א חוץ dna dna dna ivm ivm ivm ממזר ממזר ממזר אין געלט געלט געלט אין עם הארצות שאין כמוהו אין אז קיינער האט נישט געקענט די מציאות האב
איך נאך נישט געהערט א עטנפער הרב הגאון ר שמואל הלוי וואזנער שרייבט א תשובה תשע'א וזל ואמר בטח דאעפי שנפשי סולד להשיב בנדון וכו'מכל מקום לעניין גירות דעתי העני נוטה שאין צריך די תשובה איז געשריבן נאכדעם וואס ער האט געקענט די מציאות איר האט א נארמאלער ענטפער ????????????????????????????????????????? אויב די ענטפער איז א למעשה פירט ער אויס ומ'מ עוד נעיין
זענט איר פטור צו ענטפערן
איך האב נישט קיין איינונג פארוואס די הערסט נישט אויף צו פארפירן אזויפיל מיט די תשובה, אז מ'קען מיינען עפעס ווייסעך וואס...
קודם כל: טאקע וועגן דעם שרייבט ער:
ועוד נעיין בזה, ווייל ער האט טאקע מעיין געווען און טאקע מחמיר געווען אפילו אויף גיור. ווי הרב ר' משה שאול קליין זיין נענסטער תלמיד גיט איבער בשמו סיי בעל פה און סיי בכתב: ואף מו"ר בשו"ת שבט הלוי (חלק י"א סי' רל' רל"ו) דן בזה ונשאר בצ"ע. וכאשר זכיתי להיות שלוחו להורות בעניינים חמורים אלו, הורה לי כמ"פ למעשה,
שבנידון דידן אם עברו ועשו מעשה תועבה כזה אין להתירו לבא בקהל ד' בלא גיור כדת וכהלכה.
ווען ער זאל ווען איבער געבן בשמו להיתר, פארשטייט יעדער אז מ'וואלט ווען טרטמפייטערט דערמיט אין אלע גאסן.
און צווייטענ'ס: ביי הזרעה מלאכותית האט ער דען אויך נישט געהאלטן אז הוולד ממזר? און ממילא וואס איז יעצט? ער אסערט עס בהחלט גמור, און ער רופט עס אן מיט כמה לשונות פון גיעול ותועבה. און די זעלבע דא, ער אסר'ט עס בהחלט, און ער רופט עס אן מיט כמה לשונות פון גיעול ותועבה. הרב אויש זאגט אז ווען ער האט גערעדט מיט אים וועגן דעם איז ער געשפרינגן ווי א צאפ און געשריגן אז ס'איז דור המבול!
ר''ב לאנדא שרייבט אין זיין בריוו:
והנה בדין תרומת ביצית מאשה זרה, שמעתי מאת הגאונים בעל שבט הלוי, והגריש"א, והגרי''י פישער ראב"ד ערה"ח זצ"ל שאסור לעשות כן והוא תועבה גדולה.
ממילא וואס דו פארפירסט אזוי דא האב איך נישט קיין שום השגה, איך האף אז דו יא..
וממילא בלייבט נאר איבער דער עדות פון די גדולי הרבנים וואס זענען מעיד אז ער האט געהאלטן אז השתלת שחלות איז פונקט ווי תרומת ביצית.
למשל הרה''ג ר' מיכל שטייענמעץ וואס איז מעיד אין זיין תשובה אן עדות נאמנה:
ואני בעניי בקרתי אצל מרן הגאון הגדול בעל השבט הלוי זצ"ל בשנת תש"ע לפ"ק יחד עם קבוצה של מומחים מפורסמים הבקיאים בעניני רפואה בכלל, וטיפולי פוריות בפרט, ובסוף האסיפה, אחר שנו"נ בכל הענינים והוראות לענינים אלו,
הושיט לי מרן זצ"ל את ידו וביקש ממני שאבטיח לו שבשום אופן שהוא, לא ירהיבו להתעסק בד' דברים הבאים: א)תרומת זרע, ב)תרומת ביציות, ג)פונדקאות, ד)והשתלת שחלות. והביע את דעתו דעת תורה, דהצד השווה שבהם לאיסור ואין להתירם. ועמד בתקיפות שבלא תנאי זה ידיו מסולקות מלסייע עוד העוסקים בזה התחום, וכן אמר לצוות המומחים, ורק לאחר שהבטיחו אותו לקיים פקודתו ושכדבריו כן יעשו, המשיך הגאון בכתב ובעל פה לסייע ולחזק את ידי העוסקים בצורכי ציבור באמונה לעזור לזוגות חשוכי בנים ה"י. המצפים לישועה על פי דרכה של תורה, מבלי לנטות ימין ושמאל.
גם ביקרתי בבית הגאון הגדול רבי יוסף שלום אלישיב זצ"ל ושאלתי את חוו"ד בענין זה,
והיה איתן בדעתו על כל זה לאיסור.
ממילא פארפיר נישט, און שרייב נישט אזויפיל קוועסטשן מארקס, ווייל ס'איז נישט דא אויף וואס...