ר' יעקב עמדין האט געשריבן אין א בריוו איבער די פראנקיסטן אן אריכות איבערן נוצרי ותלמידיו, וואו ער טענה'ט אז זיי זענען געווען פרומע אידן און האבן נאר געוואלט מחדש זיין די שבע מצוות בני נח פאר די גוים. ער האט עס לכתחילה געדריקט אין זיין ספר
סדר עולם רבה וזוטא, און שפעטער מיט הוספות ושינויים אין די מיטלסטע חלק פון זיין ספר השמוש גערופן "
מתג לחמור", וואס האט אן הקדמה צו די מאמר, און די מאמר אליינס האט באקומען די נאמען "
רסן מתעה". לעצטנס איז די "רסן מתעה" שיין
איבערגעדרוקט געווארן דורך ליאור גוטליב, עס איז כדי צו עס דורכליינען און זעהן ווי ער איז מפלפל אינעם ברית החדשה בבקיאות גדול. איך וועל נאר נאך ברענגען אפאר ציטאטן פאר א טעימה.
פארשטייט זיך אז ר' יונתן'ס צד האט נישט ארויסגעלאזט די געלעגנהייט צו שרייען אז מינות נזרקה בו, ווי די יעב"ץ אליינס באשרייבט עס אין די אויבנדערמאנטע מתג לחמור (א שאד אז דאס איז נישט געדרוקט אין א קלארע פארמאט עס צו קענען אהערברענגען), און אויך אין זיין אויטאביאגראפיע "מגילת ספר":
'והנה בבוא הספר לידו ומצא קוצים בעיניו וירא כי לא יכול לי; אז התחיל להוציא עלי שם רע וכתב למקומות אחרים, לקהילות ישראל, שנזרקה בי מינות להחזיק ידי אמונת הנוצרים; עם שאינו, וכתב מהר לכל המקומות הרחוקות, אשר ידע שאין אפשרות להגיע ספרי לשם כל כך מהר, ביחוד לאמשטרדם ... הוציאו עלי הקול על הספר בטרם הראותו ופעלו בעצתו שפחדו כל העם שם מלהביט בו, אף לראותו וכל שכן לקנותו. על כן כששלחתיו לשם אח"כ מיד החזירוהו לידי ... ואף הוא פער פיו על הספר מאוד בפני מאהביו הפתאים המאמינים לכל דברי מהתולותיו; אעפ"כ המה לא נמנעו מלקנותו, אדרבה חשקו לראותו. אכן כראותם כיסתה כלימה פניהם, כי ראו שיצאתי להלחם מלחמת ה' והשלכתי נפשי מנגד להוכיח מספרי נוצרים עצמם שהיהודי קשור בעבותות חזקים בתורת משה רבנו ע"ה שאין לה ביטול עולמית; ושאומות העולם חייבים בשבע מצוות לא זולת ... ובראותם כי כן יותר ראוי לשבח אותי וספרי החדש אז משכו ידיהם מן הספר ונאלמו. גם נקבע בגאזעט באלטונא להודיע טיב ספרי החדש הלז וקצת שבחו. רשע יראה וכעס. מה עשה? קנה הרבה מהדפים הללו לאבדם ולכלותם מן העולם, אבל מ"מ נתפשטו ג"כ למקומות אחרים'.