסט רעדי אין לאז מיך לעבן.....אלא מאי?!?!
י״ר איז גיקומען צום פארהאנדלונגס טיש.
 
גארנישט געטוישט ממש גארנישט?!?! איר לעבט אין ריאליטי?
איך גיי זיין רעאליסטיש, מקען נישט אלעס אוועקנעמען פין מהר"א, give credit where credit is due

סקימט זיך זיכער קרעדיט פאר מהר"א, פארן פארוואנדלען א פריוואטע משפחה מחלוקה און א וועלטס מלחמה אזוי ווי נאר מהר"א קען, און וואס אלע שיכטן און קרייזן האבן דורך געדראשן ביזן לעצטן דיטעל,

וואס קען מען טיען ער האט דיך נישט קיין ברירה, ער איז דאך מרא דאתרא, און ער דארף קער נעמען, און פאר דעם דארף קינד און קייט וויסען יעדע דיטעל, סזעלבע ווי סידור קידושין, ער מיז דאך ראטעווען די שטאט פין פסולע קידושין און ממזרים,

#הנהגה
 
זאג, וואס האט זיך יא געטוישט, געווען ביז יעצט 15 בתי דינים וואס זאגען ער איז חרם, יעצט איז דא 16טע, און נאך 3 דיינים וואס האבען אדער יא אדער נישט צוריק געצויגן פין די המ"ר,

סקיקט אויס ווי דער אינגערמאן האט זיך צו טיען געמאכט ביז יעצט דערפין?!
איר פארשטייט אז א בריוו ביזן ארויסקומען מיט א פאבליק דרשה פין א פראמאנירטע קהלה איז כרחוק מזרח ממערב??!! כמיין מדארף זיין בלינד צי זעהן אז ביז הרב מייזליש דרשה איז רוב מנין אין רוב בנין געווען אויף צד מארקאוויטש אין די טשערי אף די פיי איז געווען מהר"א ארויסקומען קעגן די המ"ר.....אין נאכמאל ווען נישט דעם איז נישטא קיין סיבה פארוואס מארקאוויטש זאל געבן א גט
 
איך גיי זיין רעאליסטיש, מקען נישט אלעס אוועקנעמען פין מהר"א, give credit where credit is due

סקימט זיך זיכער קרעדיט פאר מהר"א, פארן פארוואנדלען א פריוואטע משפחה מחלוקה און א וועלטס מלחמה אזוי ווי נאר מהר"א קען, און וואס אלע שיכטן און קרייזן האבן דורך געדראשן ביזן לעצטן דיטעל,

וואס קען מען טיען ער האט דיך נישט קיין ברירה, ער איז דאך מרא דאתרא, און ער דארף קער נעמען, און פאר דעם דארף קינד און קייט וויסען יעדע דיטעל, סזעלבע ווי סידור קידושין, ער מיז דאך ראטעווען די שטאט פין פסולע קידושין און ממזרים,

#הנהגה
יאפ עקזעקטלי ער איז א חד בדרא
 
איר פארשטייט אז א בריוו ביזן ארויסקומען מיט א פאבליק דרשה פין א פראמאנירטע קהלה איז כרחוק מזרח ממערב??!! כמיין מדארף זיין בלינד צי זעהן אז ביז הרב מייזליש דרשה איז רוב מנין אין רוב בנין געווען אויף צד מארקאוויטש אין די טשערי אף די פיי איז געווען מהר"א ארויסקומען קעגן די המ"ר.....אין נאכמאל ווען נישט דעם איז נישטא קיין סיבה פארוואס
ראבינאוויטש זאל אראפ קריכן פון בוים
 
איר פארשטייט אז א בריוו ביזן ארויסקומען מיט א פאבליק דרשה פין א פראמאנירטע קהלה איז כרחוק מזרח ממערב??!! כמיין מדארף זיין בלינד צי זעהן אז ביז הרב מייזליש דרשה איז רוב מנין אין רוב בנין געווען אויף צד מארקאוויטש אין די טשערי אף די פיי איז געווען מהר"א ארויסקומען קעגן די המ"ר.....אין נאכמאל ווען נישט דעם איז נישטא קיין סיבה פארוואס מארקאוויטש זאל געבן א גט
כלל ישראל האט שוין אסאך עקספעירענס פין די פאבליק דרשות פינעם מנהיג פין די פראמאנירטע קהלה דידן, בסך הכל א בעל מחלוקה מיט א לויזע מויל וואס האט שוין בארעדט פילצאליגע רבנים און די פעסט,
מאך עס נישט ווי למשל דער ראחמאסטריווקא רבי פין ארץ ישראל האט זיך אויף געשטעלט מעורר זיין אויף עפעס א ענין,


אויף וועמענס זייט רוב מנין ובנין גייט גאנץ קנאפ אן פאר מארקאוויטש, אז ער ער האט געקענט סוורבייבען זיין געוועזענע שווער מיט אלע ביליאנען, און די גאנצע קופה של רבנים ובעלי דין, עט ער זיך נישט דערשרעקן אז אפאר פראצענט אידן אין ביהמ"ד האבן געטוישט מיינונג,
 
כלל ישראל האט שוין אסאך עקספעירענס פין די פאבליק דרשות פינעם מנהיג פין די פראמאנירטע קהלה דידן, בסך הכל א בעל מחלוקה מיט א לויזע מויל וואס האט שוין בארעדט פילצאליגע רבנים און די פעסט,
מאך עס נישט ווי למשל דער ראחמאסטריווקא רבי פין ארץ ישראל האט זיך אויף געשטעלט מעורר זיין אויף עפעס א ענין,


אויף וועמענס זייט רוב מנין ובנין גייט גאנץ קנאפ אן פאר מארקאוויטש, אז ער ער האט געקענט סוורבייבען זיין געוועזענע שווער מיט אלע ביליאנען, און די גאנצע קופה של רבנים ובעלי דין, עט ער זיך נישט דערשרעקן אז אפאר פראצענט אידן אין ביהמ"ד האבן געטוישט מיינונג,
איי געס אז הרב מארקאוויטש האט זיך יא גערעכנט וואס די גאס זאגט.....אז נישט זיי פונקטליך מסביר וואס האט אים געדרייווט צי געבן א גט? סדא א גט ביים בי"ד
 
און דער שוטה'לע (אינעם רעקארדירונג) זאגט עס נאך איבער נאכמאל און נאכאמאל ווי כאילו זיין פוינט ווערט שטערקער ווען מ'חזרט עס איבער 10 מאל.... #נבואה ניתנה לשוטים (בבא בתרא יב: )
דער איד איז אסאך זאכן, שוטה איז נישט איינער פון זיי... זאג, וויפיל געלט האסטו באקומען פון ראבינאוויטש? וויפיל ער? שוין, ווער איז דער שוטה?
 
איי געס אז הרב מארקאוויטש האט זיך יא גערעכנט וואס די גאס זאגט.....אז נישט זיי פונקטליך מסביר וואס האט אים געדרייווט צי געבן א גט? סדא א גט ביים בי"ד
And we circle back.....
אפשר האט יצחק ראבינאוויטש באקומען א דרייוו צו מקבל זיין דעם גט?
איך קוק עס אן אזוי. עס איז דא א באקאנטער שלעכטער אינעם עיר הנידחת וויליאמסבורג, י”ר. ער האט באקומען אן איידעם א שטיק שווער.
דער איידעם האט נישט געוואלט גיבן א גט דער שווער האט נישט געוואלט נעמען.
די הנהגה אין קרית הרשע האט באקומען געלט און דער מנהיג האט ריאינפארסט זיין סטאטוס אלס מרא דאתרא.
ר׳ י”ד שלעזינגער, ר י”י האגער און נאך האבן איינגעזען אז דאס ווייבל מוז ווערן באפרייט אידער וועי און זיי האבן געברענט צו א גט על אפם ועל חמתם פון מארקא-רוביא.
די געוואונער?
די פרוי, זי האט א גט
ר’ אהרן, מרא דאתרא!
כלל ישראל, קאושער ענטערטעינמענט,

די פארלירער.
מארקא-רוביא, עס איז געווען א גט!
 
ק''פ

FWD: מתוך דברי הגה"צ רבי שמעון זאב מייזליש שליט"א יעצט ביין סעודת ברית פון אן אייניקל:
הָרַחֲמָן הוּא יְבָרֵךְ הַמָּל בְּשַׂר הָעָרְלָה, וּפָרַע וּמָצַץ דְּמֵי הַמִּילָה, אִישׁ הַיָּרֵא וְרַךְ הַלֵּבָב עֲבוֹדָתוֹ פְסוּלָה. רבותינו הקדושים האבן אונז געלערנט, אז מען טאר נישט זיין קיין רך לבב. נאר וואס, דער רמב"ם שרייבט שוין, מען דארף אלס האבן דעם דרך הממוצע. איי, אפשר וועט מען זיך טועה זיין? אבער א רב מוז קענען נעמען א שטעלונג, מען קען נישט זיין קיין רך לבב. נאר, אויב וועט זיך עס ארויסשטעלן צו זיין א טעות, וועט דער רב ווידער זיין א אמיץ לב, און מודה זיין על האמת.
כלפי מה דברים אמורים, איך האב גערעדט וועגן א פרשה פון א גט וואס איך האב פרובירט צו העלפן. איך האב געמיינט נאר גוטס. נאר לטובה. הירא ורך הלבב עבודתו פסולה, איך האב גענומען די שטארקייט, כאטש עס איז נישט גרינג געווען. דאס איז מיין תפקיד.
אבער יעצט וויל איך נעמען די שטארקייט צו זאגן, טעיתי, טעיתי, טעיתי.
מען זיצט ביי א שמחה, גיימיר שוין רעדן איבער די גרויסע שמחה, אבער איך שפיר, אז ס'האט זיך אזוי געמאכט בו ביום, איז באשערט איך זאל איבערבעטן ברבים. איך פארשטיי זייער גוט דעם אינגערמאן, ער האט סך הכל געוואלט זען זיינע קינדער און זיין פארזיכערט, איך האב נאך דעמאלס נישט געוויסט וויפיל דריידלעך ער האט שוין מיטגעמאכט מיט זיין געוועזענעם שווער, און ער איז אויסדרוקליך געווען גערעכט. דער דיין האט מיר אויך געזאגט היינט, אז לפי זה שטעלט זיך ארויס, אז דער היתר מאה רבנים איז געווען אינגאנצן אויסגעהאלטן, כל כולו. איך בין אים דא מפייס ברבים, ער איז אן איש צדיק.
אמר רבי אלעזר מכאן לחושד את חברו בדבר שאין בו שצריך לפייסו, ולא עוד אלא שצריך לברכו, איך וואונטש אים בכל הברכות, איך האף ער וועט מיר מוחל זיין.
 
ק''פ

FWD: מתוך דברי הגה"צ רבי שמעון זאב מייזליש שליט"א יעצט ביין סעודת ברית פון אן אייניקל:
הָרַחֲמָן הוּא יְבָרֵךְ הַמָּל בְּשַׂר הָעָרְלָה, וּפָרַע וּמָצַץ דְּמֵי הַמִּילָה, אִישׁ הַיָּרֵא וְרַךְ הַלֵּבָב עֲבוֹדָתוֹ פְסוּלָה. רבותינו הקדושים האבן אונז געלערנט, אז מען טאר נישט זיין קיין רך לבב. נאר וואס, דער רמב"ם שרייבט שוין, מען דארף אלס האבן דעם דרך הממוצע. איי, אפשר וועט מען זיך טועה זיין? אבער א רב מוז קענען נעמען א שטעלונג, מען קען נישט זיין קיין רך לבב. נאר, אויב וועט זיך עס ארויסשטעלן צו זיין א טעות, וועט דער רב ווידער זיין א אמיץ לב, און מודה זיין על האמת.
כלפי מה דברים אמורים, איך האב גערעדט וועגן א פרשה פון א גט וואס איך האב פרובירט צו העלפן. איך האב געמיינט נאר גוטס. נאר לטובה. הירא ורך הלבב עבודתו פסולה, איך האב גענומען די שטארקייט, כאטש עס איז נישט גרינג געווען. דאס איז מיין תפקיד.
אבער יעצט וויל איך נעמען די שטארקייט צו זאגן, טעיתי, טעיתי, טעיתי.
מען זיצט ביי א שמחה, גיימיר שוין רעדן איבער די גרויסע שמחה, אבער איך שפיר, אז ס'האט זיך אזוי געמאכט בו ביום, איז באשערט איך זאל איבערבעטן ברבים. איך פארשטיי זייער גוט דעם אינגערמאן, ער האט סך הכל געוואלט זען זיינע קינדער און זיין פארזיכערט, איך האב נאך דעמאלס נישט געוויסט וויפיל דריידלעך ער האט שוין מיטגעמאכט מיט זיין געוועזענעם שווער, און ער איז אויסדרוקליך געווען גערעכט. דער דיין האט מיר אויך געזאגט היינט, אז לפי זה שטעלט זיך ארויס, אז דער היתר מאה רבנים איז געווען אינגאנצן אויסגעהאלטן, כל כולו. איך בין אים דא מפייס ברבים, ער איז אן איש צדיק.
אמר רבי אלעזר מכאן לחושד את חברו בדבר שאין בו שצריך לפייסו, ולא עוד אלא שצריך לברכו, איך וואונטש אים בכל הברכות, איך האף ער וועט מיר מוחל זיין.
ריקארדינג אר נעווער העפענד
 
ק''פ

FWD: מתוך דברי הגה"צ רבי שמעון זאב מייזליש שליט"א יעצט ביין סעודת ברית פון אן אייניקל:
הָרַחֲמָן הוּא יְבָרֵךְ הַמָּל בְּשַׂר הָעָרְלָה, וּפָרַע וּמָצַץ דְּמֵי הַמִּילָה, אִישׁ הַיָּרֵא וְרַךְ הַלֵּבָב עֲבוֹדָתוֹ פְסוּלָה. רבותינו הקדושים האבן אונז געלערנט, אז מען טאר נישט זיין קיין רך לבב. נאר וואס, דער רמב"ם שרייבט שוין, מען דארף אלס האבן דעם דרך הממוצע. איי, אפשר וועט מען זיך טועה זיין? אבער א רב מוז קענען נעמען א שטעלונג, מען קען נישט זיין קיין רך לבב. נאר, אויב וועט זיך עס ארויסשטעלן צו זיין א טעות, וועט דער רב ווידער זיין א אמיץ לב, און מודה זיין על האמת.
כלפי מה דברים אמורים, איך האב גערעדט וועגן א פרשה פון א גט וואס איך האב פרובירט צו העלפן. איך האב געמיינט נאר גוטס. נאר לטובה. הירא ורך הלבב עבודתו פסולה, איך האב גענומען די שטארקייט, כאטש עס איז נישט גרינג געווען. דאס איז מיין תפקיד.
אבער יעצט וויל איך נעמען די שטארקייט צו זאגן, טעיתי, טעיתי, טעיתי.
מען זיצט ביי א שמחה, גיימיר שוין רעדן איבער די גרויסע שמחה, אבער איך שפיר, אז ס'האט זיך אזוי געמאכט בו ביום, איז באשערט איך זאל איבערבעטן ברבים. איך פארשטיי זייער גוט דעם אינגערמאן, ער האט סך הכל געוואלט זען זיינע קינדער און זיין פארזיכערט, איך האב נאך דעמאלס נישט געוויסט וויפיל דריידלעך ער האט שוין מיטגעמאכט מיט זיין געוועזענעם שווער, און ער איז אויסדרוקליך געווען גערעכט. דער דיין האט מיר אויך געזאגט היינט, אז לפי זה שטעלט זיך ארויס, אז דער היתר מאה רבנים איז געווען אינגאנצן אויסגעהאלטן, כל כולו. איך בין אים דא מפייס ברבים, ער איז אן איש צדיק.
אמר רבי אלעזר מכאן לחושד את חברו בדבר שאין בו שצריך לפייסו, ולא עוד אלא שצריך לברכו, איך וואונטש אים בכל הברכות, איך האף ער וועט מיר מוחל זיין.
זאל ער עס ארויסטעלן אויף סטאטוס און צוריקגעבן ס׳גאנצע פאר ראבינאוויטש! עד פ”א!




אלערט! אלע נישט-ארוינים דא זאלן שוין טוישן זייטן!
 
אינטרעסאנט קיינער האט נאך נישט אויפגעמערקט דא.

מען טענה'ט זיך ווער ס'איז דער געוואונער און ווער איז דער פארלירער, לאזט מארקאוויטש/ראבינאוויטש אין א זייט, די גרעסטע פארלירער איז כלל ישראל!

די עסטעבלישמענט רבנים מיט זייערע קארופטירטע בתי דינים, וואס מעלקן און קוועטשן אויס שווערע אויסגעהארעוועטע אידישע געלט (לייען בלוט!), און לאזן אריין לאזיגע טוענים מיט זייערע פארדארבענע מהלכים ואכמ"ל. די סיסטעמאטישע בתי דינים לאזן נישט אז קנאפללער פון לעיקוואוד אדער גליק פון בארא פארק וכדומה אריינקומען אין זייער קליק.

די ניגון גייט בערך אזוי, מ'דארף גיין צו "אנערקענטע" בתי דינים, און די ערליכע בתי דינים וואס נעמען נישט קיין געלט און לאזן נישט אריין קיין טוענים צו מאכן פון די דיני תורות א צירקוס שפיל, זיי ווערן נישט "אנערקענט", דעריבער איז כלל ישראל א מורא'דיגע פארלירער וואס מ'איז געגאנגען איבערמאכן א גט דווקא ביי אן עסטעבלישמענט בית דין
 
פון אסאך מעססעדזש'ס זעהט אויס ווי מארקאוויטש האט נישט געוואלט געבן א גט און יעצט פאר עפעס א ריזען גיבט ער שוין יא דארף מען פיגערן פארוואס ער וויל שוין יא צו ווייל פרעשור פון דעם און יענעם צו וועגן הרב כ"ץס ארעסט צו וועגן מייזליש דרשה צו וועגן סאטמאר מהר"א דרשה וכו' וכו'
אבער פארגעס נישט ס'קען זיין אז די אינגערמאן האט אייביג געוואלט געבן א גט אבער נאר מיט נארמאלע באדינגונגען
(איך ווייס ס'קען אויך זיין פארקערט איך זאג נאר)
 
Back
Top