הלכהדיגע שאלה בענין השתלת שחלות - Ovarian Transplant

איך מיין דער רמ״ע נעמט אהן אז די ביצה ווערט נסרח פאר עס ווערט אן עובר, סיי ביי מענטש ביי ביי אנדערע בריות , וועגן דעם זאגט ער אז עס איז נישט דא איסור רביעה ביי א ביצה ,
ביי א גוי הבא על בת ישראל האלט ער אז די זרע
פון דעם בועל ווערט בטל , איז עס אזוי ווי ספנא
מארעא , אז דער וולד הנולד האט נישט קיין אב
על פי הלכה ,
ביי השתלת שחלה איז דא אב ואם , די שאלה איז
ווער איז די אם , האלטן די מתירים , אז די אם איז
די וואס האט אין זיך די שחלה , און זי איז די וואס
האט די מעכאניזם צי רעליסען די ביצית , אז עס זאל קענען קולט זיין די זרע הבעל , אז עס ווערט אן עובר , ממילא איז זי די איינציגע אם על פי הלכה.
פון די לאנגע תשובות , דערמאנט זיך א געדיכטע
וואלד ווי מען זעהט נישט די בוימער .
 
נײן, איך בין כמעט זיכער דו מאכסט א טעות. זעה מײן פריעדיגע ציטאט פון דעם רמ"ע מפאנו: ער זאגט אז אײביג װערט דער זרע בײם מאן נסרח. און דערפאר יפה כח האם. אפ' בײ א ישראל הבא על השפחה; דערפאר בלײבט דעם שפחה'ס קינדער, געבױרן צוזאמען מיט דעם עבד עברי, בײם אדון, כמה שנאמר: האשה וילדיה תהיה לאדוניה. אבער בײ א פרױ װערט די ביצה נישט נסרח! װען יא איז זי דאך נישט אנדערש פון דעם מאן?!

און דערפאר זאגט מײזעלס אז די ביצה (אדער שחלה) פון דער תורמות איז א פראבלעם װײל כאטש די צװײטע איז טאקע מוסיף 'גידולי היתר' איז עס אבער װי א פרי שכבר בא לעולם, װאס איז אין זרעו כלה, איבערהױפט װען די כח אפי' להגידולין קומט באמת פון דעם ערשטן פרױ, װאס כוחה יפה מהשניה (װײל אין די צװײטע װאקסט עס בעיקר נאר צוליב דעם מאן'ס זרע אײנשפריץ, משא"כ די ראשונה האט די ביצה באשאפן), ממילא זאגט מײזלס אז אפשר אין אזא פאל װעט אפי' דער רא"ש מודה זײן צום ר"ן אז מ'גײט נאך דעם עיקר אפי' בנוגע די גידולין. דאס איז נאר אײן פױנט פון צװישן די פיהלע װאס ער מאכט.
איך רעד נישט יעצט פון 'די מתירים'. איך באציה מיך אצינד בלױז צו רב מײזעלס; און ער איז גראדע אַן אוסר. און ער בױעט זיך אסאך אױפ'ן רמ"ע מפאנו װי שױן אױבן געשמועסט.
הױב אן מעײן זײן אין רב מײזלס תשובה, און אפשר װעל איך האבן מיט װעמען צו שמועסן :ROFLMAO:
 
לעצט רעדאגירט:
היסטארישע אסיפת רבנים למען קדושתן של ישראל פארגעקומען
היינטיגן דאנערשטאג פרשת שלח, בעיר ואם בישראל בארא פארק
בארא פארק – גאר א היסטארישע און שטורמישע אסיפת רבנים איז פארגעקומען דעם
היינטיגן דאנערשטאג מיטאג לסדר 'וה' אתנו אל תיראום' ]שלח[ שנת תשפ"ה לפ"ק,
וואו עס זיך צוזאמגעקומען תחת קורת גג אחד העכער 80 רבנים וגדולי ההוראה פון
כמעט אלע שיכטן און קרייזן פון כלל ישראל, אינאיינעם דן צו זיין איבער גאר א
קריטיש און וויכטיגן נושא בהלכה וואס איז נוגע לקדושתן של ישראל, וואס איז
גע'אסר'ט געווארן דורך די גדולי הרבנים ועמודי ההוראה פון די פריערדיגע דורות, און
וויבאלד עס זענען אין די לעצטע תקופה געהערט געווארן פארשידענע צדדי היתר,
האבן די גדולי הרבנים ומנהיגי עדת ישורון געשפירט פאר וויכטיג צוזאמצוברענגן די
רבנים ומורי ההוראה ויושבי על מדין כדי איבערצוגיין דעם נושא און מחזק זיין דעם
איסור כדי לגדור גדר אין די ענינים החמורות שבחמורות.
עס איז געווען אן ערהאבן בילד צו זעהן ווי דער זאל פון אנשי ספרד – וואס האט
געהאט די זכי' צו זיין די אכסניא של תורה פאר דעם היסטארישן אסיפה – האט זיך
כסדר אנגעפילט מיט חשוב'ע רבנים וגדולי ההוראה פון פילע קהלות קדושות אין כלל
ישראל, וועלכע זענען אלע זיך צוזאמגעקומען פאר איין איינציגן ציל: לחזור ולשנן
מסורת רבותינו עמודי ההוראה שבדור הקודם, איבערצו'חזר'ן און באפעסטיגן די יסודות
פון קדושתן של ישראל וואס אונזערע פריערדיגע גדולי ישראל האבן אוועקגעשטעלט
כיתד שלא תמוט, און דאס אנהאלטן אויף ווייטער מיט אן אומבויגזאמק ייט בלי שום
שינוי.
במשך די גאנצע צייט זענען די חשוב'ע רבנים ודיינים געזעצן מיט א געוואלדיגן
ערנסטקייט, וויסנדיג דעם גרויס אחריות וואס ליגט אויף זיי ווען מען איז דן איבער די
הארבסטע ענינים בקדושתן של ישראל, און גלייכצייטיג האט געהערשט אן
אטמאספערע פון אחדות און שלום, ווען דער ציהל איז בלויז ארויסצוזאגן דעם דעת
תורה הברורה און מחזק זיין דעם איסור וואס איז געווען אלע יארן אנגענומען מיט א
פשטות ביי אלע פריערדיגע רבנים מובהקים, אויף א פארנעם כדת של תורה אהן קיין
שום פערעזענליכע אינטערעסן.
די אסיפה איז געעפנט געווארן דורך הרה"ג פה מפיק מרגליות ר' חיים אהרן פריעדמאן
שליט"א אבד"ק אמרי אברהם וועלכער האט געניט אנגעפירט דעם גאנצן מעמד, דער
חשוב'ער יושב ראש האט ארויסגעברענגט די מטרה פון די אסיפה אז מען איז געקומען
דא דן זיין איבער ענינים וואס זענע ן חמורות שבחמורות אין כלל ישראל און עס רעדט
זיך דא פון חששות בעניני ממזרות רח"ל, וואס די אלע שאלות זענען ביז יעצט געווען
אנגענומען קלאר לאיסור ביי אלע רבנים מובהקים, און אצינד קומט מען זיך צוזאם
איבערצוגעבן אויף ווייטער דעם קלארן דעת תורה וואס מיר האבן מקבל געווען פון די
פריערדיגע און דערמיט מחזק זיין די גדרים וסייגים למען קדושתן של ישראל.
ביים אנפאנג פון אסיפה האט דער יו"ר שליט"א איבערגעגעבן א וויכטיגן שליחות בשם
דעם ביד"צ העדה החרדית אין ירושלים, וואס האבן א טאג בעפאר אפגעהאלטן א
מושב בי"ד וואס בראש ההרכב איז געזעצן הגאון האדיר ר' אברהם יצחק אולמאן
שליט"א חבר הביד"ץ, און זיי זאגן אז דער בית דין האט שוין קלאר ארויסגעברענגט
דעת תורתם לאיסור און האבן גארנישט וואס מוסיף צו זיין, נאר לרגל די אסיפה ווילן
זיי איבערגעבן א ספעציעלע באגריסונג און ברכה אז זיי זענען גאר שטארק מחשיב
דאס וואס די רבנים ועמודי ההוראה פון יהדות החרדית בארה"ב שטעלן זיך ארויס
למען טהרתן של ישראל, און זיי וואונטשן אן אלע רבנים הנאספים אז מען זאל מצליח
זיין צו ראטעווען אידן פון מכשולות און זעהן סייעתא דשמיא.
דער יו"ר האט צום ערשט ארויפגערופן איינעם פון די גרעסטע מומחים אין דעם פעלד,
אויף וועם עס האבן זיך סומך געווען אין אט די האקעלסטע ענינים די גדולי ההוראה
מדור הקודם ובראשם כ"ק הגה"צ אבד"ק מאנטעווידעא זצ"ל, הלא הוא העסקן המפורסם
הר"ר אהרן שמואל יאקאבאוויטש של יט"א, וועלכער איז אויף א קלארן אופן
דורכגעגאנגען די מציאות הדברים און האט איבערגעגעבן די קלארע הוראות לאיסור
וואס ער האט מקבל געווען אין דעם ענין פון די פריערדיגע רבנים ופוסקים מובהקים.
דערנאך האט מען געהערט קורצע ווערטער דורך א הוק -אפ פון הגאון הגדול ר' נתן
קופשיץ שליט"א רב דקהל נחלה ומנוחה אין בית שמש, וועלכער האט געזאגט אז היות
ער הערט אז מען זאגט נאך אלץ בשמו אז ער איז מתיר דעם ענין, וויל ער דא
אריינרעדן אין מייק און איבערגעבן קלאר דעת תורתו אז אלע אנוועזענדע רבנים זאלן
הערן אז ער האט דאס קיינמאל נישט מתיר געווען! און דערביי האט ער אנגעוואונטשן
די רבנים זיי זאלן זוכה זיין לגדור גדר און זאלן ניצל ווערן מכל צרה וצוקה.

דאן האט אויפגעטרעטן דער עמוד ההוראה הגה"צ אבד"ק פריימאן שליט"א ראב"ד
התאחדות הרבנים, וועלכער האט זיך אריינגעלאזט אין א לענגערן הלכה'דיגן שמועס
וואו ער איז דורכגעגאנגען דעם גאנצן נושא מיט א זעלטענעם קלארקייט פון אלע
פוסקים ראשונים ואחרונים, וואס אלע זאגן ארויס דעם קלארן און אומצוויידייטיגן פסק
לאיסור.
דערנאך האט מען ווידעראמאל געהערט א הוק -אפ פון ארץ ישראל דורך הגאון הגדול
המפורסם ר' משה שאול קליין שליט"א לאנגיעריגער דומ"ץ בבית הוראה פון הגאון
האדיר פוסק הדור בעל שבט הלוי זצ"ל, וואס כידוע איז ער געווען דער נאנטסטער
מענטש וואס ממש לא זז ידו מתוך ידו רבות בשנים, דער גאון שליט"א האט
ארומגערעדט איבער דעם קלארן הוראה לאיסור אין דעם ענין וואס ער מקבל געווען
פון רבו המובהק דער בעל שבט הלוי זצ"ל, און איבער די שרעקליכע מכשולות בקדושת
ישראל וואס קען ארויסקומען פון מקיל זיין אין אזעלכע ענינים.
דערנאך האט אויפגעטראטן הגה"צ אבד"ק וואלקאן שליט"א וועלכער האט אין אנפאנג
בארירט דעם חלק ההלכה, און האט דערנאך ארויסגעברענגט דעם חלק ההשקפה אז
אזעלכע האקלע ענינים וואס האנדלט זיך פון די סאמע וויכטיגסטע יסודות פון קדושתן
של ישראל דארפן ווערן דורכגעטוהן מיט'ן גרעסטן כובד ראש, און אויב ס'איז אן
אחריות משנה צו זיין פון די פריערדיגע דורות אפילו אויף לחומרא, איז א ק"ו אז ס'איז
פילפאכיג א גרעסערע אחריות משנה צו זיין אויף אן ענין לקולא ובפרט ביי אזא הארבן
ענין וואס די זקני הוראה פון פריערדיגן דור האבן דאס קלאר גע'פסק'נט לאיסור, וואס
דעריבער זענען מיר לגמרי נישט בכח מקיל צו זיין אין דעם ענין.
ביים שלוס האט דער יו"ר שליט"א ארויסגעברענגט דעם געדאנק אז די אלע אנוועזענדע
רבנים ודיינים זאלן זיך מחזק זיין איינער דעם אנדערן, און ווער עס שפירט אז ער וויל
זיך מער אריינלייגן דורכצוטוהן דעם ענין איז אדרבה תבוא עליו ברכה.
דערנאך זענען די חשוב'ע רבנים שליט"א געזעצן א שטיק צייט וואו מען האט צווישן
זיך נושא ונותן געווען בדבר, און דאן האבן אלע אנווענזדע פארלאזט די אסיפה מיט
אן אנטשלאסנקייט אנצוהאלטן דעם דעת תורה וואס מיר האבן מקבל געווען פון אמאל,
און האפנטליך וועט מען ווייטער אפהיטן על גחלת ישראל שלא תכוה ביז מיר וועלן
זוכה זיין בקרוב צו די גאולה השלימה בב"א.

רשימת הגאונים והצדיקים רבנים ודיינים שליט"א וועלכע האבן זיך באטייליגט ביי די
היסטארישע אסיפה לשם שמים, ואין מוקדם ומאוחר בתורה. ]מיר בעטן שטארק
אנטשולדיגונג אויב האבן מיר בטעות ארויסגעלאזט א נאמען וכדו' וכבר אמר דוד
המלך ע"ה שגיאות מי יבין, ואת כבוד תורתם הסליחה[
כ"ק אדמו"ר מגאלאנטא שליט"א, כ"ק אדמו"ר מבורשטין שליט"א, כ"ק אדמו"ר
מפאפא-ב"פ שליט"א, כ"ק אדמו"ר מחוסט שליט"א. הרבנים הגאונים הצדיקים: הגאון הגדול אבד"ק
פריימאן שליט"א ראב"ד התאחדות הרבנים, אבד"ק מגד יהודה שליט"א, אבד"ק
וואלקאן שליט"א, דומ"ץ סקווירא ב"פ שליט"א, גאב"ד פאלטישאן שליט"א, דומ"ץ
סקווירא ירושלים שליט"א, אבד"ק קארלסבורג שליט"א, אבד"ק קליינווארדיין שליט"א,
אבד"ק בעלזא-מאכניווקא וומסב"ג שליט"א אבד"ק היבנוב שליט"א רב דבית החולים
מיימאנידעס, אבד"ק קלעסאן שליט"א מרבני קהל יטב לב דסאטמאר וומסב"ג,
רבי אפרים שמעון לייכטאג שליט"א דומ"ץ סאטמאר ,15 רבי משה קעסלער שליט"א
דומ"ץ וראה"כ וויזניץ, רבי מאיר גרינוואלד שליט"א דומ"ץ פאפא בשליחות אביו
כ"ק אדמו"ר מפאפא שליט"א, רבי שלו' פסח לאנגסאם שליט"א דומ"ץ בעלזא ‘אבד"ק
פאלטישאן-פלעטבוש שליט"א, אבד"ק לייפניק שליט"א, רב דקרית הערצאג שליט"א
בארה"ק, אבד"ק פרעשבורג שליט"א, אבד"ק בערזשאן שליט"א, אבד"ק קאמעניץ
שליט"א, אבד"ק גאלאנטא שליט"א, אבד"ק אוסטילא שליט"א, אבד"ק אמרי אברהם
שליט"א, אבד"ק סוואליווע שליט"א, רבי יחזקאל עקיבא גראס שליט"א דומ"ץ בעלזא,
רבי מאיר צבי בערגער שליט"א דומ"ץ בעלזא, רבי זושא אויש שליט"א דומ"ץ בהלכה
ורפואה בקהל יטב לב סאטמאר, רבי יואל זוסמאן הורוויץ רב דקהל תולדות צבי
ספינקא ב"פ בשליחות אביו כ"ק אדמו"ר מתולדות צבי ספינקא שליט"א, רבי יוסף
באב"ד שליט"א דומ"ץ וויזניץ מאנסי, ר' חיים דוד קראקעווער שליט"א דומ"ץ גור
סטעטן איילענד, רבי אברהם דוד ליווי שליט"א דומ"ץ באיאן ירושלים, רבי ישראל
ראזענבערג שליט"א דומ"ץ קהל תורת חיים וויזניץ וומסב"ג, רבי אברהם ישעי'
וואזנער שליט"א דומ"ץ בשיכון סקווירא בשליחות אביו הגה"צ ראב"ד סקווירא
שליט"א, רבי משה אסטרייכער שליט"א דומ"ץ בבארא פארק, רבי יצחק אהרן
גאלדבערגער שליט"א דומ"ץ בקהל פאפא וומסב"ג, רבי דוד לייב פישער שליט"א
דומ"ץ בקהל פאפא וומסב"ג, רבי שלו' יעקב גרינשטיין שליט"א דומ"ץ בקהל באבוב-
,45 רבי מאיר אלי' טייטלבוים שליט"א דומ"ץ טשערנאביל, רבי נפתלי דייטש דומ"ץ
בקרית יואל, רבי יואל האלבערשטאם שליט"א דומ"ץ קהל עדת יראים וויען, רבי יעקב
מנחם שטייף שליט"א מו"ץ התאחדות הרבנים, רבי חיים משה רוקח שליט"א דומ"ץ
בבי"ד אבני שיש פאלטישאן, רבי חיים אלעזר עסטרייכער שליט"א דומ"ץ בית תלמוד
 
א יישר כח פאר די באריכט. אבער ס'קוקט אויס ווי אפגעהאקט ביים סוף, שיק שוין אריין דאס גאנצע פאר דעם זעלבן געלד.
 
לעצט רעדאגירט:
די רבנים המתירים זעהט אויס פון די ליסטע
זענען נישט גיוועהן , עס איז מער אן אסיפה
פון די וואס האלטן לאיסור , איז עס קיין דיון
ווי עס איז שייך דין רוב , נאר א דעקלעראציע
פון די אוסרים .
 
לפי זה קאאונט אויך נישט די פריעדיגע מיטינג אוואו עס זענען געזיצן נאר מתירים.
 
לעצט רעדאגירט:
איך האב א נארישע קשיא
די טאטע פון א קינד געבט גארנישט פאר די קינד חוץ DNA אין דורך דעם הייסט ער זיין טאטע און ס'רעכענט ווי ער געבט די לובן שבעין ומוח שבראשו וכו' וכו' אין דאס בלויז פון DNA איז פארוואס זאל די מאמע זיין אנדערש? פון וועם די DNA קומט דער איז די מאמע! מאי שנא?
 
ס'איז נישט קיין נארישע קשיא. ס'איז זייער גוט געפרעגט. דערפאר זענען טאקע דא אסאך וואס אסרן סיי עמבריאו סיי שחלה.
די פראבלעם איז, זיי קענען נישט זאגן זיי אסרן נאר צוליב 'די ענ עי' ווייל דעמאלס וועלן אנדערע טענה'ן און ברענגען פון פריעדיגע אז הלכה רעכנט זיך נישט מיט דיענעי. און היות די אוסרים זענען יוזשעלי גאר פרומע, קענען זיי דאך נישט זאגן די פריעדיגע האבן נישט אלעס געוויסט;
זאת ועוד, זיי מוזן אויך ברענגען צושטעלונגען צו פריעדיגע און עקזיסטינג סוגיות הש"ס וואס זאלן אינפארמען און דערייווען זייערע דעסיזשענס. דערפאר איז דאס אזא שווערע און קאמפליצירטע סוגיה; ווייל ביידע צדדים פרובירן עט ליעסט טו סאם עקסטענט צופרידנצושטעלן סייענס און צופרידנשטעלן הלכה ביינאזאם.
 
ס'איז נישט קיין נארישע קשיא. ס'איז זייער גוט געפרעגט. דערפאר זענען טאקע דא אסאך וואס אסרן סיי עמבריאו סיי שחלה.
די פראבלעם איז, זיי קענען נישט זאגן זיי אסרן נאר צוליב 'די ענ עי' ווייל דעמאלס וועלן אנדערע טענה'ן און ברענגען פון פריעדיגע אז הלכה רעכנט זיך נישט מיט דיענעי. און היות די אוסרים זענען יוזשעלי גאר פרומע, קענען זיי דאך נישט זאגן די פריעדיגע האבן נישט אלעס געוויסט;
זאת ועוד, זיי מוזן אויך ברענגען צושטעלונגען צו פריעדיגע און עקזיסטינג סוגיות הש"ס וואס זאלן אינפארמען ןאון דערייווען זייערע דעסיזשענס. דערפאר איז דאס אזא שווערע און קאמפליצירטע סוגיה; ווייל ביידע צדדים פרובירן עט ליעסט טו סאם עקסטענט צופרידנצושטעלן סייענס און צופרידנשטעלן הלכה ביינאזאם.
איז מיט וואס הייסט ער טאטע על פי הלכה (אויב נישט DNA) ווי אזוי געבט די טאטע די לובן שבעין וכו'?
 
לאז דיענעי ארויס. מ'רעדט פון זרע וואס מ'קען זעהן בעין.
וועגן די טאטע, אויב איז ער א פרעמדער, ע"פ האוסרים (מייזלס למשל), איז די פראבלעם, אדער וועגן יחוס אחרי האב (וואס דעמאלס איז אויך דא א פראבלעם פון ממזרות אדער כאטש הבחנה) און לויט דיע וואס זאגן אז מען איז נישט מייחס דאס קינד אחרי האב, איז אבער דא א פראבלעם וועגן ערבוביות זרע הפקר, וואס מאכט נאכאלס דאכצעך לויט געוויסע ראשונים א ממזר, אדער א פסול כאטשיג, משום מום-זר. (און אפילו אויב א ממזר ווערט דאס קינד נישט איז, נהי אז איסור אשת איז איז נישטא, נאכאלס דא א איסור ערוה) און ביי דעפענישען איז ivf אייביג א מעשה במזיד אויך, אויף וואס א פרוי איז אויך מחוייב. און ס'מוז נישט זיין א מעשה של ביאת איסור והנאה. עפעס אזוי.

אבער אמת, ס'קוקט אויס ווי נעמען זרע פון א פרעמדע מאן, ספעציעל א גוי דאכצעך, איז לייכטער ווי ביצית אדער שחלת אישה.
 
לאז דיענעי ארויס. מ'רעדט פון זרע וואס מ'קען זעהן בעין.
טאקע דאס באדערט מיך טאקע, דיע זרע וואס מ'קען זען בעין, איז נישט מער ווי DNA צוגעטשעפעט דערצו א וויידעל צו קענען שווימען. איז דאס דארף ניצן פאר די שטערקסטע ראי' אז יחוס אין טאטע'שאפט שאפט זיך דורך DNA ממילה מאמע'שאפט שאפט זוך אויך דורך DNA לענ"ד
 
לעצט רעדאגירט:
איך מיין אז אונז קריגן זיך נישט. נאר דו האסט געפרעגט אויב די מתירים זענען מודה אז די פראבלעם פון א מאן איז זיין דיענעי, פארוואס קענען זיי נישט מודה זיין אז דעם פרוי'ס פראבלעם איז אויך דיענעי?
האב איך געענטפערט אז ביים מאן איז עס אויך נישט דיענעי. עכ"פ נישט בפירוש. און איך האב נאך צוגעלייגט אז ביי א פרעמדע מאן זענען טאקע דא מער מתירים. אדער כאטש מתירים וואס זענען פרומערע. כגון ר' משה פיינשטיין דאכצעך.
 
איך האב א נארישע קשיא
די טאטע פון א קינד געבט גארנישט פאר די קינד חוץ DNA אין דורך דעם הייסט ער זיין טאטע און ס'רעכענט ווי ער געבט די לובן שבעין ומוח שבראשו וכו' וכו' אין דאס בלויז פון DNA איז פארוואס זאל די מאמע זיין אנדערש? פון וועם די DNA קומט דער איז די מאמע! מאי שנא?
די קשיא קען מען אזוי פארענפערן,
דער טאטע איז דער טאטע ווייל זיין גוף רעליסט
די זרע וואס ענטהאלט די דנ״א
די מאמע איז די מאמע ווייל איהר גוף רעליסט
די ביצית וואס ענטהאלט די דנ״א
ממילא איז דא ביי השתלת השחלה א פוהלע
נאטירליכער גישלעכט וואס באשאפט אן עובר
און עס איז פשוט להיתר.
 
די קשיא קען מען אזוי פארענפערן,
דער טאטע איז דער טאטע ווייל זיין גוף רעליסט
די זרע וואס ענטהאלט זײן אײגענע דנ״א
די מאמע איז די מאמע ווייל איהר גוף רעליסט
די ביצית וואס ענטהאלט סאמװאן עלסעס דנ״א
ממילא איז דא ביי השתלת השחלה א פוהלע
נאטירליכער גישלעכט אװאו אונזער פרױ'ס מאן פערטילײזעס די ביצה פון א פרעמדע פרױ, מעגליך אַן אשת איש, וואס באשאפט אן עובר
און עס איז נישט פשוט להיתר.
הכי גרסינן^
 
איך האב א נארישע קשיא
די טאטע פון א קינד געבט גארנישט פאר די קינד חוץ DNA אין דורך דעם הייסט ער זיין טאטע און ס'רעכענט ווי ער געבט די לובן שבעין ומוח שבראשו וכו' וכו' אין דאס בלויז פון DNA איז פארוואס זאל די מאמע זיין אנדערש? פון וועם די DNA קומט דער איז די מאמע! מאי שנא?
אין הכי נמי סענדזשארץ רב הרב קאהן אין זיין תשובה שרייבט טאקע די נקודה אפצופרעגן די נארישע טענה פון די ען עי. און נאך מער שרייבט ער דארט אפצופרעגן אן אנדערע נארישע יסוד וואס די מקילים לייגן אראפ אז וויבאלד אן די האורמאונס פון די מקבלת וועלן די ביציות אפשטארבן, ממילא איז זי די עיקר. שרייבט ער דארט ''צריך עיון מה החילוק בין כל זרע הבעל הרי אם ינוחו כך ימות''. און איך לייג צו, און וואס איז מיט אריינלייגן פארטיגע ביציות וואס דאס איז דאך כו''ע מודה לאיסור, דאס דארף דען נישט צוקומען צו די מקבלת צו קענען סערווייווען? און ר' מענדל זילבר אין זיין תשובה לייגט עס בעסער אראפ, ס'איז דא א כח היצירה, און נאכדעם א כח ההזנה, וואס גיט חיות. למשל א מענטש וואס איז אויף אקסעדזשין וועט איינער זאגן אז די אקסעדזשין גיט אריין זיין מהות אין איהם? ניין! ס'שפייזט אים, ס'גיט אים בלויז חיות. און די זעלבע זענען אלע אויך מודה אז ווען מ'לייגט אריין א פארטיגע ביצה כאטשיג נאכדעם וואקסט עס פון א משהו שבמשהו וואס מ'קען קוים זעהן, צו א גוף שלם מיט הענט אין פיס, און אלעס מיטן כח פון די דם ואברים פון די אשה המקבלת, דאך איז כו''ע מודה אז די יצירה איז שוין פערטיג געווארן בשעת ס'איז געווען א ביצה, און אלעס נאכדעם איז נאר א כח ההזנה וואס מאכט גארנישט אויס לגבי יחוס. ממילא וואס איז אנדערש די קורצע פרעצעדור פון די האורמענס וואס גיט כח פאר די זרע נשתלשל צו ווערן פון די שחלה אריין אינעם רחם אז דאס זאל שוין יא הייסן א יצירה נישט בלויז א כח ההזנה? די מאמע במשך ימי עיבורה גיט דען נישט סאך מער כח און בלוט צו מאכן א גוף שלם, וויפיל די האורמאונס גיבן צו גרייט מאכן די ביצה ראויה להיריון? במילא מאי חזית לחלק בין זו לזו, מתיר צו זיין אזעלכע ענינים חמורים?

ואם יתעקש המתעקש דאולי אפשר יש חילוק בזה, קומט דאך אבער די די ען עי און ווייזט איבער יותר מאלף הוכחות אז די יצירה איז אינגאנצן פארטיג געווארן מיט די יצירת הביצה, אין אלעס נאכדעם איז נישט מער ווי א כח ההזנה, א כח החיות, און במילא איז די גאנצע מהות, אויסזעהן, און תכונת הנפש, פונעם קינד, דומה אינגאצן צו די אשה התורמת, און מיט ''גארנישט'' דומה צו די אשה המקבלת. דארף מען דען נאך א גרעסערע ראיה פון דעם ווער ס'איז די עכטע מאמע?

און בכלל די די נארישע פאלטשע טענה אז ''ווי זעהט מען אז די תורה זאל זיך רעכענען מיט די ען עי'' איז דאך ממש נישט צו פארשטיין! דער וואס וויל מחמיר זיין אז די תורמת איז די ריכטיגע מאמע ווייל די די ען עי ווייזט קלאר אזוי, דארף דא ברענגען א ראיה אז די תורה רעכענט זיך מיט די ען עי, און ביז דעמאלטס איז פשטות אנגענומען אז מ'רעכענט זיך נישט? אדער דער וואס וויל מקיל זיין אז די תורמת איז נישט די מאמע, כאטשיג די מציאות וויייזט קלאר נישט אזוי, דער איז דער וואס דארף ברענגען קלארע ראיות אז די תורה רעכענט זיך נישט מיט די ען עי, און ביז ער ברענגט נישט איז פשטות אנגענומן אז מ'רעכענט זיך יא? געוואלד אין געשריגן ווי רבנים זאלן פאר אביסל געלד נגיעות קענען רעדן אזעלכע שקרים און שטותים!!

און בכלל שרייבט ר' מענדל אין זיין תשובה אז אפילו לקולא ביי עגונות רעכענט מען זיך כסדר מיט די ען עי, כל שכן לחומרא.

און בכלל וויל איך מודיע זיין פאר יעדען, אז דער סענדזשארשער רב, און די זעלבע הרב חיים פרייא, אין זייערע בריוון מאכן אש און פארך פון די אלע כלומר'שטע הוכחות פון מהר''א'ס מכתב און ווייזן אויף קליפ און קלאר אז ס'איז אלעס שקרים מיט זיופים. אדרבה עיין שם בדבריהם.

איך האב גערעדט מיט א סאטמארן איד, א גרויסער תלמיד חכם, א קלוגער איד, דירעקט נישט קיין עקסטרעם פרומער, דירעקט מער אן אויפגעקלערטער, וואס רעגט זיך כסדר אויף די אלע איסורים וחרמים וואס די עקסטרעמע גיבן כסדר ארויס חדשים לבקרים. זאגט ער מיר אז ער האט גוט דורכגעטוהן די זאך מרישא ועד גמירא, און ער איז ממש נבהל ונשתומם ווי מ'קען אזא הארבע זאך מתיר זיין מיט אזעלכע דקות'דיגע חילוקים וואס אפילו גאנץ לינקע רבנים טרויען זיך נישט, ער זאגט מיר אז ס'איז נישט ביים איהם קיין ספק אז ר' יואל מסאטמאר זצ''ל וואלט ממש מרעיש עולומות געווען קעגן אזאלכע פאלטשע היתירים.

במילא וויל איך דא אויסשרייען בקול רעש גדול אנטקעגן די אלע סאטמארע רבנים און דיינים:

אֶת מִי חֵרַפְתם וְגִדַּפְתם וְעַל מִי הֲרִימוֹתם קּוֹל וַתִּשָּׂא מָרוֹם עֵינֶיכם עַל קְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל.!!

ווי וואגט מען זיך מיט אזא קלות און מיט אזעלכע נארישע סברות מתיר צו זיין אזעלכע איסורים חמורים וואס רירט צו דעם עתיד פון כלל ישראל, אלעס ווייל א נגיד מיט טיפע טאשן וויל אזוי??

ווי שעמט עטס ענק נישט פון ענקער הייליגן רבי'ן וואס האט כל ימיו לוחם געווען קעגן די פורצי גדר הקדושה וואס זענען מתיר את השרץ בק''נ טעמים?? מי יגלה עפר מעיניך רבינו יואל בן חנניה יו''ט, אז תלמידים הקרוים על שמו זענען פורץ אזא פירצה חמורה בכרם בית ישראל???

צו די אונטערן פלעיס טאר מען נישט גיין? א סענסע טאר מען נישט האבן? טעקס מעסעדש איז א פראבלעם?

געוואלד און געשריגן, עטס זענטס מתירי ממזרים בישראל !!
געוואלד און געשריגן, עטס ברענגט אריין גוים און גויעס אין כלל ישראל !!

אוי לכם מיום הדין, אוי לכם מיום התוכחה.
 
וועמען'ס DNA? וועמען'ס שחור שבעין?
די ציטהיילונג פון שחור און לבן , איז נישט אזוי
פונקטליך ווי דעסקרייבט אין די גמרא לויט די
חכמת הרפואה , און דנ״א
סאו די גמרא איז לשבר את האוזן און נישט
הלכה
די הלכה אנערקענט נישט דנ״א
א ראיה אז אן אתרוג המורכב איז אהנגינומען
פסול אפילו אויב די דנ״א איז אתרוג
אויב עס איז דא א נארמאלע ביאה
און עס קומט דורך דעם אן עובר , איז עס
כשר און מותר
אין עס איז דא אב ואם ,אויב איז דער בן הנולד
מקלל איז ער חייב מיתה , און אויב איז ער
מכבד וועט ער זוכה זיין צי למען יאריכון ימיך
 
אין הכי נמי סענדזשארץ רב הרב קאהן אין זיין תשובה שרייבט טאקע די נקודה אפצופרעגן די נארישע טענה פון די ען עי. און נאך מער שרייבט ער דארט אפצופרעגן אן אנדערע נארישע יסוד וואס די מקילים לייגן אראפ אז וויבאלד אן די האורמאונס פון די מקבלת וועלן די ביציות אפשטארבן, ממילא איז זי די עיקר. שרייבט ער דארט ''צריך עיון מה החילוק בין כל זרע הבעל הרי אם ינוחו כך ימות''. און איך לייג צו, און וואס איז מיט אריינלייגן פארטיגע ביציות וואס דאס איז דאך כו''ע מודה לאיסור, דאס דארף דען נישט צוקומען צו די מקבלת צו קענען סערווייווען? און ר' מענדל זילבר אין זיין תשובה לייגט עס בעסער אראפ, ס'איז דא א כח היצירה, און נאכדעם א כח ההזנה, וואס גיט חיות. למשל א מענטש וואס איז אויף אקסעדזשין וועט איינער זאגן אז די אקסעדזשין גיט אריין זיין מהות אין איהם? ניין! ס'שפייזט אים, ס'גיט אים בלויז חיות. און די זעלבע זענען אלע אויך מודה אז ווען מ'לייגט אריין א פארטיגע ביצה כאטשיג נאכדעם וואקסט עס פון א משהו שבמשהו וואס מ'קען קוים זעהן, צו א גוף שלם מיט הענט אין פיס, און אלעס מיטן כח פון די דם ואברים פון די אשה המקבלת, דאך איז כו''ע מודה אז די יצירה איז שוין פערטיג געווארן בשעת ס'איז געווען א ביצה, און אלעס נאכדעם איז נאר א כח ההזנה וואס מאכט גארנישט אויס לגבי יחוס. ממילא וואס איז אנדערש די קורצע פרעצעדור פון די האורמענס וואס גיט כח פאר די זרע נשתלשל צו ווערן פון די שחלה אריין אינעם רחם אז דאס זאל שוין יא הייסן א יצירה נישט בלויז א כח ההזנה? די מאמע במשך ימי עיבורה גיט דען נישט סאך מער כח און בלוט צו מאכן א גוף שלם, וויפיל די האורמאונס גיבן צו גרייט מאכן די ביצה ראויה להיריון? במילא מאי חזית לחלק בין זו לזו, מתיר צו זיין אזעלכע ענינים חמורים?

ואם יתעקש המתעקש דאולי אפשר יש חילוק בזה, קומט דאך אבער די די ען עי און ווייזט איבער יותר מאלף הוכחות אז די יצירה איז אינגאנצן פארטיג געווארן מיט די יצירת הביצה, אין אלעס נאכדעם איז נישט מער ווי א כח ההזנה, א כח החיות, און במילא איז די גאנצע מהות, אויסזעהן, און תכונת הנפש, פונעם קינד, דומה אינגאצן צו די אשה התורמת, און מיט ''גארנישט'' דומה צו די אשה המקבלת. דארף מען דען נאך א גרעסערע ראיה פון דעם ווער ס'איז די עכטע מאמע?

און בכלל די די נארישע פאלטשע טענה אז ''ווי זעהט מען אז די תורה זאל זיך רעכענען מיט די ען עי'' איז דאך ממש נישט צו פארשטיין! דער וואס וויל מחמיר זיין אז די תורמת איז די ריכטיגע מאמע ווייל די די ען עי ווייזט קלאר אזוי, דארף דא ברענגען א ראיה אז די תורה רעכענט זיך מיט די ען עי, און ביז דעמאלטס איז פשטות אנגענומען אז מ'רעכענט זיך נישט? אדער דער וואס וויל מקיל זיין אז די תורמת איז נישט די מאמע, כאטשיג די מציאות וויייזט קלאר נישט אזוי, דער איז דער וואס דארף ברענגען קלארע ראיות אז די תורה רעכענט זיך נישט מיט די ען עי, און ביז ער ברענגט נישט איז פשטות אנגענומן אז מ'רעכענט זיך יא? געוואלד אין געשריגן ווי רבנים זאלן פאר אביסל געלד נגיעות קענען רעדן אזעלכע שקרים און שטותים!!

און בכלל שרייבט ר' מענדל אין זיין תשובה אז אפילו לקולא ביי עגונות רעכענט מען זיך כסדר מיט די ען עי, כל שכן לחומרא.

און בכלל וויל איך מודיע זיין פאר יעדען, אז דער סענדזשארשער רב, און די זעלבע הרב חיים פרייא, אין זייערע בריוון מאכן אש און פארך פון די אלע כלומר'שטע הוכחות פון מהר''א'ס מכתב און ווייזן אויף קליפ און קלאר אז ס'איז אלעס שקרים מיט זיופים. אדרבה עיין שם בדבריהם.

איך האב גערעדט מיט א סאטמארן איד, א גרויסער תלמיד חכם, א קלוגער איד, דירעקט נישט קיין עקסטרעם פרומער, דירעקט מער אן אויפגעקלערטער, וואס רעגט זיך כסדר אויף די אלע איסורים וחרמים וואס די עקסטרעמע גיבן כסדר ארויס חדשים לבקרים. זאגט ער מיר אז ער האט גוט דורכגעטוהן די זאך מרישא ועד גמירא, און ער איז ממש נבהל ונשתומם ווי מ'קען אזא הארבע זאך מתיר זיין מיט אזעלכע דקות'דיגע חילוקים וואס אפילו גאנץ לינקע רבנים טרויען זיך נישט, ער זאגט מיר אז ס'איז נישט ביים איהם קיין ספק אז ר' יואל מסאטמאר זצ''ל וואלט ממש מרעיש עולומות געווען קעגן אזאלכע פאלטשע היתירים.

במילא וויל איך דא אויסשרייען בקול רעש גדול אנטקעגן די אלע סאטמארע רבנים און דיינים:

אֶת מִי חֵרַפְתם וְגִדַּפְתם וְעַל מִי הֲרִימוֹתם קּוֹל וַתִּשָּׂא מָרוֹם עֵינֶיכם עַל קְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל.!!

ווי וואגט מען זיך מיט אזא קלות און מיט אזעלכע נארישע סברות מתיר צו זיין אזעלכע איסורים חמורים וואס רירט צו דעם עתיד פון כלל ישראל, אלעס ווייל א נגיד מיט טיפע טאשן וויל אזוי??

ווי שעמט עטס ענק נישט פון ענקער הייליגן רבי'ן וואס האט כל ימיו לוחם געווען קעגן די פורצי גדר הקדושה וואס זענען מתיר את השרץ בק''נ טעמים?? מי יגלה עפר מעיניך רבינו יואל בן חנניה יו''ט, אז תלמידים הקרוים על שמו זענען פורץ אזא פירצה חמורה בכרם בית ישראל???

צו די אונטערן פלעיס טאר מען נישט גיין? א סענסע טאר מען נישט האבן? טעקס מעסעדש איז א פראבלעם?

געוואלד און געשריגן, עטס זענטס מתירי ממזרים בישראל !!
געוואלד און געשריגן, עטס ברענגט אריין גוים און גויעס אין כלל ישראל !!

אוי לכם מיום הדין, אוי לכם מיום התוכחה.
 
די הלכה אנערקענט נישט דנ״א
א ראיה אז אן אתרוג המורכב איז אהנגינומען
פסול אפילו אויב די דנ״א איז אתרוג
גאנץ א שוואכע ראי', קודם כל איז דא הרכבה מזגית וואס האט יא אן אנדערע DNA און מעגליך די פריערדיגע פוסקים רעדן פון דעם, אויך זענען דא טעמים אויף די פסול פון אן אתרוג מורכב וואס האט נישט קיין שייכות מיט DNA
 
Back
Top