מען האט דא געמאכט א מיש-מאש פון צוויי זאכן
1. מענטשן וואס ווילן טוישן לייפסטייל
2. אדאפטירן א סווינגיג לייפסטייל
טוישן לייפסטייל, אויב איז די ווייב אויף איין פעידזש זייער א גוטע זאך.
ווערן סווינגערס איז נאר גוט אלץ פאנטאזיע ווען מען וויל זיך אויסרייבן, ווי גייט נאר די צעטלעך אין כולל ״להלכה ולא למעשה״. נעם ארויס גאט פון פיקטשער, איינמאל א רילעישענשיפ איז נישט עקסקלוסיוו איז עס נישט קיין מערידזש מער, ס׳קען זיין א שותפות אדער א פרענדשיפ, אבער קיין מערידזש, א פאראיינציגקייט פון צוויי מעטשן איז נישטא מער.
אויב דו ווילסט עס מאכן דארפסטו קודם נעמען אדווייס ווי דאס צו טון קענסט טרעפן ביכער אויף דעם און online.
רוב מענטשען ריפארטן פאזעטיוו ריפארטס אז ס'האט פארבעסערט זייערע שלום בית, אבער ביי אנדערע האט עס גורם געווען jealousy, און ס'האט צו טון מיט די צוגאנג.
אבער קודם דארפסטו וויסן אויב וועסט קענען באקומען א באשטימונג מיט דיין ווייב.
אריין ברענגען נאך א פערזאן , אין א פארמכטן
רילעישנשיפ - קרי ביה איש ואשה שכינה - מדעת
שניהם , מיט קאנסענט פון ביידע , קען נישט ארבייטן אין די לאנג טערם , ווייל די עצם טערמינען
זענען זיך סותר מניה וביה , עס איז אויף דעם שייך צו צושטעלן , די לשון - פסיק רישא ולא ימות - ווי איינער זאגט , לאמיך זעהן , האק אפ דעם קאפ
און ער זאל נישט שטארבן , עס איז מיוטשועלי עקסקלוסיוו , שני היפיכים בנושא אחד , כל שכן
סווינג , וואס איז ,שנים שהם ארבע, קען נישט עקסיסטירן ,
די רעפארטס וואס מען זעהט אמאהל איז לפי שעה , צו פאשען דעם דמיון , און ברייטערן די פאנטאזיע פונעם על מנת שתעלי לרקיע , עס איז נישט בכדי שיעשו ,
אבער א מענטש האט מחשבות וואס לויפן און זיכן
אלץ עפעס אנדערש , עפעס פריש , און דאס איז
אזוי מימות אדם וחוה
- פונקט דעם בוים - וואס מען זאגט עהם ,לא תאכל ממנו , דוקא דעס איז גיוועהן די ,נחמד למראה ותאוה לעיניים ,
איז וועגן דעם טרעפט מען אין תלמוד עטליכע מאהל דעם ענין פון , רבי אילעא הזקן - עמפיסיס הזקן ( הי העס בין אראונד די בלאק) אם רואה אדם שיצרו מתגבר עליו ילך למקום שאין מכירים אותו וילבש שחורים ויתעטף שחורים ויעשה מה שלבו חפץ- ואל יחלל שם שמים בפרהסיא ((דעם אייגענעם שם אויך )דא קומט ער זאגן , אז דו פיעלסט דעם יצר , אז ער נעמט דיך איבער , טהו דוקא נישט מיט קאנסענט , נישט מיט רשות ווייל דעס וועט האבן א לעסטינג דעמעדש , נאר געט
איט אווער , אין קלענדעסטיין ,
רש״י נעמט עס אהן כפשוטו , אין ער איז ושמא יקל יצרו , רבינו חננאל נעמט אהן פרומער די זאך , אז נאך די אלע הכנות וועט אויסוועפן די אורדזש כו׳ , ולא פליגי , עס איז תלוי אין דעם צושטאנד פון דעם מענטש ווי דער לשון, לא כל האצבעות שוות , און נישט אלץ ארבעט די משכהו לבית המדרש ,
סאו, יו דו וואט יו העוו טו דו , אבער נישט מיט הסכם און ידיעה פון פארטנער
וואס מאכט א פערמעמענט פאנטשער .
דרך אגב די ״ לא כל האצבעות שוות, איז א מעין
ריזן , אז קאנסענט ,און סווינג , קען נישט לעסטן וד״ל