גרויסע קאמפעניס ריברענדס

דער צווייטע גרעסטע באנק און מעקסיקא האט איבער געמאכט זייער לאגא נאכן זיך צוטיילן פון סיטי בענק רעכטס איז די נייע
IMG_1042.jpeg

דער אייקאן
IMG_1043.jpeg

פילע לאגא
IMG_1044.jpeg

עדווערטייזמענטס
IMG_1047.jpeg

דער אייקאנס

IMG_1045.jpeg

קרעדיט קארדס
IMG_1046.jpeg

באנק פון אינדרויסן
IMG_1048.jpeg
 
וואס איז פשט פון א גאנצן צייט ריברענדן, איך פארשטיי אז א קאמפעני ווערט אמאל אסאוסיעטעט מיט וועם זיי ווילן נישט, למשל א פאליטישע מיינונג, אלטע מענטשן, צו פרויעריש, מענעריש אדער קינדעריש, בקיצור זיי ווילן טוישן די דעמאגרעפיק פארשטיי אז מען טוישט די לאגא און די ברענד שפראך. אבער סתם יעדע שטיק צייט ארום טוישן ווייל די CMO דארף דזשאסטעפייען זיין פעיראול זעהט מיר אויס אביסל בחוריש.
 
לעצט רעדאגירט:
מען זעהט א טרענד אין גרויסע ריברענדס אז זיי הרג׳נן די נייע לאגא מען שלעפט ארויס א יעדע צייכן פון לעבן. לעצטנס האבען די אלע קאמפעניס זעהט זיך אויס געהייערט די זעלבע דיזיינער וואס מאכט אלעס אויסזעהן ווי א לאגא פון תכריכים.
רוב ריברענדס אויף דעי ליסטע האט מען פשוט אויסגעצאפט די נשמה דערפון און עס צוריק געווארפען אין פנים.
View attachment 3870
די סיבה פון טוישן צו מער סימפלער דיזיינס, איז ווייל די דאטא האט אויפגעוויזן אז ס׳איז מער מצליח.
ליין דא
Best practices and examples for app icon design | Adjust
 
דער באוויסטע זינגען קאנטעסט וואס גייט זיין היי יאר אין שווייץ האט ארויסגעלייגט זייער נייע לאגא פונעם יאר
IMG_1161.jpeg
 
עמעזאן האט איבער געמאכט זייער לאגא און א פולע ריברענד היות עס איז זייער אסאך אינפארמעישן אין בילדער וועט מען עס צוטיילען אויף אסאך מעסעדזשעס
 
Back
Top