טאהש מאנסי רב ארעסטירט אין ארץ ישראל!

עס איז דא א רומאר אז ר' לייביש האט אים נישט געוואלט אויפנעמען צוליב די פרשה, און וועגן דעם איז די באזוך געווען איינסע ביינאכט. איך ווייס אויך ערשטהאנטיג אז דאס איז שטותים.
 
עס איז דא א רומאר אז ר' לייביש האט אים נישט געוואלט אויפנעמען צוליב די פרשה, און וועגן דעם איז די באזוך געווען איינסע ביינאכט. איך ווייס אויך ערשטהאנטיג אז דאס איז שטותים.
וואס מענטשען קענען אלץ אויפקומען מיט... שטיות במיץ עגבניות
 
עס איז דא א רומאר אז ר' לייביש האט אים נישט געוואלט אויפנעמען צוליב די פרשה, און וועגן דעם איז די באזוך געווען איינסע ביינאכט. איך ווייס אויך ערשטהאנטיג אז דאס איז שטותים.
די חשבון שטימט נישט
ער האט אים אויפגענומען נאך פאר די גט!
 
סדא א רומער אז סקען זיין די רעבנות גייט מחייב זיין די טאהשער קנס געלט, ממילא וועט מען עס דעקן מיטן קאמפיין
 
איך וואונדער מיך שוין לאנג אויף אלע טשאלמערס לוחמי מלחמת השם אז ווען זיי זיצן אין תפיסה גייט מען נאך געלט פאר זיי וווייל זיי קענען נישט ארבייטן. פארווואס קענען קענען זיי נישט טוען אין תפיסה רימאוטלי זייער דזשאב פון א גאנץ יאר?
דאס זעלבע מיט רב כ”ץ. פארוואס האט ער נישט געקענט פון אר”י ארבייטן רימאוטלי דאס וואס ער טוט אייביג און אזוי פארמיידן חובות פאר די ישיבה כולל וכו?
 
יצחק ראבינאוויטש האט היינט געגעבן א ריזיגע לאנטש פאר די מתפללים מנחה מיט אים ביי G&G טעגליך.
 
א וואונדער אויף די קרעדיט פייט,עס איז קלאר אז ווי לאנג מען ווייסט נישט די אינסייד מעשה פארוואס ער האט געגעבען פונקט יענע פארטאגס צוזאמען מיט די 65 פעידזש אגרימענט זענען אלע מיינונגען אויף די קרעדיט בלויז אגענדעס אדער אין בעסטען פאל השערות געמישט מיט נגיעות און די בעסטע ריאה צו דעם איז אז ס'געווארען א זאלי ארויני פייט
בכלל פארשטיי איך נישט ווי דא קומט אריין קרעדיט אפו' סזאל זיך ארויסשטעלען אז נאר וועגן אהרן און ש"ז האט ער געגעבען וואלט איך נישט געגעבען קרעדיט פאר אהרן מער ווי פאר כאמאס פאר אקטאובער 7 .
קרעדיט געבט מען נאר פאר יושר וצדק און נישט פאר רשעות ואכזריות אדער אין בעסטען פאל פאר משיגעה...
אהרן האט גערעדט עם הארצית מיטן נוב"י ועוד, מיטן מציאות ווייל דער אינגערמאן האט שוין די לעצטע 2 וואכען נישט געוואוינט אין ק"י ועוד ואכמ"ל
פארען דרשה האבען אלע ארוינים געהאלטען אז די רבי איז איינגערעדט און נאך די דרשה האבען גאר א גרויסער עולם בעיקר די ערליכע די נערמאלע די ת"ח ודיינים זיך געמוטשעט צו פארשטיין זייער רבין
ש"ז אפו' ער זאל זיין הונדערט פראצענט גערעכט איז ער א טאטאלער משיגענער פארען האלטען אזא דרשה, אזא דרשה האלט מען נישט קיינמאל נישט קיין חילוק ווען נישט קיין חילוק וואו נישט קיין חילוק פאר וועם נאר א אמתדיגער משיגענער קען האלטען אזא דרשה
בדרך אגב אויב איז דא איינער דא וואס איז אויף ראביניוויטשעס זייט וואלט איך געקענט באשטיין צו הערן זיין צד וואס איך האב ביז היינט נישט געהערט פין קיינעם, ווייל פין יענע קונטרס וירא הקהל וישפוט האב איך נישט געזעהן קיין איין ווארט וואס בארעכטיגט אפו' א צד [ יעצט אז מען האלט שוין ממילא נאכען גט איז שוין מותר צו רעדן אן נגיעות]
 
א וואונדער אויף די קרעדיט פייט,עס איז קלאר אז ווי לאנג מען ווייסט נישט די אינסייד מעשה פארוואס ער האט געגעבען פונקט יענע פארטאגס צוזאמען מיט די 65 פעידזש אגרימענט זענען אלע מיינונגען אויף די קרעדיט בלויז אגענדעס אדער אין בעסטען פאל השערות געמישט מיט נגיעות און די בעסטע ריאה צו דעם איז אז ס'געווארען א זאלי ארויני פייט
בכלל פארשטיי איך נישט ווי דא קומט אריין קרעדיט אפו' סזאל זיך ארויסשטעלען אז נאר וועגן אהרן און ש"ז האט ער געגעבען וואלט איך נישט געגעבען קרעדיט פאר אהרן מער ווי פאר כאמאס פאר אקטאובער 7 .
קרעדיט געבט מען נאר פאר יושר וצדק און נישט פאר רשעות ואכזריות אדער אין בעסטען פאל פאר משיגעה...
אהרן האט גערעדט עם הארצית מיטן נוב"י ועוד, מיטן מציאות ווייל דער אינגערמאן האט שוין די לעצטע 2 וואכען נישט געוואוינט אין ק"י ועוד ואכמ"ל
פארען דרשה האבען אלע ארוינים געהאלטען אז די רבי איז איינגערעדט און נאך די דרשה האבען גאר א גרויסער עולם בעיקר די ערליכע די נערמאלע די ת"ח ודיינים זיך געמוטשעט צו פארשטיין זייער רבין
ש"ז אפו' ער זאל זיין הונדערט פראצענט גערעכט איז ער א טאטאלער משיגענער פארען האלטען אזא דרשה, אזא דרשה האלט מען נישט קיינמאל נישט קיין חילוק ווען נישט קיין חילוק וואו נישט קיין חילוק פאר וועם נאר א אמתדיגער משיגענער קען האלטען אזא דרשה
בדרך אגב אויב איז דא איינער דא וואס איז אויף ראביניוויטשעס זייט וואלט איך געקענט באשטיין צו הערן זיין צד וואס איך האב ביז היינט נישט געהערט פין קיינעם, ווייל פין יענע קונטרס וירא הקהל וישפוט האב איך נישט געזעהן קיין איין ווארט וואס בארעכטיגט אפו' א צד [ יעצט אז מען האלט שוין ממילא נאכען גט איז שוין מותר צו רעדן אן נגיעות]
ברענגט אהער איין נאמען פין א גרויסע דיין (נישט וואס איז געווען אינוואלווד אין די המ"ר) וואס האט זיך געמוטשעט צי פארשטיין דעם אהרנן'ס ווערטער, וואלט געקענט באשטיין צי כאפן א שמועס מיט אים
שכח
 
ברענגט אהער איין נאמען פין א גרויסע דיין (נישט וואס איז געווען אינוואלווד אין די המ"ר) וואס האט זיך געמוטשעט צי פארשטיין דעם אהרנן'ס ווערטער, וואלט געקענט באשטיין צי כאפן א שמועס מיט אים
שכח
איך וועל אנהייבען מיט איין ווען דו וועסט ענדיגען רעדן מיט אים וועל איך דיר ברענגען נאך
הרה"ג ר' בנציון לאוב שליט"א
איך וואלט דיר געפרעגט א פארקערטע שאלה אויב דו קענסט מיר ברענגען איין דיין אדער איין פשט וואס אהרן האט געוואלט מיט דער נוב"י
 
וואס איז שווער מיט די נוב"י? ער דרוקט זיך אויס גאר שארפע קללות פארן עובר זיין אויף חדר"ג
 
איך וועל אנהייבען מיט איין ווען דו וועסט ענדיגען רעדן מיט אים וועל איך דיר ברענגען נאך
הרה"ג ר' בנציון לאוב שליט"א
איך וואלט דיר געפרעגט א פארקערטע שאלה אויב דו קענסט מיר ברענגען איין דיין אדער איין פשט וואס אהרן האט געוואלט מיט דער נוב"י
אה אנטשולדיגט כהאב נישט געכאפט די רעדסט פין א פרטיותדיגע זאך כהאב געמיינט די זאגסט בככליותדיג איז דא וואס הייבן נישט אן פארשטיין וואס ער וויל.....מיין הייליגע רבי קען נאך עני טיים אזויפיל לערנען ווי אסאך דיינים סא כהאב זייער אסאך טראסט אין וואס ער זאגט אין אז סדא וואס האבן נישט פארשטאנען איז אקעי ער האט דאך קלאר געזאגט די סוגיא איז נישט געמאכט פאר אלע מורי הוראות אין יעצט זעה איך טאקע ווי גערעכט ער איז.
שכח
 
Back
Top