- זיך איינגעשריבן
- מאי 17, 2024
- מעסעדזשעס
- 773
- רעאקציע ראטע
- 2,289
עס זעהט אויס אז דו האסט נישט געהעריג אפגעלערנט אדער פארשטאנען די נוב"י. די נוב"י האלט אז די גט בעל כרחה האט בכלל נישט חל געווען צוליב אין שליח לדבר עבירה (דאס איז די עיקר נושא פון די תשובה) ממילא איז די ערשטע פרוי נאכאלס זיין ווייב און צוליב דעם גייט אן די חרם פון שתי נשים, ער שרייבט עס קלאר דא: ואין כאן שליחות דבעל ואין כאן גט. וממילא עובר בכל יום גם על חרם דשתי נשים. ומעתה הנה יצא פלוני הזה חרגמ"ה חומרו על ראשו אונן מימינו ומחוסר כפורים משמאלו ולא יאבה ה' סלוח לו עד יגרש אשתו השניה שנשא בעבירה וישוב לאשתו הראשונה או ירצה אשתו ראשונה שתקבל גט ברצון ואז יוכל לשאול סליחה ומחילה על העבר. קומט אויס אז די קללה אויף די צווייטע פרוי קען נאר זיין צוליב די איסור פון שתי נשים ווייל די גט בעל כרחה האט בכלל נישט חל געווען און דאס קען נישט זיין קיין סיבה צו מקלל זיין די צווייטע פרוי.
בכלל איז דיין סברא מאדנע, דו אליינס זאגסט דאך אז א גט בכל כרחה איז חל, וואס איז יעצט די צווייטע פרוי שולדיג? איינער וואס האט געגעבן א גט בעל כרחה טאר קיינער מיט אים קיינמאל נישט חתונה האבן למען ישמעו ויראו? ער איז נידון לחרפון ולדראון עולם? וואו שטייט אזא דין? נאר עס איז פשוט אז דא וויבאלד עס האט טאקע נישט חל געווען איז דא די חרם פון שתי נשים וואס גייט אויך ארויף אויף די פרוי.
בכלל איז דיין סברא מאדנע, דו אליינס זאגסט דאך אז א גט בכל כרחה איז חל, וואס איז יעצט די צווייטע פרוי שולדיג? איינער וואס האט געגעבן א גט בעל כרחה טאר קיינער מיט אים קיינמאל נישט חתונה האבן למען ישמעו ויראו? ער איז נידון לחרפון ולדראון עולם? וואו שטייט אזא דין? נאר עס איז פשוט אז דא וויבאלד עס האט טאקע נישט חל געווען איז דא די חרם פון שתי נשים וואס גייט אויך ארויף אויף די פרוי.