ער איז א געזונטע דרייקאפ. א נודזשענדע פליג גענוי ווי ער זאגט אויף זיך.
קודם איז זיין לשה"ק געשלאגן (והוא) און נאכדעם ברענגט ער נאך מקורות און לאזט אויס ווערטער (שמא יזדווגו
הבנים זה לזה ונמצא אח נושא אחותו. ואדם גדול ששמו ידוע וזרעו מפורסם אחריו, מותר), ער איז זיך נישט קלאר מסביר און איז נישט מסביר די מקורות וואס ער ברענגט נאך, אפילו נישט עטוואס ('דדמיון זה לזה אינו אלא מדברי אגדה עי"ש?' אדער שפעטער: או להאם שנתנה מחלבה ודמה וחדרה וכל אשר לה תשעה ירחי לידה, איינער ווייסט וואס ער מיינט מיט
חלבה דמה וחדרה? הארמאונס? סאוי אפי' ביי תורמת ביצה גיבט די צווייטע פיהל צו? כ'וועל נישט זיין איבערראשט אויב ער איז דאס אויך מתיר..) .
קיין סאך לערנען זעהט נישט אויס ער קען; דערפאר רירט ער נישט אהן די צענטראלע נושאים פונוואס יעדער רעדט. מה לך אצל יחוס ועריות כלך לך אצל הכשירים וווײַסע-מאנדלע"ן טשאקלעט שזו ייחודיותך .
אבער דאס איז א מין נייע חידוש, נאכמער דערוואגנד פון פנחס כץ'נס פעולה פון אישה 'מזרעת'. ער טענהט אז מיט די ענ עי קען מען זיך נישט רעכענען ווייל ס'איז שוין דא היינט עדיטינג טעקניקס ווי קריספּער און אנדערע.
View attachment 5884 הערסט א מעשה? אפשר קען מען אויך לדעתו עדיטן עמיצנ'ס דזשינס ער זאל זיין די זוהן פון א עיפּ?? און צו דערמאנען כח היולי אין איין אטעם מיט קריספער; דאס דארף מען שוין קענען..
אגב, זינט מ'קען היינט מיט די ען עי אידענטיפיצירן ווער איז וועמענס קינד, פארוואס זאל היינט נישט יעדע פאל זיין דומה ווי דער פאל אויבן, אין אבהע"ז סימן ב סעיף יא: אדם גדול ששמו ידוע וזרעו מפורסם אחריו, וואס איז מותר?
עניוועי, איינער ווייסט ציוואס ער באציט זיך מיט די סוגיא פון בריכות המופסקות פון א מעין?
קאמאן, איך בין סורפרייזד ווי ווייניג מען דיסקוסירט דא די עצם תשובות און ביאורים פון די אלע גדולי דורינו??