דיין זיפער איז אפן

דאס וואס איך טוה געווענדליך ווען איך טרעף א לאקש אויף איינעמ'ס בארד, איז אז איך מערק אן אויפ'ן אינצידענט מיט זייער א טעכנישע טאן.

ווען יענער הערט די בדרך-אגב'דיגע טאן און די טעכנישע פרצוף וועט ער שפירן אז ס'נישט קיין גאנצע עסק.
 
אונטערעסאנט
זייט די אשכול האלט איך אין איין אנכאפן מיין זיפער זיכער מאכן אז ס'איז צוגעמאכט
יאפ איך אויך, נישט נאר וואס איך האלט און איין טשעקן מיין איך האב אויך אנגעהויבן טשעקן אלע מיינע ארימיגע כסדר
 
פארשטיי איך נישט די גאנצע מדובר דא.
דאס איז פשוט אז מיטן גיין הויזן מאכט עס שווער צו ארויסגיין אויב מען וויל נישט אראפציען די גאנצע הויזן.

האבן די שנייערס אויפגעקומען מיט א פאטענט צו מאכן א לאך ביי יענע מקום. למעשה סתם א לאך איז געווען אום פראקטיק, און נישט קלאסיש. איז מען אויפגעקומען צו לייגן א זיפער. גיטע עצה.

יעצט, וואס איז די בושה אז איינער האט דאס געלאזט אפען, הן בדוקא און זיכער בטעות? און נאך מער וואס איז די בושה אז מען זאגט פאר א צווייטן האלוא דיין זיפער איז אפען? סך הכל זענען מיר אזוי אפגעהיטן פון אן עבירה אז מען וויל אפילו נישט זאגן פאר איינעם איבער זיין זיפער. פשי-אה.

מענין לענין באותו ענין. נאכן זיצען פאר א לענגערע צייט, מאכט זיך אז די אינטערהויזן קלעבט זיך צו, זאב איך אז עס איז אן אימבאטאמטע עסק פאר רוב עס צו אפקלעבן, פארוואס? נישט יעדע ריר דארף מיינען די ערגסטע. ודוק והבין היטב.
 
יעצט, וואס איז די בושה אז איינער האט דאס געלאזט אפען, הן בדוקא און זיכער בטעות? און נאך מער וואס איז די בושה אז מען זאגט פאר א צווייטן האלוא דיין זיפער איז אפען? סך הכל זענען מיר אזוי אפגעהיטן פון אן עבירה אז מען וויל אפילו נישט זאגן פאר איינעם איבער זיין זיפער. פשי-אה.
יא, אזוי דערווייטערט זענען מיט פון עריות...
 
מענין לענין באותו ענין. נאכן זיצען פאר א לענגערע צייט, מאכט זיך אז די אינטערהויזן קלעבט זיך צו, זאב איך אז עס איז אן אימבאטאמטע עסק פאר רוב עס צו אפקלעבן, פארוואס? נישט יעדע ריר דארף מיינען די ערגסטע. ודוק והבין היטב.
פארדעם גייט מען רבינו טעם'ס
 
Back
Top