איז לאמיר זאגן איינער האט מאנס געווען א זעקס יעריג מיידל רח"ל, און זי איז מסכים צו חתונה האבן מיט אים (א קאנסענט פון א זעקס יעריג מיידל..) בלייבט זי פארשקלאפט ביי איר מאנס איר גאנץ לעבן (לא יוכל שלחה כל ימיו), און ער קען דערווייל חתונה האבן מיט נאך צוואנציג פרויען און אין ערגסטן פאל אויב וויל ער פון איר פטור ווערן שטעלט ער איר נישט צו שארה כסותה ועונתה שכופין אותו להוציא (און איך בין נישט באקאנט צו דאן איז אויך דא די דין פון כל ימיו בעמוד והחזר, וואס אויב יא איז דאס א גרעסערע עונש פאר איר ווי פאר אים).
ס'קען זיין אז אין יענעם דור האבן מענטשן נישט געוואוסט בעסערס, אבער דא רעדט מען פון גאט'ס דינים, וואס וואלט געפאדערט מאקסימום רחמנות אין יעדן דור און דערווייל זעה איך נישט קיין מינימום.
עס זעהט אויס ווי דו זוכסט בדווקא צו רעדן נארישקייטן
קודם כל, אויב וויל זי באקומען א גט שפעטער ווער זאגט דיר אז זי קען נישט? לא יוכל לשלחה לויפט אויפן זעלבן שניט ווי לו תהיה לאשה
דאס איז אלעס פראטעקשאנס וואס די תורה האט געגעבן פאר די וויקטים מען זאל איר נישט קענען אביוזן און דערנאך דאמפן (דאס איז אויסער די Deterrent חלק דערפון, אז א מענטש ווייסט ער איז סטאק פארן גאנצן לעבן קען דאס נאך זיין מער אפשרעקנד ווי א צייטווייליגע עונש)
און דו האסט נישט צופיל געפילעוועט אין גמרא אויב דו טראכסט אז די תורה און חז"ל וואלטן צוגעלאזט אזא לופהאל, געב נישט קיין שאר כסות ועונה און פערטיג, קענסט איר אפ'גט'ן.
וויאזוי איז דאס חתונה האבן מיט נאך פרויען א פראבלעם פאר איר? זי איז געדעקט, ער קען איר נישט ארויסווארפן, בעת די אנדערע קומען און גייען יעדעס מאל שהקדיחו תבשילו.
צום דרייסיגסטן מאל, אין יענעם דור האט מען נישט געוואוסט בעסער און דאס איז געווען די בעסטע, מאקסימום רחמנות'דיגער דין צו מאכן דאס בעסטע פון די סיטואַציע פאר די וויקטים.
איך האב פאר דיר א טשעלענדזש: קום אויף מיט א בעסערע לעזונג פאר די תקופה פון 3,200 יאר באלד נאך מתן תורה, דערנאך וועט מען רעדן וועגן די לעצטע 2-300 יאר.
(יעצט שרייבנדיג כאפ איך פארוואס די תורה האט נישט געוואלט געבן קיין מיתות בי"ד פאר א רעיפיסט, נישט ווייל די עבירה איז נישט חמור נאר וויבאלד עס וואלט גארנישט בעסער געמאכט פאר די אומגליקליכע וויקטים, זי וואלט ווייטער געבליבן ארויסגעווארפן אן קיין קרוב אדער גואל, אן דעם וואס איינער זאל פורס כנפיו זיין עליה).