אויס סומעטאכע? פרשת וועבערמאן

לובאוויטשער רבינס דרשה קעגן נחמי' איז שמוציג צוליב זיין שמוציגע ציונות ניט צוליב נחמי'ס ארעסט אויף זיין משמרת הצניעות פעולות אויף דעם וואלט לובאוויטשער רבי אויסגערומט נחמי'. מילא איז שמוציג צו ברענגן א שמוציגע דרשה פון א מענטש צוליב זיין נישט שמוציגע מעשה.
לא ראיתי ציונות אצל האדמו''ר מליובוויטש אולי אתה מציין מראה מקום לדברי ציונת שלו?
 
לא ראיתי ציונות אצל האדמו''ר מליובוויטש אולי אתה מציין מראה מקום לדברי ציונת שלו?
לא ראיתי שום דבר שאין כל כולה ציונות אצלו, אולי אתה מציין לי מראה מקום לרק אחד מדבריו שזה 'לא' של ציונות....?
 
לעצט רעדאגירט:
תורהדיג איז נישט דא א מושג פון סעקס אביוז נאר די תשע מדות הסך הכל כי ימצא איש נערה בתולה אשר לא אורשה ותפשה ושכב כמה ונמצאו ונתן האיש השוכב עמה לאבי הנערה חמישים כסף ולו תהיה לאשה
 
און דעיס וואס מען האט צוטירט דעם פסוק כאשר יקום איש על רעהו ורצחו וכו' וואס דארט רעדט מען פון א אשת איש טאמער איז זי מסכים דארף מען זיי ביידע הרגענען אפילו זי איז א מיינער בחוקי הגוי אויב זי האט נישט קיין ברירה באפרייט איר די תורה ווייל כאשר יקום איש על רעהו ורצחו
 
איך האב שוין צוגעצייכנט ערגערצוואו אין ק"ש הי"ד אז כפי הנראה איז שוין נתברר געווארן ווער yisroelotd איז.

ממילא בעהט מען זי זאל צושטעלן די דאקומענטן.
 
תורהדיג איז נישט דא א מושג פון סעקס אביוז נאר די תשע מדות הסך הכל כי ימצא איש נערה בתולה אשר לא אורשה ותפשה ושכב כמה ונמצאו ונתן האיש השוכב עמה לאבי הנערה חמישים כסף ולו תהיה לאשה
עס איז דא א אחרון וואס האט יא א געהעריגע בירור תשובה וועגן די חומר הענין פון 'סעקס אביוז' אויף קינדער. איך געדענק נישט זיכער צו ס'איז דער שואל ומשיב אדער אן אנדערער פוסק. הרב @יששכר כץ וועט מסתם וויסן צו צי צייכענען א מראה מקום.
 
אויף מרת דייטש איז פשוט געווען אן איסור כריתות ווייל זי איז געוועןן א נדה איך גלייב נישט זי איז געגאנגען פארדעם אין מקוה
 
אויף מרת דייטש איז פשוט געווען אן איסור כריתות ווייל זי איז געוועןן א נדה איך גלייב נישט זי איז געגאנגען פארדעם אין מקוה
נע זי איז זיכער געווען אין די קאנטרי אדער קעמפ'ס סווימינג פוהל.
 
אמת, ווען איינער איז א רודף דארף מען אים מאכן אומשעדליך אויף יעדן אופן, אבער עס דארף זיין קלאר אז ער איז נאך א רודף, מיט דעם וואס דער וויקטעם זאגט אז דער רודף דארף זיצן און דעס בארוהיגט אים, דעס האט נישט קיין מקום אין די תורה,
און דעס אז זי איז געווען א נדה האט ווייטער נישט קיין שייכות מיט אביוז, דאס איז זייער א גרויסע עבירה און יו"כ איז מכפר לשבים לכו"ע.
 
עס איז דא א אחרון וואס האט יא א געהעריגע בירור תשובה וועגן די חומר הענין פון 'סעקס אביוז' אויף קינדער. איך געדענק נישט זיכער צו ס'איז דער שואל ומשיב אדער אן אנדערער פוסק. הרב @יששכר כץ וועט מסתם וויסן צו צי צייכענען א מראה מקום.
דאכצעך אז עס איז דא א רשב"א דערוועגן
 
תורהדיג איז נישט דא א מושג פון סעקס אביוז נאר די תשע מדות הסך הכל כי ימצא איש נערה בתולה אשר לא אורשה ותפשה ושכב כמה ונמצאו ונתן האיש השוכב עמה לאבי הנערה חמישים כסף ולו תהיה לאשה
דאס פארמינערט נישט די שאדן פון סעקס עבויז, ס׳איז א קשיא אויף די תורה
 
דאס פארמינערט נישט די שאדן פון סעקס עבויז, ס׳איז א קשיא אויף די תורה
איך האב אסאך נאך געגאנגען רוב פון די וואס זאגען אז מען האט זיי געטשעפעט זענען שוין גיווען צופארן אסאך פריער און נישט נאר זיי נאר די גאנצע שטוב און דארט איז נישט גיווען קיין שלום בית און די קונדער זענען בני תשע מדות ממילא זענען זיי בכלל נישט באגלייבט און אויך קען איך אזאלכע וואס מען האט זיי געטשעפעט און ס האט זיי גארנישט אפאקטירט

בדרך אגב איך האב גרעדט צו דעים וואס האט גוואלט צאם שטעלן די תורה מיט להבדיל די חוקי הגויים
 
און דעיס וואס מען האט צוטירט דעם פסוק כאשר יקום איש על רעהו ורצחו וכו' וואס דארט רעדט מען פון א אשת איש טאמער איז זי מסכים דארף מען זיי ביידע הרגענען אפילו זי איז א מיינער בחוקי הגוי אויב זי האט נישט קיין ברירה באפרייט איר די תורה ווייל כאשר יקום איש על רעהו ורצחו
אויב דו נעמסט זיך אויס'פסק'נען פון דיע פסוקים ביסטו אויכעט מכובד אויסצו'הרג'נען נוב עיר הכהנים, וויאזוי זאגט נאר דער פאדקעסטער שווארץ לעץ גאו
 
יוא בני תשע מידות, ריבונו של עולם אווי איז דיין עם חכם ונבון?
 
@דאקטאר-ראבינער ביסט דאך א דאקטאר! אביסעלע איינגעהאלטנקייט, @פאנדע האט נישט אראפ געברענגט דעם מאמר, ער האט בסך הכל געטענה׳ט אז אויב סאיז וואהר די מאמר, איז עס א קשיא אויף די תורה אין נישט קיין תירץ פאר אונז, יעצט אז די זאגסט אז די תורה באטראכט עס יא ווי רציחה, איז דאך זיכער גוט, ער האט נאר גערעדט לשיטתו, והוי דן כל אדם לכף זכות
 
@דאקטאר-ראבינער ביסט דאך א דאקטאר! אביסעלע איינגעהאלטנקייט, @פאנדע האט נישט אראפ געברענגט דעם מאמר, ער האט בסך הכל געטענה׳ט אז אויב סאיז וואהר די מאמר, איז עס א קשיא אויף די תורה אין נישט קיין תירץ פאר אונז, יעצט אז די זאגסט אז די תורה באטראכט עס יא ווי רציחה, איז דאך זיכער גוט, ער האט נאר גערעדט לשיטתו, והוי דן כל אדם לכף זכות
גערעכט!
 
Back
Top