דאס איז געווען דער וועג וויאזוי הרב קוק זצ"ל האט געשריבן.דאס טאוול איז עובר אויפן איסור פון בל תוסיף (קריגט זיך מיט א קלארע משנה און בפירושע רמב"ם)
און איז אויך עובר אויף לפני עיוור לא תתן מכשול - ווייל מענטשן מיינען אז די רבנות מעג עובר זיין אויף בל תוסיף
ס'איז כאילו מען זאל ווען זאגן אסור לפי דין תורה לכל אדם להנשא לאשה מפאת קדושתה (איסור כרת נידה)
אנשטאט מען זאל שרייבן א ריכטיגע טאוול "מותר לאיש ישראל להיכנס לשטח הר הבית רק למקומות המותרים לטמאי מתים (מחנה לויה) אחרי טבילה במקוה ובנעלי עור, ורק לצורך מצוה (כיבוש, דרישת המקדש, תפלה וכדומה)" מאכט מען א חוכא וטלולא פון תורת משה