- זיך איינגעשריבן
- סעפ. 22, 2024
- מעסעדזשעס
- 518
- רעאקציע ראטע
- 2,103
- פונקטן
- 413
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
לא ראיתי ציונות אצל האדמו''ר מליובוויטש אולי אתה מציין מראה מקום לדברי ציונת שלו?לובאוויטשער רבינס דרשה קעגן נחמי' איז שמוציג צוליב זיין שמוציגע ציונות ניט צוליב נחמי'ס ארעסט אויף זיין משמרת הצניעות פעולות אויף דעם וואלט לובאוויטשער רבי אויסגערומט נחמי'. מילא איז שמוציג צו ברענגן א שמוציגע דרשה פון א מענטש צוליב זיין נישט שמוציגע מעשה.
לא ראיתי שום דבר שאין כל כולה ציונות אצלו, אולי אתה מציין לי מראה מקום לרק אחד מדבריו שזה 'לא' של ציונות....?לא ראיתי ציונות אצל האדמו''ר מליובוויטש אולי אתה מציין מראה מקום לדברי ציונת שלו?
איך האב שוין צוגעצייכנט ערגערצוואו אין ק"ש הי"ד אז כפי הנראה איז שוין נתברר געווארן ווער yisroelotd איז.איך קאפי דא א תגובה פון קאווע שטיבל:
די קלא דלא פסיק ארום די פילע קרבנות פון נחמיה וועבערמאן
איך מאך דא א שטיקל ליקוט
@yisroelotd האט געשריבן:
עס איז דא א אחרון וואס האט יא א געהעריגע בירור תשובה וועגן די חומר הענין פון 'סעקס אביוז' אויף קינדער. איך געדענק נישט זיכער צו ס'איז דער שואל ומשיב אדער אן אנדערער פוסק. הרב @יששכר כץ וועט מסתם וויסן צו צי צייכענען א מראה מקום.תורהדיג איז נישט דא א מושג פון סעקס אביוז נאר די תשע מדות הסך הכל כי ימצא איש נערה בתולה אשר לא אורשה ותפשה ושכב כמה ונמצאו ונתן האיש השוכב עמה לאבי הנערה חמישים כסף ולו תהיה לאשה
נע זי איז זיכער געווען אין די קאנטרי אדער קעמפ'ס סווימינג פוהל.אויף מרת דייטש איז פשוט געווען אן איסור כריתות ווייל זי איז געוועןן א נדה איך גלייב נישט זי איז געגאנגען פארדעם אין מקוה
דאכצעך אז עס איז דא א רשב"א דערוועגןעס איז דא א אחרון וואס האט יא א געהעריגע בירור תשובה וועגן די חומר הענין פון 'סעקס אביוז' אויף קינדער. איך געדענק נישט זיכער צו ס'איז דער שואל ומשיב אדער אן אנדערער פוסק. הרב @יששכר כץ וועט מסתם וויסן צו צי צייכענען א מראה מקום.
דאס פארמינערט נישט די שאדן פון סעקס עבויז, ס׳איז א קשיא אויף די תורהתורהדיג איז נישט דא א מושג פון סעקס אביוז נאר די תשע מדות הסך הכל כי ימצא איש נערה בתולה אשר לא אורשה ותפשה ושכב כמה ונמצאו ונתן האיש השוכב עמה לאבי הנערה חמישים כסף ולו תהיה לאשה
מראה מקום
איך האב אסאך נאך געגאנגען רוב פון די וואס זאגען אז מען האט זיי געטשעפעט זענען שוין גיווען צופארן אסאך פריער און נישט נאר זיי נאר די גאנצע שטוב און דארט איז נישט גיווען קיין שלום בית און די קונדער זענען בני תשע מדות ממילא זענען זיי בכלל נישט באגלייבט און אויך קען איך אזאלכע וואס מען האט זיי געטשעפעט און ס האט זיי גארנישט אפאקטירטדאס פארמינערט נישט די שאדן פון סעקס עבויז, ס׳איז א קשיא אויף די תורה
אויב דו נעמסט זיך אויס'פסק'נען פון דיע פסוקים ביסטו אויכעט מכובד אויסצו'הרג'נען נוב עיר הכהנים, וויאזוי זאגט נאר דער פאדקעסטער שווארץ לעץ גאואון דעיס וואס מען האט צוטירט דעם פסוק כאשר יקום איש על רעהו ורצחו וכו' וואס דארט רעדט מען פון א אשת איש טאמער איז זי מסכים דארף מען זיי ביידע הרגענען אפילו זי איז א מיינער בחוקי הגוי אויב זי האט נישט קיין ברירה באפרייט איר די תורה ווייל כאשר יקום איש על רעהו ורצחו
שקר. כי כאשר יקום איש על רעהו ורצחו נפש כן הדבר הזה.דאס פארמינערט נישט די שאדן פון סעקס עבויז, ס׳איז א קשיא אויף די תורה
@דאקטאר-ראבינער ביסט דאך א דאקטאר! אביסעלע איינגעהאלטנקייט, @פאנדע האט נישט אראפ געברענגט דעם מאמר, ער האט בסך הכל געטענה׳ט אז אויב סאיז וואהר די מאמר, איז עס א קשיא אויף די תורה אין נישט קיין תירץ פאר אונז, יעצט אז די זאגסט אז די תורה באטראכט עס יא ווי רציחה, איז דאך זיכער גוט, ער האט נאר גערעדט לשיטתו, והוי דן כל אדם לכף זכות
גערעכט!@דאקטאר-ראבינער ביסט דאך א דאקטאר! אביסעלע איינגעהאלטנקייט, @פאנדע האט נישט אראפ געברענגט דעם מאמר, ער האט בסך הכל געטענה׳ט אז אויב סאיז וואהר די מאמר, איז עס א קשיא אויף די תורה אין נישט קיין תירץ פאר אונז, יעצט אז די זאגסט אז די תורה באטראכט עס יא ווי רציחה, איז דאך זיכער גוט, ער האט נאר גערעדט לשיטתו, והוי דן כל אדם לכף זכות
דארט רעדט מען פון א נערה המארוסה, ביי א פנויה געבט א מאנס הונדערט שקל פארן טאטע …