ועתה אמת אגיד לך; די ארגאניזאציע "זכו"

כ'וואלט דעם מנוול כהן/הארוויץ געגעבן א געזונטע שטויס אנעם אחוריים/ עם עם מיין עלטער באבעס שווער האט עס געסעווט אינעם טעלעפאן אלס די ביצים, ער זאל שוין נישט קענען האבען קיינע דאגות פון די זכו עניינים.
 
פאר דער וואס כאפט נישט: ער הייסט נישט האראוויץ אין ער ער האט גארנישט מיט האראוויץ...

ער האט סתם ליצנות געמאכט ווייל ער האט מורא געהאט אז ווען מען וועט הערן זיין נאמען וועט מען אראפהאקן די טעלעפוין.
 
פאר דער וואס כאפט נישט: ער הייסט נישט האראוויץ אין ער ער האט גארנישט מיט האראוויץ...

ער האט סתם ליצנות געמאכט ווייל ער האט מורא געהאט אז ווען מען וועט הערן זיין נאמען וועט מען אראפהאקן די טעלעפוין.
און ער פרובירט אויך פארדרייען זיין שטימע, רעדן מיט זיין ארגינאלע א"י'דיגע אקצענט, מען זאל נישט דערקענען תיכף ווער עס רעדט
 
לעצט רעדאגירט:
לענגערע גאונ’ישע תשובה פון הרב משה עבער פון זכו וואס ווערט באוואונדערט בעולם התורה והרבנות אויף די נושא פון הנאת אשה ומושמוש באו”מ באגלייט מיט ערשטהאנטיגע קבלות און מסורות.

דאס איז געווען די גאנצע מלחמה וואס די קנאים האבן געפירט קעגן אים, אבער זאת התורה לא תהא מחולפת, האמת עד לעצמו, מש”ה אמת ותורתו אמת!

פאר ווער ס’וויל וויסן אין קורצן די ס”ה פון די תשובה:
ער ווייזט אויף להלכה אז מצות עונה כתיקונה קומט אז די פרוי זאל הנאה האבן גייסטיש און פיזיש, און אנקומען צו איר קלימאקס, און די עצות פון חז”ל אויף דעם (משמוש באו”מ - Cliroris stimulation).
 
פון וואו האבן אלע גאונים חכמים וראשונים געוואוסט די דעטאלן?
נאכנישט געווען קיין אינטערנעט.
 
  • לייק
רעאקציעס: Yesh
זייער טענה איז טאקע אט דאס, אז רעדן פנים אל פנים פריוואט איז ערלויבט, אבער נישט אין פובליק, און אוודאי נישט שרייבן.

אשתגע דרא...
די גמרא זאגט בפירוש (שבת קמ: ) אז רבי חסדא האט געלערנט זיינע טעכטער ווי אזוי זיי זאלן קאנפארמען צו די געשלעכטליכע באציאונגען מיט זייערע מענער. און זיי האבן געהאט זייער חשוב'ע מענער, רמי בר חמא און רבא, אבער לא עלתה על דעתו אז עס איז דא א ענין פון פרישות דערין. אזוי איז פשוט, ווי רש"י איז מפרש די גמרא "נקיט מרגניתא בחדא ידיה וכורא בחדא ידיה". וואס איז דען אפילו די שאלה?

נאר עס איז דא א לחם משנה וואס איז מחדש אן אנדער פשט, און ער וויל עס אנלייגן אויף דעם רמב"ם. לויט אים קומט אויס אז דאס איז נישט קיין פשוט'ער חלק פון עונה. אבער למעשה איז ער בכלל נישט אנגענומען מיט דעם. קיינער פון די בעלי הלכה ברענגען אים נישט, נישט אין אורח חיים און נישט אין אבן העזר. בלייבט מען מיט רש״י, וואס איז דער קלארער פשט, און ווי מ’זעהט פון די ריבוי הסכמות צווישן די פוסקים, אז משמוש ביד איז א אינטעגראלער טייל פון דעם אקט ביי רוב מענטשן, און די וואס זענען זיך מונע דערפון מחמת חסרון ידיעה, זענען למעשה מגרע פונעם חיוב אישות מבעל לאשתו, עס ווערט דאך אנגערופן חוש המישוש, ממילא איז זייער שווער צו פארשטיין די כת פון די "לא זכו", ווייל זיי טוען דען אנדערש?

דער שורש פון דער גאנצער מהומה איז בלויז א פאר סאטמאר קליינקעפיגע, מן הסתם פון די "גרויס סאטמאר" קאמפאני, וואס זיי דאכט זיך נאך כאילו זיי פיהרן כלל ישראל, און וויבאלד "זכו" קומט פון בעלז, דארף מען טרעפן עפעס א וועג עס אפצורוימען. איז דאך היינו טעמא דזכו, היינו טעמא דעירוב, היינו טעמא דתפילין. ודו"ק.
 
לעצט רעדאגירט דורך א מאדעראטאר:
דער שורש פון דער גאנצער מהומה איז בלויז א פאר סאטמאר קליינקעפיגע, מן הסתם פון די "גרויס סאטמאר" קאמפאני, וואס זיי דאכט זיך נאך כאילו זיי פיהרן כלל ישראל, און וויבאלד "זכו" קומט פון בעלז, דארף מען טרעפן עפעס א וועג עס אפצורוימען. איז דאך היינו טעמא דזכו, היינו טעמא דעירוב, היינו טעמא דתפילין. ודו"ק.
לאו דווקא. רוב סאטמאר האט זיך שוין אפגעלאזט פון די נארישקייטן, זיי נויטיגן זיך אין א געזונטע שלום בית גארנישט ווייניגער ווי די בעלזע...
עס איז נאר געציילטע סיקריקים וואס זענען פארהאסט אפילו ביי רוב סאטמאר, עקלדיגע עקסטרעמיסטן וואס זענען נאר אויסן צו מאכן די וועלט פאר א ערגערע פלאץ. ווי יאנקעלע כהן שר"י ודכוותיה.
 
איך האב יעצט באקומן א ראבאקאלל ווי די רבנים זאגן אז מ'זאל זיך נישט לאזן פאר די וואס נערן אפ די רבנים און מ'קען שיקן אן אימעיל פאר [email protected] פאר מער אינפארמאציע
 
פון וועלעכע קורס אויף זכו רעדט מען? ער האט אסאך
 
איך וויל זייער שטארק וויסן פון איינער וואס ווייסט עכט(!). לוינט זיך אז מיין ווייב זאל נעמען די ריפרעשונג קורס? כ'וויל נישט זי זאל ווערן ערליכער, אבער יא אפן אין געוויסע ענינים… והמבין יבין

געפריווטע ווערן געבעטן צו ענטפערן, פריוואט איז אויך גוט

ײַשר כח
 
Back
Top