טאהש מאנסי רב ארעסטירט אין ארץ ישראל!

  • אויב דער מהרש"ל מיינט די איסור נשטתית איז דאך כ"ש אזוי אז לא מיבעי וועגן איסור גט בע"כ איז פשוט אז ער טאר נישט נאר אפי' וועגן נשתטית איז מה הועילו...
אז דו קענסט נישט אליינס טראכטן וועל איך טראכטן פאר דיר. אויב די גט איז נישט קיין גט = טאר ערהנישט חתונה האבן מיט א צווייטע ווייב משום איסור שתי נשים. און פארוואס איז די גט נישט קיין גט? לא מיבעי אלס די איסור פון גט בעל כרחה וואס מאכט די גט אויס גט, נאר אפילו אלס די איסור נשתטית, ווייל א"כ מה הועילו חכמים בתקנתם. קלאר?

בכלל, פארשטיי איך נישט אפילו לשיטתך, דו ביסט דאך אייביג דער וואס איז מחלק צווישן די איסור אויפ'ן מאן און די איסור אויפ'ן פרוי. וואו דערמאנט בכלל די מהרש"ל אן איסור אויף די פרוי?
  • דער בית שלמה איז נישט געבינדן צו די אויפטו פונעם נוב"י אז די אשה איז נכלל בחרם והקללות פון די איסור גט בע"כ
אבער דו שרייסט דאך א גאנצן צייט אז ביי גט בעל כרחה איז פשוט אז עס איז דא אן איסור אויפ'ן פרוי, עד כדי כך אז דער נודע ביהודה דארף עס אפילו נישט זאגן. משא"כ ביי שתי נשים איז עס עפעס א סברא מיט וואס איך בין אויפגעקומען. אין בית שלמה זעהסטו פונקט פארקערט.

און איך האלט מיך ווייטער מיט מיין סיומא דמילתא. דו האסט נישט קיין שום מקור צו דיין באמבאסטישע חידוש פון גט בעל כרחה, בעת וואס כמה פוסקים זאגן קלאר אז די איסור איז אויף די פרוי ביי שתי נשים. און עס איז פשוט אז דאס מיינט דער נודע ביהודה.
 
Back
Top