גרויסע קאמפעניס ריברענדס

@מדריגה טייערע, קענסט מיר זאגן אין קורצן וואס דו חילוק איז צווישן די אלטע אין די איבערגעמאכטע אמאזאן ברענד? איז עס אין די זעלבע מסכתא ווי די טויש פון חיים שטינקאוויטש צו משה שטינקאוויטש, אדער איז יש דברים בגו וואס איך בין פשוט צו קורצזיכטיג צו כאפן?
 
@מדריגה טייערע, קענסט מיר זאגן אין קורצן וואס דו חילוק איז צווישן די אלטע אין די איבערגעמאכטע אמאזאן ברענד? איז עס אין די זעלבע מסכתא ווי די טויש פון חיים שטינקאוויטש צו משה שטינקאוויטש, אדער איז יש דברים בגו וואס איך בין פשוט צו קורצזיכטיג צו כאפן?
דער ברענדס קאסטן פאר דער קאמפעני מיליאנען א שטייגער ווי דער עמעזאן ריברענד וואס איז געשאצט פאר דרייסיג מיליאן, עס איז בעסעקלי דער visual identity פאר דער קאמפעני זיכער מאכן אז עס איז היינטיג און up-to-date דער לטגא וועט מען דער גרויסער קאמפעניס כמעט נישט זען קיין חילוק ווייל זיי ווילן נישט זאלסט זיך פארמישן, אבער וועסט קוקן דער אלע אנדערע זאכן דארט זעט מען יא שטארקע חילוקים פון before and after איינמאל א קאמפעני האט א גוטע design language וועט אלע עדס פארן געשמירט און יעדער וועט אויפן סקונדע וויסן ווער איז וואס.

נ.ב איך קען נישט אזוי גוט מסביר זיין ווי דיר אזאך סא אויב דו האסט נאך א קשיא פרעג
 
@מדריגה טייערע, קענסט מיר זאגן אין קורצן וואס דו חילוק איז צווישן די אלטע אין די איבערגעמאכטע אמאזאן ברענד? איז עס אין די זעלבע מסכתא ווי די טויש פון חיים שטינקאוויטש צו משה שטינקאוויטש, אדער איז יש דברים בגו וואס איך בין פשוט צו קורצזיכטיג צו כאפן?
דא האסטו. (playback אויף 0.5 אדער 0.25 אויב ווילסטו קענען אויפכאפן די חילוקים)

 
@מדריגה טייערע, קענסט מיר זאגן אין קורצן וואס דו חילוק איז צווישן די אלטע אין די איבערגעמאכטע אמאזאן ברענד? איז עס אין די זעלבע מסכתא ווי די טויש פון חיים שטינקאוויטש צו משה שטינקאוויטש, אדער איז יש דברים בגו וואס איך בין פשוט צו קורצזיכטיג צו כאפן?
איך בין אויך פון די מענטשן וואס פארשטייען גאר ווינציג צו די אלע מארקעטינג טאקטיקן, טראץ די אלע באווייזן און "דאטא" אז עס העלפט. איך קויף וואס איך דארף ווען איך דארף, קוק גאנץ ווייניג אויפן לאגא אדער סימבאל.

איך קען אבער דאך פארשטיין ווען איינער מאכט זיך אביסל איבער פאר א גוטע סיבה, און ספענדט נישט צופיל געלט דערויף. א גוטע סיבה קען זיין ווי צב"ש סטריעמליינען פראדוקטן אדער א סערוויס, אז דער קאנסומער זאל קענען בעסער און שנעלער כאפן וואס דער קאמפאני טוט. צומאל האלט איך אז עס איז הוצאת ממון לבטלה, איך זעה נישט דער אויפטו בכלל, ווער רעדט נאך ווען די נייע קוקט מיר אויס ערגער ווי די פריערדיגע, מיט א כלומר'שטע "מאדערן" אויסרייד. א ביישפיל איז די יעצטיגע FLAUMS ריברענד, פאר מיר איז עס ממש עקלדיג, די אלטע האט געהאט א חן, די נייע קוקט אויס ווי א מאלפע האט עס געמאכט. מאנסי טרעילס איז געווען א ברכה לבטלה, איך זעה נישט וואס עס האט אויפגעטון.

אבער אפילו עס האט יא א געוויסע צורך, דארף מען וויסן וויפיל עס לוינט צו ספענדן דערויף. קען זיין אז פאר עמעזאן איז דרייסיג מעלאנעס אזוי ווי ביי מיר א צוואנציגער און עס לוינט זיי. לעצטנס האט וואלמארט אויך איבערמאכט זייער לאגא - איבערגעמאכט? נע, א טראפ באפוצט זייער שטערן אינעם לאגא, אויף א אופן וואס כמעט קיינער באמערקט נישט, און דאס האט זיי אפגעקאסט צענדליגער מיליאנען, און זיי קאסט עס מסתמא מער ווי עמעזאן ווייל זיי דארפן דאס טוישן אויף אלע זייערע סיינס, געשעפטן, זייערע בעגס, באקסעס (אקעי, עמעזאן האט טאקע אויך באקסעס), און נאך.

צו וואס??? ממש עס גייט מיר נישט אין קאפ אריין.
 
גראבהאב איז א ריזיגע אמעריקאנער ארדערינג און דעליווערי סערוויס געגרונדערט אין 2004 קאמפעטישן מיט אבער איטס און דאר דעש זיי האבן 375,000 געשעפטן אויף זייער פלעטפארם און איבער 4,000 סיטיס

דער נייע לאגא איז צו רעכטס און דער אלטע לינקס

IMG_1226.jpegדער לאגא עוועלאציע

IMG_1227.png

קאלערס

IMG_1228.png

גרעפיקס (געבעיסד אויפן G)

IMG_1229.jpeg
 
איך האב געטוישט צו צולייגן קאנטעצט אויף דער קאמפעני פון פארדעם און אינטרעסאנטע פאקטן און אי״ה אויך טיילמאל א שטיקל אנעליז אויפן רידיזיין
 
לעצט רעדאגירט:
איך בין אויך פון די מענטשן וואס פארשטייען גאר ווינציג צו די אלע מארקעטינג טאקטיקן, טראץ די אלע באווייזן און "דאטא" אז עס העלפט. איך קויף וואס איך דארף ווען איך דארף, קוק גאנץ ווייניג אויפן לאגא אדער סימבאל.

איך קען אבער דאך פארשטיין ווען איינער מאכט זיך אביסל איבער פאר א גוטע סיבה, און ספענדט נישט צופיל געלט דערויף. א גוטע סיבה קען זיין ווי צב"ש סטריעמליינען פראדוקטן אדער א סערוויס, אז דער קאנסומער זאל קענען בעסער און שנעלער כאפן וואס דער קאמפאני טוט. צומאל האלט איך אז עס איז הוצאת ממון לבטלה, איך זעה נישט דער אויפטו בכלל, ווער רעדט נאך ווען די נייע קוקט מיר אויס ערגער ווי די פריערדיגע, מיט א כלומר'שטע "מאדערן" אויסרייד. א ביישפיל איז די יעצטיגע FLAUMS ריברענד, פאר מיר איז עס ממש עקלדיג, די אלטע האט געהאט א חן, די נייע קוקט אויס ווי א מאלפע האט עס געמאכט. מאנסי טרעילס איז געווען א ברכה לבטלה, איך זעה נישט וואס עס האט אויפגעטון.

אבער אפילו עס האט יא א געוויסע צורך, דארף מען וויסן וויפיל עס לוינט צו ספענדן דערויף. קען זיין אז פאר עמעזאן איז דרייסיג מעלאנעס אזוי ווי ביי מיר א צוואנציגער און עס לוינט זיי. לעצטנס האט וואלמארט אויך איבערמאכט זייער לאגא - איבערגעמאכט? נע, א טראפ באפוצט זייער שטערן אינעם לאגא, אויף א אופן וואס כמעט קיינער באמערקט נישט, און דאס האט זיי אפגעקאסט צענדליגער מיליאנען, און זיי קאסט עס מסתמא מער ווי עמעזאן ווייל זיי דארפן דאס טוישן אויף אלע זייערע סיינס, געשעפטן, זייערע בעגס, באקסעס (אקעי, עמעזאן האט טאקע אויך באקסעס), און נאך.

צו וואס??? ממש עס גייט מיר נישט אין קאפ אריין.
ווען דו זוכסט אן אייטעם אנליין, מאכט עס נישט קיין חילוק אויב די וועבזייטל אדער עפפ, איז קלאר און פריש - נישט געפּאַטשקעט מער מאדערן?
 
גראבהאב איז א ריזיגע אמעריקאנער ארדערינג און דעליווערי סערוויס געגרונדערט אין 2004 קאמפעטישן מיט אבער איטס און דאר דעש זיי האבן 375,000 געשעפטן אויף זייער פלעטפארם און איבער 4,000 סיטיס

דער נייע לאגא איז צו רעכטס און דער אלטע לינקס

View attachment 4802דער לאגא עוועלאציע

View attachment 4803

קאלערס

View attachment 4804

גרעפיקס (געבעיסד אויפן G)

View attachment 4805

זעהט אויס ווי זיי גייען צוריקצווועגס צו 2016-2021
 
ווען דו זוכסט אן אייטעם אנליין, מאכט עס נישט קיין חילוק אויב די וועבזייטל אדער עפפ, איז קלאר און פריש - נישט געפּאַטשקעט מער מאדערן?
אודאי מאכט עס א חילוק! איך פלעג אמאל נישט ליב האבן עמעזאן וועגן דעם, היינט זענען זיי שוין בעסער, אבער ווייט פון קלאר און פריש, ווי צב"ש בי.&.עיטש.! איך רעד אבער נישט פון א וועבסייט (אדער עד), איך רעד בעיקר פון א לאגא.

אפשר טאקע בלויז כדי מיר -נערנים- זאלן עס שטיין און דיסקוסירן ווי כאילו דא ליגט גאונות?!
שוין אסאך מאל געהערט דעם תירוץ, און ממש עס גייט מיר נישט אין קאפ אריין. פארוואס וויל ער אז מיר - אפגעזען צי נערנים צי חכמים - זאלן שטיין און עס דיסקוסירן? איך גיי עפעס קויפן מער לכבוד דעם? אויב איך האב ליב חריין גיי איך עס ממילא קויפן - סיי מיט די אלטע סימבאל און סיי מיט די נייע; און אויב איך האב נישט ליב געבראטענע עגפלענט גיי איך עס נישט קויפן אפילו איך וועל שמועסן מיט דיר 37 שעה איבער זייער לאגא! פארוואס זאלן זיי אינוועסטירן טויזענטער דאלער פאר א נייע לאגא דעזיין כדי מיר זאלן שמועסן דערוועגן צי עס ליגט יא אדער נישט גאונות?
 
שוין אסאך מאל געהערט דעם תירוץ, און ממש עס גייט מיר נישט אין קאפ אריין. פארוואס וויל ער אז מיר - אפגעזען צי נערנים צי חכמים - זאלן שטיין און עס דיסקוסירן? איך גיי עפעס קויפן מער לכבוד דעם? אויב איך האב ליב חריין גיי איך עס ממילא קויפן - סיי מיט די אלטע סימבאל און סיי מיט די נייע; און אויב איך האב נישט ליב געבראטענע עגפלענט גיי איך עס נישט קויפן אפילו איך וועל שמועסן מיט דיר 37 שעה איבער זייער לאגא! פארוואס זאלן זיי אינוועסטירן טויזענטער דאלער פאר א נייע לאגא דעזיין כדי מיר זאלן שמועסן דערוועגן צי עס ליגט יא אדער נישט גאונות?
דו ביסט אפשר גערעכט לגבי דיר אליין, סטאטיסטיקלי קויפן מענטשן יא מער נאך וואס א קאמפאני ווערט מער רעלעוואנט. און פארגעס נישט אז ליבע צו כריין און האסע צו עגפלענט קען אויך זיין מאטיווירט סובקאנשעסלי ביי די חילוק אין מארקעטינג פון די צוויי (הגם אפשר נישט ממש ביי דיר פערזענליך..), ועוד יש לדבר בזה..
 
דער באוויסטער קאמפעני Adobe האט איבער געמאכט זייער ברענד, זיי זענען באוויסט ביי יעדער גרעפיק דיזיינער מיט זייערע אפליקאציעס ווי photoshop מיט in design און illustrator זיי האבן זיך געגרינדערט און 1982

רעכטס איז דער נייע לינקס איז די אלטע
IMG_1284.jpeg
 
UN Tourism איז עסטעבלישט געווארן אין 1975 מיט מער ווי הונדערט זעכציג לענדער און עס, דער UN ציל אז יעדער לאנד זאל האבן א צוזאמארבעט אויף tourism צו הייבן דער עקאנאמיעס

רעכטס דער נייע לינקס דער אלטע

IMG_1288.jpeg
 
Back
Top