- זיך איינגעשריבן
- אוג. 11, 2024
- מעסעדזשעס
- 183
- רעאקציע ראטע
- 571
אין וועלכע חסידישע מיידל שולעס איז אנגענומען אז עס איז דא א מנהל (זכר) וואס דרייט זיך צווישן די מיידלך?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
סאקמעראין וועלכע חסידישע מיידל שולעס איז אנגענומען אז עס איז דא א מנהל (זכר) וואס דרייט זיך צווישן די מיידלך?
מיין אפיניען: דער מייסד פון דעם קהילה איז געווען א הייליגע איד און ער האט אויפגענומען איינער וואס איז געווען ראוי לאותו איצטלא.. (ער האט זיך אליין אפגעגעבן און אוועקגעגעבן צייט צו זיצן כסדר מיט אים און כידוע האט ער אויסגעטון זיין היט כדי ער זאל זיך פילן באקוועם צו פארציילן און אלעס שמועסן אפענערהייט) נאר די מהלך וואס ער האט אוועקגעשטלט איז געווען מיטן חשבון אז משיח איז שוין אט אט דא - נישט אז ס׳זאל אזוי פארן פאר פיהל יארן לאחר פטירתו..איז דאס נישט היפאקריטיש?
דא פרעדיגט מען צניעות און דא דרייט זיך א זכר (מסתמא נישט געמאכט פון פלסטיק...) צווישן די מיידלעך?
נאך חסידות אויך אדער נאר סאקמער?
מסתם יא היפאקראטיש.
סיי די מייסד און סיי דעם ראוי לאותו איצטלי, זענען געווען בני אדם געמאכט פון פלייש און ביין.מיין אפיניען: דער מייסד פון דעם קהילה איז געווען א הייליגע איד און ער האט אויפגענומען איינער וואס איז געווען ראוי לאותו איצטלא.. (ער האט זיך אליין אפגעגעבן און אוועקגעגעבן צייט צו זיצן כסדר מיט אים און כידוע האט ער אויסגעטון זיין היט כדי ער זאל זיך פילן באקוועם צו פארציילן און אלעס שמועסן אפענערהייט) נאר די מהלך וואס ער האט אוועקגעשטלט איז געווען מיטן חשבון אז משיח איז שוין אט אט דא - נישט אז ס׳זאל אזוי פארן פאר פיהל יארן לאחר פטירתו..
ס'איז נישט בלויז היפאקריטיש, ס'איז ממש נישט אויסגעהאלטן!איז דאס נישט היפאקריטיש?
דא פרעדיגט מען צניעות און דא דרייט זיך א זכר (מסתמא נישט געמאכט פון פלסטיק...) צווישן די מיידלעך?
נאך חסידות אויך אדער נאר סאקמער?
עת לעשות לה' הפרו תורתך.ס'איז נישט בלויז היפאקריטיש, ס'איז ממש נישט אויסגעהאלטן!
ס'איז אקעגן א בפירוש הלכה אין שולחן ערוך (אבן האזר כב-טו) בלי שום חולק: "אין ממנין אפילו אדם נאמן וכשר להיות שומר בחצר שיש בו נשים, אע"פ שהוא עומד בחוץ, שאין אפוטרופוס לעריות"
דאס טייטשט אז אפילו במקום וואס ס'איז נישטא קיין חשש משום איסור יחוד, דאך טאר א מאן נישט זיין א שומר בחצר שיש בו נשים
ס'דא א גרויסע חילוק צווישן די צוויי זאכן,
אפשר קענסטו מסביר זיין וואספארא 'צורך השעה' קען פאסיבלי זיין פארוואס מ'מוז דייקא האבן א מאנספערזאן זאל האבן אויפזיכט איבער מיידלעך?אין יעדע דור מאכן די רבנים געוויסע שינוים לצורך השעה.
ר' יואל טייטלבוים מיט הירץ פרענקל ביי די מיידלעך.
you got me....
וויל איך נאר קלאר מאכן די מציאות אז זיי זענען היפאקריטן.
האט איינער אמאל פארגעהאלטן די סאטמערער רבנים וועגן דעם?ס'איז נישט בלויז היפאקריטיש, ס'איז ממש נישט אויסגעהאלטן!
ס'איז אקעגן א בפירוש הלכה אין שולחן ערוך (אבן האזר כב-טו) בלי שום חולק: "אין ממנין אפילו אדם נאמן וכשר להיות שומר בחצר שיש בו נשים, אע"פ שהוא עומד בחוץ, שאין אפוטרופוס לעריות"
דאס טייטשט אז אפילו במקום וואס ס'איז נישטא קיין חשש משום איסור יחוד, דאך טאר א מאן נישט זיין א שומר בחצר שיש בו נשים
די רבי זאל קענען זיצן מיטן מנהלאפשר קענסטו מסביר זיין וואספארא 'צורך השעה' קען פאסיבלי זיין פארוואס מ'מוז דייקא האבן א מאנספערזאן זאל האבן אויפזיכט איבער מיידלעך?![]()
פארוואס קען נישט די רבי זיצן מיט די מנהלת?