ועתה אמת אגיד לך; די ארגאניזאציע "זכו"

הר' משה עבער וזוגתו והנגררים אחריהם הפושטים טלפיהם כחזיר ואומרים כשר אני, רוצים לחדש על הנהגה של פריצות והיפוך הצניעות (כלשון הפתחי עולם והטהרת ישראל), שיש שסברו את שזה אסור לגמרי (כהלחם משנה והבן יהוידע ועוד), ולפי כמה מגדולי הפוסקים הותר רק בשעת הדחק (כדעת הבאר משה והמשנת יעקב ועוד), ורוצה לחדש (כפי דבריהם מפיהם ומפי כתבם):

א) שהנהגה הנ"ל הוא עיקר המצוה של עונה, והוא חיוב גדול עד כדי להתגלגל עוד הפעם בזה העולם אם נמנעו מלהתנהג כן, ובמרמה הוא מגדיר רוב רובו של עם ישראל כ'חולים' שהם בגדר מצב של שעת הדחק וצריכים לדברים הללו. ואכמ"ל.
איך האב נאכגעקוקט די בן יהוידע און ער שרייבט אזוי:
מיהו נראה גם באשה אם בעלה עושה משמוש ידים באותו מקום דרך שחוק והתעוררות תאוה ודאי גורם לה בזה הזרעה לבטלה ואיכא איסור של השחתת זרע כמו שאמר רבינו האר"י וגם הוא באותה שעה בא לידי קשוי ועכבת הקשוי גורם לצאת מן אמתו טיפות זרע קטנים ואף על גב דאין ראויים להוליד מהם איכא איסורא דהשחתת זרע כמפורש בדברי רבינו האר"י ז"ל והשם יכפר בעד.

מ'דארף מודיע זיין פאר די פארפירערס אז מ'קען נישט טאנצן אויף צוויי חתונות, אויב השתלת שחלה איז אסור מיינט אז די פרוי איז נישט מזריע בשעת תשמיש און עס איז נישטא קיין השחתת זרע און מ'מעג ממשמש זיין באותו מקום.

לגבי די לחם משנה שרייבט שוין די חיד"א דערויף אין ברכי יוסף (אבהע"ז כה) "ולי ההדיוט כל דבריו אינם מחוורים כאשר הרואה יראה כי אין להאריך במקום שאמרו לקצר"
 
איך האב נאכגעקוקט די בן יהוידע און ער שרייבט אזוי:
מיהו נראה גם באשה אם בעלה עושה משמוש ידים באותו מקום דרך שחוק והתעוררות תאוה ודאי גורם לה בזה הזרעה לבטלה ואיכא איסור של השחתת זרע כמו שאמר רבינו האר"י וגם הוא באותה שעה בא לידי קשוי ועכבת הקשוי גורם לצאת מן אמתו טיפות זרע קטנים ואף על גב דאין ראויים להוליד מהם איכא איסורא דהשחתת זרע כמפורש בדברי רבינו האר"י ז"ל והשם יכפר בעד.

מ'דארף מודיע זיין פאר די פארפירערס אז מ'קען נישט טאנצן אויף צוויי חתונות, אויב השתלת שחלה איז אסור מיינט אז די פרוי איז נישט מזריע בשעת תשמיש און עס איז נישטא קיין השחתת זרע און מ'מעג ממשמש זיין באותו מקום.

לגבי די לחם משנה שרייבט שוין די חיד"א דערויף אין ברכי יוסף (אבהע"ז כה) "ולי ההדיוט כל דבריו אינם מחוורים כאשר הרואה יראה כי אין להאריך במקום שאמרו לקצר"
איז דען די גמרא פון רב חסדא צו זיינע טעכטער נישט הדרכה בנוגע שפילען מיט די אבר המין?
אגב רבא איז געווען אן איידעם ביי רב חסדא….
 
איז דען די גמרא פון רב חסדא צו זיינע טעכטער נישט הדרכה בנוגע שפילען מיט די אבר המין?
אגב רבא איז געווען אן איידעם ביי רב חסדא….
אויך רמי בר חמא און זיין ברודער מר עוקבא בר חמא
 
העתקה פון די לעצטע צוויי בלעטער

בס''ד

יכרסמנה חזיר מיער

הר' משה עבער וזוגתו והנגררים אחריהם הפושטים טלפיהם כחזיר ואומרים כשר אני, רוצים לחדש על הנהגה של פריצות והיפוך הצניעות (כלשון הפתחי עולם והטהרת ישראל), שיש שסברו את שזה אסור לגמרי (כהלחם משנה והבן יהוידע ועוד), ולפי כמה מגדולי הפוסקים הותר רק בשעת הדחק (כדעת הבאר משה והמשנת יעקב ועוד), ורוצה לחדש (כפי דבריהם מפיהם ומפי כתבם):

א) שהנהגה הנ"ל הוא עיקר המצוה של עונה, והוא חיוב גדול עד כדי להתגלגל עוד הפעם בזה העולם אם נמנעו מלהתנהג כן, ובמרמה הוא מגדיר רוב רובו של עם ישראל כ'חולים' שהם בגדר מצב של שעת הדחק וצריכים לדברים הללו. ואכמ"ל.

ב) עוד הרבה דברים מגועלים מדרכי הגוי מלביש ומגשמם כדרך ש"ץ ופראנקיסטן באגדות חז"ל, זוה"ק, ראשונים, אחרונים, דברי האריז"ל, ספרי קודש של תלמידי בעש"ט והגר"א וגדולי הפוסקים, עם סילופים נוראים בדבריהם.

*
ונפרט כאן עוד כמה מהדברים הנמצאים חלק מהם אף בספריו 'זכו שכינה שרויה', ו'מנחת משה' ועוד חיבורים שחילק באופן פרטי, וכן בשיעוריו ובשיעורי אשתו שנאמרו ברבים לפעמים לעשרות ולפעמים למאות, ובפרט שיעורי אשתו שנאמרו לרבים מאוד על הטעל. ובשאלות ותשובות שלהם וכן בחוברות שחלקה למשתתפות של הפראגראמען, (שדברים אלו נמצאים ומוקלטים בידי המערכת, ואפשר לרבנים להשיגם)

ג) 'קדש עצמך במותר לך' לשיטתו העקומה, הוא להאריך כמה שיות בהרבות ובהגברת התאוה, הן בכמות והן באיכות, אע"פ שיגרום
לחטא הידוע.

ד) מתיר קריבות של חיבה באופן המביא לידי מקשה עצמו לדעת אף שלא בשעת מצוה (עם הלחש שישנם כמה מדריגות בענייני קדושה, אבל מעיקר הדין מותר).

ה) מאריך שאצל הבעל צריך להיות לתיאבון כמו מצות מצה וכדומה, ולכן הידור מצוה כמה יותר תיאבון ועונג ואריכות כך יותר חשוב המצוה.

ו) מחדש שקרים וכזבים וחיוב חדש של הרגשות חזקות של תאווה שצריכים הנשים להרגיש ואחרת הבעל לא יוצא חיוב מצוות עונה.

ז) וכן מחדש שיש חיוב על הבעל ללמדה ולהודיע לה על כל סוגי ההרגשות והנאות שנתחדשו ונתבארו בספרי חשק ומירוס של הגוים הטמאים ואם לא לימדה לא מהני מחילה שלה.

ח) וכן מחדש שכמעט כל הנשים אין להם הרגשה, ולכן צריך לעשות כל הדברים המגועלים ומתואבים הללו כי אחרת אין להם הנאה. (וכל חידושיו הללו מעמיס בדברי חז"ל וספה"ק).

ט) ואצל האנשים מחדש שעל אף כל גירויי היצר, ודאי לא יגיעו על ידי זה לשום מכשול לא בשעת מעשה ואף אח"כ במשך היום והלילה לא יגרום להם הרהורים כלל.

(בו בזמן שמכחיש את המציאות המוכחת כשמש בצהריים, שרובא דמינכר של הנשים די להם מה שצותה תורה ובמה שנהגו בזה אבות אבותינו ממעמד הר סיני במשך הדורות עד לזמנינו, כפי שמעידים אין ספור של גדולי ההוראה והרבנים שליט"א שעוסקים בענינים אלו. וכן אצל האנשים סדר הלילה של עבער ודאי גורמים להם להכשל בחטא הידוע ולכה"פ בטיפין בשעת מעשהע"פ רוב, והן מכשולות והרהורים במשך היום והלילה).

י) כל המראי מקומות שמביא מלאים בסילופים ודילוגים, מגדיל הטפל ומעלים העיקר, ואחר כל דבר שם ביאורים והסברים משלו המעקמים ומהפכים דברי אלקים חיים ההיפך מהפירוש המכוון.

יא) כל הספר מלא בעדות שקר ובשמועות פורחות ושקריות מרבנים שהוא ודומיו כותבים ומחדשים על גדולי ישראל נבג"מ (רק על אלו שכבר אינם בין החיים, כגון: סאטמאר, שאפראן, פשעווארסק, סקולען, מאנטעווידעא, טאהש, לאנדסבורג, קאפיש, דעברעצין, סטייפלער, ר' שלמה זלמן אויערבאך ועוד), והכל או בעילום שם או מכאלו שרחוקים מאוד ממחנינו ומהישוב, (ומהם שנודע לנו שמותם מפיו באופן פרטי), ואחרי בירורים הוכח שכולם שקרים וכזבים ומוכחשים ע"י תלמידיהם המובהקים וצאצאיהם הכואבים נוראות על הסיפורים המזוייפים שמפריח בשמם שזה היפך כל דרכם ומסורתם.

יב) ככלב שב על קיאו: עשרות פעמים כבר הבטיח לרבנים שיתקן או ישמיט חלק משיעוריו ותמיד נשארו באותו מתכונת, וכאשר למען כחש פעמים אחדות כשכבר שינה או השמיט כמה דברים, הי' גם זה רק לפרק זמן קצר, וגם השאיר את כל הסם המות מוחבא בתוכו.

יג) כל שיעוריו מלאים במבול של ניבול פה הגרוע ביותר אשר אינו מתאים לגויים מתוקנים שבאומות, וכל זה הן בשיעוריו והן בשעוריה של אשתו.

יד) מתלוצצים מהאיסורים החמורים המפורשים בשו"ע ואשר אין עליהם חולק כגון בענין הסתכלות וכו'.

טו) צרת הייעוץ פרטי שלהם: אשר זה מגילה ארוכה בפנ"ע לפרט מה שקלקלו ודירדרו הרבה זוגות בהדרכות המקולקלות שלהם אשר כמה כמה מניצולי השואה הרוחנית שלהם מגלים מה שהחריבו עולמות במסתורים, והעדויות נמצאים אצל המערכת וגם אצל רבים מהרבנים הגאונים שליט"א.

טז) אומר שרק בדרכו דרך הגויים אפשר לזכות לבנים טובים ודורות
ישרים.

יז) בשיעוריה של מרת עבער אומרת שאין האשה אחראית כלל שבעלה לא יבוא לידי מכשול ואיסורי קדושה וחטא הידוע.

יח) ולא נפרט כעת את הרדיפות על אלו שמעיזים לספר ולהעיד להרבנים איך ניסה לקלקל אותם והטעראר והירידה לחייהם שמושחת זה וחבר מרעיו מאיימים עליהם להחריב ביתם וכדו' במטרה להשתיק אותם שיוכלו להמשיך לקלקל את עם ישראל היל"ת. וכעי"ז הרדיפות, ההשמצות והירידה לחייהם של הרבנים שליט"א והעסקנים החשובים שיחיו העוסקים בזה לש"ש למען הצלת הדור.

תמצית היוצא
נחש ערום זה מתיימר לומר שבא להחזיר עטרה ליושנה ולחדש המסורה שנשכחה בבחינת שכחום וחזרו ויסדום על סמך כל הסילופים והשקרים ומיאוס, הן על דברי חז"ל ראשונים ואחרונים ועל שמועות שקריות, הכל חטיבה אחת של ההיפך ממה שלמדנו ממסורת הדורות מאבות העולם ואמותינו הק' עד למעמד הר סיני וכל משך הדורות שמסלף דבריהם כנוסח כת ש"ץ ומחדש מצוות וחיובים חדשים, ומבטל איסורים חמורים ונוראים, מחדש שמועות שוא ובונה בנינם של שקר וטומאה כגרועים שבאומות ומוחק, מבטל ומסלף דברים מפורשים בחז"ל ראשונים ואחרונים וכל הספרי קודש, לגשם ולהשפיל דברי אגדות חז"ל, זוה"ק אריז"ל וספרי קודש באופן המחייב קריעה לפי גדולי המורים, על דברים אלו ישנם עוד מאות מראי מקומות.
דער רעדט דאך ערשט קלאסיגע שטותים!!!! אקעי אי''ה בל''נ גיי מיר שרייבן א מאמר אפפצופרעגן זיינע שטותים.
 
1752532723764.png
 
איינער קען מאכן א קונטרס פון אלע הסכמות?
 
Back
Top