האחיכם ילכו למלחמה ואתם תשבו

דאס איז א פעהלער פון פי.אר. אז זיי האבן נישט
גענוג מסביר גיוועהן, אז מיר זענען מסכים מי די
עצם מלחמה פון די יידן, נאר אונז וויל מיר אז אנדערע זאלן גיין און מיר וועלן זיצן אינדערהיים
ממש ווי די קעפל פון די שנירל - אחיכם יצאו ואתם תשבו
 
יא יא, און דאס האט הרב משה הלל געזאגט.
די עיקר השקפה, אז דאס איז שמד און מיר דארפן עס באקעמפן, איז די זעלבע. די שאלה איז נאר וויאזוי. מיר קעמפן דורך אינספירירן, דורך מעורר זיין, דורך זיכער מאכן אז די פאליטיק ארבעט נישט מיט זייער פלענער.

ביסט ממש אנגעקומן צו ווי מיר האבן געוואלט. די חילוק איז למעשה, נישט די השקפה.
לגבי דער ענין פון האבן א מדינה בעצם,על דרך
התורה,האט הרב משה הלל נישט קיין פראבלעם,
אין סאטמאר איז די דעה, אז א מדינה פאר משיח
איז אסור,איז נאך דא א גרויסע דיפערענץ אין די
השקפה אויך , עס איז כדאי ארויס צו זאגן קלאהר
 
לגבי דער ענין פון האבן א מדינה בעצם,על דרך
התורה,האט הרב משה הלל נישט קיין פראבלעם,
אין סאטמאר איז די דעה, אז א מדינה פאר משיח
איז אסור,איז נאך דא א גרויסע דיפערענץ אין די
השקפה אויך , עס איז כדאי ארויס צו זאגן קלאהר
דאס האט נישט מיט די מדינה וואס עס איז דא. אין דעם זענן זיי גאנץ נאנט, די חילוקים זענן פרטי פרטים.
 
דאס האט נישט מיט די מדינה וואס עס איז דא. אין דעם זענן זיי גאנץ נאנט, די חילוקים זענן פרטי פרטים.
עס איז גרויסע נפקא מינה ווי אזוי מען גלייבט און ווי אזוי מען איז מתפלל צו גאט , דאס איז יסודות שהכל תלוי בהם , דער סאטמאר רבי פון אמאהל , (די היינטיגע קען מען נישט וויסען און וויניגער קערן )
האט גי׳דרש׳נט מתפלל צו זיין פאר ביטול המדינה
לפי הנראה, איז די דעה נישט עולה על שולחן מלכים.
 
Back
Top