Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
איך מיין דווקא יא אויך בכלליות, נאר די איינציגסטע מראה מקום וואס ער האט געגעבען איז געווען דאס.אה אנטשולדיגט כהאב נישט געכאפט די רעדסט פין א פרטיותדיגע זאך כהאב געמיינט די זאגסט בככליותדיג איז דא וואס הייבן נישט אן פארשטיין וואס ער וויל.....מיין הייליגע רבי קען נאך עני טיים אזויפיל לערנען ווי אסאך דיינים סא כהאב זייער אסאך טראסט אין וואס ער זאגט אין אז סדא וואס האבן נישט פארשטאנען איז אקעי ער האט דאך קלאר געזאגט די סוגיא איז נישט געמאכט פאר אלע מורי הוראות אין יעצט זעה איך טאקע ווי גערעכט ער איז.
שכח
כאכאכא אזאלעכע גיטע ליצנות שוין לאנג נישט געהערט.....על הראשונים אנו מצטערים.. וואו שטעקט זיין הייליגקייט?
בכלל, דער איד, ווער עס קען זיין ”דרך הלימוד” ווייסט אז ער קען נישט לערנען הלכות קושר ומתיר בשבת אן אריינברענגען קנין הפירות כקנין הגוף, דיברה תורה כלשון בני אדם, מרקד אתלת, סימנא מילתא, כבתה זקוק לה, און אנשי רשע אנשי סדום.
ער איז מסתם דער איינציגסטער בדורנו וואס קען ענפערן אויב מען מעג זאלצן א מודה במקצת אין א עציץ שאינו נקוב אויב עס איז נופו נוטה לרשות הרבים בשעת היתר במות.
איך שטוין פון דיין טיפע און ברייטע אינטעליגענץ.כאכאכא אזאלעכע גיטע ליצנות שוין לאנג נישט געהערט.....
ביי מיר אין רובא דרובא פין זיינע חסידים איז ער הייליג אפילו ער איז אן עמהארץ סא דאס ממש ביסעלע לערנען וואס ער קען איז נאר א פלאס
לאנג לעבן זאל די הייליגע רבי שליט"א אין ווייטער קענען פירן די עדה קדושה על דרך ישראל סבא עד ביאת גואל
מקען דאס נישט מסביר זיין דאס דארף מען אליינס פילן......אבער א איד וואס האט אזויפיל סייעתא דשמיא אין אויך ווי אזוי מזעהט די שנאה אין די צד שכנגד ווייזט אסאךאיך שטוין פון דיין טיפע און ברייטע אינטעליגענץ.
The fact that his chasidim think he's holy just bogles my mind.
קענסט מיך נאר מסביר זיין וואו זיין קדושה ליגט?
געווען היינט אן אפציעלע גרויסע סעודות הודאה און מעמד קבלת פנים אין די תפארת עלקא זאל אין מאנסי, ווי ס'האבן זיך באטייליגט א ריזיגע מאסן תושבי מאנסי און שפיץ פון פילע אדמורי"ם ורבני העיר
די טאהש מאנסי רב שליט''א האט אויפגעטרויטן מיט א לענגערע דרשה ווי ער האט פארציילט וואס ס'איז פארגעגאנגען, און שטארק אראפ געריסן די רבנות הראשות, מיט אלע אנדערע שונאים וכו'
געווען גאר דערהויבענע ריקודין, ווי צווישן האט מען אויך געזינגען וכל קרני רשעים וכו'
אזוי אויך האבן די מנגנים געזינגען א נייע ניגון וואס די רב האט פארפאסט אין א''י אונטער די רשעים
פלעטבוש מיידל איז Luigiר' אברהם כ"ץ איז א זיכערע געווינער דא!
ביז 2 חדשים צירוק האט רוב מנין ובנין פון כלל ישראל נישט געוויסט זיין נאמען, און היינט איז ער דער חרד'ישער Daniel penny אדער kylie Rittenhouse...
די פיקחות וואקסט און וואקסט.מקען דאס נישט מסביר זיין דאס דארף מען אליינס פילן......אבער א איד וואס האט אזויפיל סייעתא דשמיא אין אויך ווי אזוי מזעהט די שנאה אין די צד שכנגד ווייזט אסאך
איינער האט א רעקארדירונג?די טאהש מאנסי רב שליט''א האט אויפגעטרויטן מיט א לענגערע דרשה ווי ער האט פארציילט וואס ס'איז פארגעגאנגען, און שטארק אראפ געריסן די רבנות הראשות, מיט אלע אנדערע שונאים וכו'
די קללה פונעם נוב"י באציעט זיך "זיכער" אויך אויף די חרם פון שתי נשים, ווייל ער זאגט קלאר אז די קללה גייט ארויף אויך אויף די צווייטע ווייב. נאר די חלק פון דאס אז עס זאל זיין אן איסור תורה קען מען מדייק זיין אז ער רעדט נאר פון גט בעל כרחה, אבער במקומו איז עס נישט מוכרח נאר טאקע פון די אנדערע תשובה וואס דו דערמאנסט.סיי דאס אז עס איז אן 'איסור תורה' און סיי די קללות רעדט ער פין די אנדערע חרם פין מגרש זיין א אשה בעל כרחה, און ער זאגט קלאר אז די חרם פין אשה על אשתו איז אסאך גרינגער ווייל ס'נישט נתפשט געווארען איבעראל [מיינענדיג די בני הספרדים וואס האבען עס נישט אנגענומען] ובפרט אז דער חרם האט בעצם שוין עקספייערט און כהיום יום איז עס נאר מחמת מנהג איז אוודאי נישט שייך א איסור תורה אויף א מנהג משא"כ די חרם פין בע"כ
בנוסף לזה וואס דער נוב"י אין יור"ד תניינא קמו' שרייבט קלאר אז ער איז חוזר פין וואס ער האט געשריבען אין אבהעז"ר אז עס איז א איסור תורה און ער פירט אויס ספיקו להקל ווי א דרבנן
דאנק גאט אז דו ביסט נישט אזוי ווי מיר פין די פארנאטשע ארוינים אין בעהט אויף להבא אז מהר"א זאל פאר דיר נישט זיין קיין שום שטער ווייל עז ווי ספיק איז ער דיר א שטאקע דורן אין אויג אין סאיז נישט געזונט פאר דיין נפש.די פיקחות וואקסט און וואקסט.
זאגט מיך יעצט איינער נאך בשם לוי יצחק שווארץ אז דער גאנצער כ”א כסליו איז נאר געשען אז ר׳אהרן זאל קענען באפרייען די עגונה
אמת אז די קללות גייט ארויף ווען ער האט ב' נשים אבער וואס דו האסט פארזעהן איז אז עס איז נאר דארט ווען ער האט מגרש געווען די ערשטע בע"כ ווי ער גייט ארויף אויף יענע מעשה שהיהדי קללה פונעם נוב"י באציעט זיך "זיכער" אויך אויף די חרם פון שתי נשים, ווייל ער זאגט קלאר אז די קללה גייט ארויף אויך אויף די צווייטע ווייב. נאר די חלק פון דאס אז עס זאל זיין אן איסור תורה קען מען מדייק זיין אז ער רעדט נאר פון גט בעל כרחה, אבער במקומו איז עס נישט מוכרח נאר טאקע פון די אנדערע תשובה וואס דו דערמאנסט.