יואלי ראטה - מלך המשיח?!

מאך נישט משוגע ער האט זיך נישט דערקלערט משיח און ליבאוויטשער רבי האט זיך אויכט נישט דערקלערט משיח, בין איך א חסיד פון עם ניין, אבער איך וואלט עניטיים ענדערש געוועהן זיינס א חסיד ווי פון עני אנדערע רבי.
די הייליגע ליובאוויטש’ער רבי האט זיך קיינמאל נישט דעקלערט משיח אבער ער האט אלס געזאגט אז גרויס טייל פון זיינע חסידים זאלען שרייען אז ער לעבט ביזן היינטיגן טאג אין די זעלבע זעי איך זיך אז עס אנטוויקלט זיך ביי יואלי ראטה


אגב איך בין דא צו פארברענגען נישט צו דיך דיפענדען
 
שטייט נישט אזא זאך אין שו״ע
שוא ושקר
אז דו לייקענסט האב איך שוין געדארפט נאכקוקען.

שו''ע אבן העזר הלכות פריה ורביה סימן א סעיף ג:
מצוה על כל אדם שישא אשה בן י''ח והמקדים לישא בן י''ג מצוה מן המובחר אבל קודם י''ג לא ישא דהוי כזנות.

און ווי די נושאי כלים אויף די דף ווי די ב''ש און חלקת מחוקק באר היטב זענען מבאר אז כאטש די מצוה איז פון 13 נאר וויבאלד לויט סדר המשנה הייבט מען אן צו לערנען גמרא ביי די 15 האט מען מתיר געווען חתונה צו האבן שפעטער אז מען זאל לערנען גמרא 2 יאר פאר די חתונה.

די פתחי תשובה שרייבט אז וויבאלד די דורות זענען שוואכער דארף מען נישט נזהר זיין אין די מצוה מן המובחר צו חתונה האבן ביי די 13.

דאס איז טריקען שו''ע על הדף, לויט די טעם וואס די פוסקים שרייבן אז מען זאל לערנען 2 יאר גמרא איז דאס שוין נישט שייך איז לכאורה צוריק די חיוב צו 13.

די באר היטב שרייבט וועגען שוואכערע דורות דארף מען נישט נזהר זיין צו חתונה האבן ביי די 13 דאס טייטש א היתר אבער א וודאי לכתחילה איז מצוה מן המובחר חתונה צו האבן ביי די 13

יעצט לאמיר הערן אויף וואס האסטו געבעיסט דיין הכחשה?
 
איך ווייס ערשט-האנטיג פון פופצן יעריגע וואס ער האט חתונה געמאכט
אקעי אבער 14 איז נאכאלס איבערגעטריבן אפילו לויט וואס דו ווייסט, ריכטיג?

דו שרייבסט 15 איז דעמאלטס געווען די שידוך אדער די חתונה? דו רעדסט פון א בחור אדער מיידל?
 
אז דו לייקענסט האב איך שוין געדארפט נאכקוקען.

שו''ע אבן העזר הלכות פריה ורביה סימן א סעיף ג:
מצוה על כל אדם שישא אשה בן י''ח והמקדים לישא בן י''ג מצוה מן המובחר אבל קודם י''ג לא ישא דהוי כזנות.

און ווי די נושאי כלים אויף די דף ווי די ב''ש און חלקת מחוקק באר היטב זענען מבאר אז כאטש די מצוה איז פון 13 נאר וויבאלד לויט סדר המשנה הייבט מען אן צו לערנען גמרא ביי די 15 האט מען מתיר געווען חתונה צו האבן שפעטער אז מען זאל לערנען גמרא 2 יאר פאר די חתונה.

די פתחי תשובה שרייבט אז וויבאלד די דורות זענען שוואכער דארף מען נישט נזהר זיין אין די מצוה מן המובחר צו חתונה האבן ביי די 13.

דאס איז טריקען שו''ע על הדף, לויט די טעם וואס די פוסקים שרייבן אז מען זאל לערנען 2 יאר גמרא איז דאס שוין נישט שייך איז לכאורה צוריק די חיוב צו 13.

די באר היטב שרייבט וועגען שוואכערע דורות דארף מען נישט נזהר זיין צו חתונה האבן ביי די 13 דאס טייטש א היתר אבער א וודאי לכתחילה איז מצוה מן המובחר חתונה צו האבן ביי די 13

יעצט לאמיר הערן אויף וואס האסטו געבעיסט דיין הכחשה?
דו האסט יעצט confirmed אז ס׳איז שוא ושקר ווייל דו האסט פריער געשריבן אז ס׳איז א חיוב

פון מצוה מן המבחר ביז חיוב איז מיילן ווייט.
 
דו האסט יעצט confirmed אז ס׳איז שוא ושקר ווייל דו האסט פריער געשריבן אז ס׳איז א חיוב

פון מצוה מן המבחר ביז חיוב איז מיילן ווייט.
האסט געליינט די גאנצע תגובה? אדער דו שפרינגסט ווייל דו זעהסט ווערטער.

18 יאר איז א היתר וויבאלד הייבט אן לערנען גמרא ביי די 15 אין יענע צייטן, די חיוב הייבט זיך אן ביי די 13
 
בפשטות שטייט אין די משנה בן שמונה עשר לחופה (און לאמיר נישט פארגעסן אז דאס איז שוין מיט די לייף עקספעקטענסי בימים ההם, ווען שמונה עשר מיינט עס איז שוין אריבער מער ווי א פערטל פונעם לעבן). ווי אויך לעיכובא שטייט אז מען זאל נישט אריבערגיין די 20

אויסער דעם איז דא מאמרים לגבי יחידי סגולה, די מימרא פון אביי, און דער מאחז"ל פון המשיא בניו סמוך לפרקן וואס איז בעצם סתום, עס קען לכאורה מיינען פונקט אזוי בן י"ח.

אן דורכטאן די נושא פונדערנאנט, איך וואלט גע'געסט' - משער געווען - דאס די סיבה פארוואס אין טייל ראשונים און פון דארט אין טור ושו"ע איז עס געווארן אהער געשטעלט ווי 13 און 14 איז די נארמע און די שפעטערדיגע זמנים זענען נאר כעין בדיעבד'ס, איז באזירט אויפן מציאות הדברים בימיהם ווען מען האט בעצם נאך חתונה געהאט ביי די 11 12 מפני כמה סיבות, און מען האט זיך געמוטשעט אויפצוקומען מיט תירוצים אויף די מאמרי חז"ל וואס פארבאטן דאס, אבער עכ"פ פון 13 און 14 האט דאך שוין אויסגעקוקט העכסט נארמאל, דאס זענען געווען די 'ליטווישע', די 'אויפגעקלערטע'... וואס האבן געווארט ביז די 14, חתונה האבן ביי די 18 איז שוין נאר געווען עפעס א מזרחי צי YU ערשיינונג.

אבער בימינו ווען מען קוקט אריין אין מקורות חז"ל אן די בעקגראונד, זעהט זיכער נישט אויס ווי דער פשטות איז אז מען זאל חתונה מאכן ביי די 12 13 14, די פשטות איז זיכער מער 18-20 צי גאר 22-24 לויט איין פשט אין רש"י דארט. (עס איז אפילו דא געוויסע מדרשים וואס איז משמע אז עכ"פ אין געוויסע תקופות פלעגט מען יא חתונה האבן גאנץ יונג, אבער עס זעהט אבער נישט אויס ווי דאס איז געווען די הלכה למעשה'דיגע אפראוטש אויף א אופן וואס איז סאם האו מחייב.
 
בפשטות שטייט אין די משנה בן שמונה עשר לחופה (און לאמיר נישט פארגעסן אז דאס איז שוין מיט די לייף עקספעקטענסי בימים ההם, ווען שמונה עשר מיינט עס איז שוין אריבער מער ווי א פערטל פונעם לעבן). ווי אויך לעיכובא שטייט אז מען זאל נישט אריבערגיין די 20

אויסער דעם איז דא מאמרים לגבי יחידי סגולה, די מימרא פון אביי, און דער מאחז"ל פון המשיא בניו סמוך לפרקן וואס איז בעצם סתום, עס קען לכאורה מיינען פונקט אזוי בן י"ח.

אן דורכטאן די נושא פונדערנאנט, איך וואלט גע'געסט' - משער געווען - דאס די סיבה פארוואס אין טייל ראשונים און פון דארט אין טור ושו"ע איז עס געווארן אהער געשטעלט ווי 13 און 14 איז די נארמע און די שפעטערדיגע זמנים זענען נאר כעין בדיעבד'ס, איז באזירט אויפן מציאות הדברים בימיהם ווען מען האט בעצם נאך חתונה געהאט ביי די 11 12 מפני כמה סיבות, און מען האט זיך געמוטשעט אויפצוקומען מיט תירוצים אויף די מאמרי חז"ל וואס פארבאטן דאס, אבער עכ"פ פון 13 און 14 האט דאך שוין אויסגעקוקט העכסט נארמאל, דאס זענען געווען די 'ליטווישע', די 'אויפגעקלערטע'... וואס האבן געווארט ביז די 14, חתונה האבן ביי די 18 איז שוין נאר געווען עפעס א מזרחי צי YU ערשיינונג.

אבער בימינו ווען מען קוקט אריין אין מקורות חז"ל אן די בעקגראונד, זעהט זיכער נישט אויס ווי דער פשטות איז אז מען זאל חתונה מאכן ביי די 12 13 14, די פשטות איז זיכער מער 18-20 צי גאר 22-24 לויט איין פשט אין רש"י דארט. (עס איז אפילו דא געוויסע מדרשים וואס איז משמע אז עכ"פ אין געוויסע תקופות פלעגט מען יא חתונה האבן גאנץ יונג, אבער עס זעהט אבער נישט אויס ווי דאס איז געווען די הלכה למעשה'דיגע אפראוטש אויף א אופן וואס איז סאם האו מחייב.
דו הייסט 'דעת תורה' אבער קיין שייכות דערמיט דו שיסט סברות כריסות איינס נאך די צווייטע, דו פראבירסט א 'געסינג' געים עפען א שו''ע אלעס איז מבואר קלאר.
 
קענסט מסביר זיין די טשיילד אביוז וואס ער טוט?
אסך לעוועלס פון עביוז.

ער exploit די קינדער׳ס אומוויסנהייט צו האלטן זיי אונטער זיין ממשלה אויף אייביג

ווייל שפעטער ווען זיי וועלן זיך אויפוועקן און זיך וועלן באפרייען פון זיין לאסט וועט שוין זיין צו שפעט און ער וועט זיי קענען blackmail’ען און סטראשען אוועקצונעמען זייערע קינדער.

פאר יואלי איז א גרויסע געווינס חתונה צו מאכן יונג, אזוי פארזיכערט ער זיינע followers זאלן אייביג בלייבן סטאָק אין זיין קולט.

ס׳דא אזויפיל עביוז ארומצורעדן, (וויאזוי ס׳איז פיזישע עביוז, גייסטיגע, עמוישענעל, סעקסועלע, נפשיות׳דיגע עביוז) אבער ס׳שפעט, וועל איך דערווייל דיר לאזן מיט נאך איין ביישפיל.
 

בייגעלייגטע פיילס

  • CD84472E-714F-4DEE-8543-59F4AEDB13C1.jpeg
    CD84472E-714F-4DEE-8543-59F4AEDB13C1.jpeg
    473 KB · געזען: 36
אסך לעוועלס פון עביוז.

ער exploit די קינדער׳ס אומוויסנהייט צו האלטן זיי אונטער זיין ממשלה אויף אייביג

ווייל שפעטער ווען זיי וועלן זיך אויפוועקן און זיך וועלן באפרייען פון זיין לאסט וועט שוין זיין צו שפעט און ער וועט זיי קענען blackmail’ען און סטראשען אוועקצונעמען זייערע קינדער.

פאר יואלי איז א גרויסע געווינס חתונה צו מאכן יונג, אזוי פארזיכערט ער זיינע followers זאלן אייביג בלייבן סטאָק אין זיין קולט.

ס׳דא אזויפיל עביוז ארומצורעדן, (וויאזוי ס׳איז פיזישע עביוז, גייסטיגע, עמוישענעל, סעקסועלע, נפשיות׳דיגע עביוז) אבער ס׳שפעט, וועל איך דערווייל דיר לאזן מיט נאך איין ביישפיל.
אקעי על ראשון ראשון:

ער גייט שוין אן אזא קרוב צו 20 יאר! מענטשען קומען און גייען במשך די יארן, דו ווייסט פון איינעם ווען ער האט צוריקגעהאלטן פון גיין? דו ווייסט איינעם וועם ער האט געבלעקמעילט????

די תירוץ איז: ניין!!

דאס חתונה מאכן יונג האט מיט זיין רבי מוהרא''ש סוי נניח אז ער האט עס געטון פאר די סיבה, טוט דאס נישט ר' יואל נאר ער פאלגט זיין רבי.

די אטעטשמענט אז ביז די 20 איז היי ריסק צו געבוירן בעביס איז ביי די 19 פונקט ווי די 15 סוי די טענה איז נישט דווקא אויף עם.
 
אונז האמיר שוין געהאט לעצטענס, אין די לעצטיגע יארן איינער וואס האט ארומגעשיקט קליפס פון זיך אז ער איז משיח,

ער האט גע'גנב'ט א צירונג אין א טייער געשעפט אין אויסלאנד, און ווען מען איז אים געקומען ארעסטירן האט ער געזאגט אז ער איז משיח און עס באלאנגט פאר אים


ער האט געקויפט א קרוין אויך.
מחמת כבוד המשפחה, און פאר די אידן וואס האבן נישט געהערט דערפון, בעט מען נישט צו שרייבן קיין נאמען און קיין רמז הה"ד ווער עס פארשטייט פארשטייט....

עכ"פ, ננוח אז יואלי ראטה וויל זיין משיח, דארף מען אים לאזן וויסן אז כבר הקדימו אחר...
 
אונז האמיר שוין געהאט לעצטענס, אין די לעצטיגע יארן איינער וואס האט ארומגעשיקט קליפס פון זיך אז ער איז משיח,

ער האט גע'גנב'ט א צירונג אין א טייער געשעפט אין אויסלאנד, און ווען מען איז אים געקומען ארעסטירן האט ער געזאגט אז ער איז משיח און עס באלאנגט פאר אים


ער האט געקויפט א קרוין אויך.
מחמת כבוד המשפחה, און פאר די אידן וואס האבן נישט געהערט דערפון, בעט מען נישט צו שרייבן קיין נאמען און קיין רמז הה"ד ווער עס פארשטייט פארשטייט....

עכ"פ, ננוח אז יואלי ראטה וויל זיין משיח, דארף מען אים לאזן וויסן אז כבר הקדימו אחר...
די זאגסט די דזשאב איז שוין טעיקן?
 
סוי ער האט נישט צו געהערט צו וויי געשריי פון מלכי?
דו ווייסט פארוואס בערקאוויטש האט פלוצלינג גיגעבן א גט?
דו קענסט נאך א מנהיג וואס זאל זאגן פאר זיין חסיד 'דו קענסט נישט דא זיין אן גיבן א גט' ??
ער האט טאקע געטוהן א מיט דעם א גוטע זאך, אבער דאס נעמט נישט אוועק זיינע עוולות.
 
איך ווייס נישט וואס ר' יואלי זעלבסט קלערט, אבער ביי מיר איז פשוט אז ער איז מלך המשיח, פשוט ווייל איך קלער נישט אז ס'קומט נאך עפעס בעסער / מעכטיגער / הייליגער ווי ער
יה"ר שיאריך ימים על ממלכתו וימשיך לפעול לטובת אחב"י מיט הארץ און מוח
 
איך ווייס נישט וואס ר' יואלי זעלבסט קלערט, אבער ביי מיר איז פשוט אז ער איז מלך המשיח, פשוט ווייל איך קלער נישט אז ס'קומט נאך עפעס בעסער / מעכטיגער / הייליגער ווי ער
יה"ר שיאריך ימים על ממלכתו וימשיך לפעול לטובת אחב"י מיט הארץ און מוח
דערמאנסט מיר יארן צוריק ווען מיין טאטע האט זיך אויסגעדריקט וועגן דעם ליובאוויטשער רבי׳ן
אויף אן אופן וואס האט מיר שאקירט און געפילט ווי א זעץ אין הארץ (איך בין נאך געווען צו יונג צו פארשטיין)
ער האט געזאגט: אויב ער איז טאקע משיח, זאל ער בעסער נישט קומען
כלל ישראל האט נישט אפגעליטן צוויי טויזנט יאר שחיטות און צרות זיך צו דערלעבן צו דעם…
 
דערמאנסט מיר יארן צוריק ווען מיין טאטע האט זיך אויסגעדריקט וועגן דעם ליובאוויטשער רבי׳ן
אויף אן אופן וואס האט מיר שאקירט און געפילט ווי א זעץ אין הארץ (איך בין נאך געווען צו יונג צו פארשטיין)
ער האט געזאגט: אויב ער איז טאקע משיח, זאל ער בעסער נישט קומען
כלל ישראל האט נישט אפגעליטן צוויי טויזנט יאר שחיטות און צרות זיך צו דערלעבן צו דעם…
אין קען נאך אסאך מענטשן ווי דיין טאטע (און מיין אויך) וואס משום מה מיינען זיי אז we get to choose אזעלכע זאכן...
 
א
אקעי אבער 14 איז נאכאלס איבערגעטריבן אפילו לויט וואס דו ווייסט, ריכטיג?

דו שרייבסט 15 איז דעמאלטס געווען די שידוך אדער די חתונה? דו רעדסט פון א בחור אדער מיידל?
איך קען פערזענלעך א קאפל פון ליבערטי וואס ביים שידוך איז ער געווען סוף 16 און זי אנהייב 15!
די חתונה איז געווען בערך 4 חדשים שפעטער.
זיי האבן געהאט א קינד, ער ביי די 18 און זי ביי די 16...
די באבע איז געקומען ארויסנעמען דאס קינד!
קוקו!!
 
Back
Top