הילף פאר פארהייראטע צו טוישן לייף סטייל

אוקעי איך האב אנגעהויבן דעם שמועס מיט "הילף פאר פארהייראטע צו טוישן 'לייף סטייל'"
יעצט גראדע האט איש מבקש אראפ געברענגט א שיינע נושא פון נעגל וואסער וואס איז געווען א שיינע משל פאר די ערשטע סטעפס און אויכעט פאר דו 95% כלל ישראל
יעצט קום איך צרוק צו דאס וואס איך האב אנגעהויבן מיט
איך האף אז עס שטערט נישט קיינעם
 
אוקעי איך האב אנגעהויבן דעם שמועס מיט "הילף פאר פארהייראטע צו טוישן 'לייף סטייל'"
יעצט גראדע האט איש מבקש אראפ געברענגט א שיינע נושא פון נעגל וואסער וואס איז געווען א שיינע משל פאר די ערשטע סטעפס און אויכעט פאר דו 95% כלל ישראל
יעצט קום איך צרוק צו דאס וואס איך האב אנגעהויבן מיט
איך האף אז עס שטערט נישט קיינעם
שטערט קיינעם נישט, בכלל. פארקערט, פאר דעם זענמיר דא.

לאמיר עס טרייען צו פינפוינטן, דו ווילסט טוישן לייף סטייל פון אלטרא פרום צו אביסל מער קילער אבער נאכאלס בלייבן אין די סיסטעם? אדער דיין שטרעבן איז צו ווערן פולי מאדערן און אלטימעטלי מופן קיין פלעטבוש / קווינס / טאמס ריווער? אדער גאר ביסטו צופרידן צו זיין וויאזוי עס איז, נאר זוכסט פשוט צו קענען טוהן בין תנור לכיריים מה שלבך חפץ, אן פארלירן די ווייב און קינדער און פלאץ אינעם סיסטעם?

לאמיר פשוט כאפן וואספארא מהלך דו זוכסט צו נעמען און דערויף זוכסטו עצות אויף די דזשוירני דאון דע ראוד.
 
שטערט קיינעם נישט, בכלל. פארקערט, פאר דעם זענמיר דא.

לאמיר עס טרייען צו פינפוינטן, דו ווילסט טוישן לייף סטייל פון אלטרא פרום צו אביסל מער קילער אבער נאכאלס בלייבן אין די סיסטעם? אדער דיין שטרעבן איז צו ווערן פולי מאדערן און אלטימעטלי מופן קיין פלעטבוש / קווינס / טאמס ריווער? אדער גאר ביסטו צופרידן צו זיין וויאזוי עס איז, נאר זוכסט פשוט צו קענען טוהן בין תנור לכיריים מה שלבך חפץ, אן פארלירן די ווייב און קינדער און פלאץ אינעם סיסטעם?

לאמיר פשוט כאפן וואספארא מהלך דו זוכסט צו נעמען און דערויף זוכסטו עצות אויף די דזשוירני דאון דע ראוד.
גאנצע גוט איך וואלט גענומען די צווייטע אפיציע
 
גאנצע גוט איך וואלט גענומען די צווייטע אפיציע
אקעי, ביסט גאנץ קלאר. לויט ווי איך פארשטיי איז נאך דיין ווייב סטאק ביי נעגל וואסער...

לויט דעם איז דער ענטפער אז זייער ווייניג האבן דאס געטוהן סוקסעספול און געבליבן מיט די ווייב און קינדער, די וואס יא האבן געארבעט יארן לאנג דערויף, און אסאך געדולד געהאט נישט צו אויסגיסן די בונדלעך בעפאר די צייט...
@שפרה לאווען האט געהאט דעם עקספיריענס מיט איר מאן, וועלכער האט ווארשיינליך געמאכט א קנאקעדיגע דזשאב. טשעק אירע תגובות דא, געט אסאך אינסייט אויף וואספארא מהלך צו נעמען
 
האלט קיין משלים קען מען אויך נישט געבן?
ווילסט דאווקא מען זאל עס אויסשמועסן?
וויאזוי קען מען איבערצייגן די ווייב אז איך וויל איר פ**קען אינמיטן העלן טאג, און איר קאנווינסען צו די סווינגינג קאמיוניטי?
יעצט ביסטו צופרידען?
איך האב געמיינט אז מען וועט פארשטיין ברמיזה
עס איז נארמאל אז מען פאנטאזירט , און מען טראכט אז מען קען האבן א בעסערן מער ענזשויעבל לייף , מיט א אנדערע סטייל
די גראז זעהט אויס גרינער אין יענעמס פעלד
אז מען קוקט אויף לאנג טערם , און מען וויל
זעהן די רעסאלטס פון די וואס האבן גיטוישט
קען מען זיך אויס טשוכען , ווייל יעדער סטייל
האט זיינע טשאלענדזעס , און מען ענדיגט מיט
המחליף פרה בחמור ,
דעס איז סתם צו טוישן , אבער סווינגינג , איז דא
קלאהרע סטאטיסטיק , אז דאס איז א דעמעדזינג
ספארט , עס ארבעט נישט פארלאנג , און עס בלייבט לעסטינג דעמעדזש ,מען האט עס שוין
פרובירט מדורות הקודמים - די גמרא לייגט עס אהן
אויף ,די פרסיים מחליפים נשותיהם - און ביי אנדערע , עס מאכט אהן פראבלעמען , ממילא איז
נישט כדאי צו טהון אין דעם
לגבי ביי טאג ליבע , איז נישט קיין פראבלעם בכלל
חדר אפל - טונקל ציממער ,איז וודאי אהקעי
אז נישט , מאכט מען זיך א תלמיד חכם , און מען
איז מאפיל בטליתו , וואס דאס מיינט מען דעקט
זיך צו ,
און אז דער דעק פאלט אראפ , איז אויך גוט
סאו, דעטס נאט עי פראבלעם .
 
עס איז נארמאל אז מען פאנטאזירט , און מען טראכט אז מען קען האבן א בעסערן מער ענזשויעבל לייף , מיט א אנדערע סטייל
די גראז זעהט אויס גרינער אין יענעמס פעלד
אז מען קוקט אויף לאנג טערם , און מען וויל
זעהן די רעסאלטס פון די וואס האבן גיטוישט
קען מען זיך אויס טשוכען , ווייל יעדער סטייל
האט זיינע טשאלענדזעס , און מען ענדיגט מיט
המחליף פרה בחמור ,
דעס איז סתם צו טוישן , אבער סווינגינג , איז דא
קלאהרע סטאטיסטיק , אז דאס איז א דעמעדזינג
ספארט , עס ארבעט נישט פארלאנג , און עס בלייבט לעסטינג דעמעדזש ,מען האט עס שוין
פרובירט מדורות הקודמים - די גמרא לייגט עס אהן
אויף ,די פרסיים מחליפים נשותיהם - און ביי אנדערע , עס מאכט אהן פראבלעמען , ממילא איז
נישט כדאי צו טהון אין דעם
לגבי ביי טאג ליבע , איז נישט קיין פראבלעם בכלל
חדר אפל - טונקל ציממער ,איז וודאי אהקעי
אז נישט , מאכט מען זיך א תלמיד חכם , און מען
איז מאפיל בטליתו , וואס דאס מיינט מען דעקט
זיך צו ,
און אז דער דעק פאלט אראפ , איז אויך גוט
סאו, דעטס נאט עי פראבלעם .
דער עולם האט דען די שטאק טונקעלע צימער אזויווי די חתן רבי האט באווארענט? כ'גלייב אז יעדער לאזט אפן די נאכט לאמפ.. (האלסט ס'איז דא אינגעלייט וואס האבן נאך קיינמאל נישט געזען די ווייב'ס דדים?
 
עס איז נארמאל אז מען פאנטאזירט , און מען טראכט אז מען קען האבן א בעסערן מער ענזשויעבל לייף , מיט א אנדערע סטייל
די גראז זעהט אויס גרינער אין יענעמס פעלד
אז מען קוקט אויף לאנג טערם , און מען וויל
זעהן די רעסאלטס פון די וואס האבן גיטוישט
קען מען זיך אויס טשוכען , ווייל יעדער סטייל
האט זיינע טשאלענדזעס , און מען ענדיגט מיט
המחליף פרה בחמור ,
דעס איז סתם צו טוישן , אבער סווינגינג , איז דא
קלאהרע סטאטיסטיק , אז דאס איז א דעמעדזינג
ספארט , עס ארבעט נישט פארלאנג , און עס בלייבט לעסטינג דעמעדזש ,מען האט עס שוין
פרובירט מדורות הקודמים - די גמרא לייגט עס אהן
אויף ,די פרסיים מחליפים נשותיהם - און ביי אנדערע , עס מאכט אהן פראבלעמען , ממילא איז
נישט כדאי צו טהון אין דעם
לגבי ביי טאג ליבע , איז נישט קיין פראבלעם בכלל
חדר אפל - טונקל ציממער ,איז וודאי אהקעי
אז נישט , מאכט מען זיך א תלמיד חכם , און מען
איז מאפיל בטליתו , וואס דאס מיינט מען דעקט
זיך צו ,
און אז דער דעק פאלט אראפ , איז אויך גוט
סאו, דעטס נאט עי פראבלעם .
האלט ווייטער דיין קאפ אין די זאמד
 
דער עולם האט דען די שטאק טונקעלע צימער אזויווי די חתן רבי האט באווארענט? כ'גלייב אז יעדער לאזט אפן די נאכט לאמפ.. (האלסט ס'איז דא אינגעלייט וואס האבן נאך קיינמאל נישט געזען די ווייב'ס דדים?
גם אני מסכים
פון יענעמ שרייבער׳ס ווערטער ,האט אויס געקוקט
אז ביי עהם איז אהל ביי דע בוק
ער האט גיהאט א פראבלעם , מיט ״ביי טאג״
עס קען אויך זיין אז די רעסטריקשענס , איז א גורם
צו די פאנטאזיעס פון סווינג ,
דעס אז יעדער לאזט אפען ,די נייט לאמפ ,ווי די זאגסט ,מנא לן ?
 
  • לייק
רעאקציעס: Yesh
דער עולם האט דען די שטאק טונקעלע צימער אזויווי די חתן רבי האט באווארענט? כ'גלייב אז יעדער לאזט אפן די נאכט לאמפ.. (האלסט ס'איז דא אינגעלייט וואס האבן נאך קיינמאל נישט געזען די ווייב'ס דדים?
ליידער ביי מיר איז עס כמעט אזוי..
 
ס'איז גוט אז מפאוקעסט אויף איין זאך, ווייל די שנירל איז א שטיקל מישמאש, ווי אנדערע האבן אנגעוויזן.

ביי אונז היימישע אידן איז דא צוויי זאכן, וואס האבן נישט עכט קיין שייכות.
טוישן לייף סטייל אדער אפפארן פון אידישקייט.

יעצט, ביי ביידע איז דא אסאך חלקים און חילוקים, אבער ס'איז צוויי נושאים.

אפּפארן, האט צוויי טייטשן, אדער בכלל נישט קערן גארנישט איבער אידישקייט, אידישע רעליגיע, תורה ומצוות וכו'
אדער אז מ'לאזט אפּ אונז סאסייעטי, און קולטור, און מ'גייט פון דא.

די חילוק איז אויב מ'וויל נאך בלייבן אין די סאסייעטי, ווייל נאך בלייבן מיט משפחה און חברים,
אבער ס'איז זייער שווער צו נאר טוהן די ערשטע, און בלייבן, די מציאות איז, אז אפי' היינט ווען מ'איז שוין מקרב רחוקים, פילע מען נישט אין פלאץ, ס'איז זייער שווער איינער וואס גלייבט אין גארנישט, טוהט גארנישט, זיך צו דרייען מיט מענטשן וואס זייער גאנצע לעבן דרייט זיך ארום תורה און מצוות.

איך האב אבער פארשטאנען אז נישט פון דעם רעדט מען אין די שנירל, נאר פון א צווייטע זאך אינגאנצן - טוישן לייף סטייל
דאס הייסט בלייבן ווי מ'איז אין די סאסייעטי אין די משפחה און קהילה.
נאר אזויווי אונזערע קהילות זענען אויסגעשטעלט אז ס'זענען דא אין יעדע קהילה און משפחה אסאך סארטן מענטשן,
פון די וואס זענען גאר פרום און מחמיר בקלה כבחמורה, און ביזן צווייטן עקסטרעם פון קלים ורקים,
יעדע קהילה יעדע בית מדרש און יעדע משפחה האט אלע סארטן,

האב איך פארשטאנען אז פון דעם רעדט מען דא, און נישט איינער וואס וויל אפלאזן אידישקייט,

אבער דא האט מען אביסל ציווארפן די קארטן
וויאזוי קען מען איבערצייגן די ווייב אז איך וויל איר פ**קען אינמיטן העלן טאג, און איר קאנווינסען צו די סווינגינג קאמיוניטי?
יעצט ביסטו צופרידען?
און ווי לאנגע לאקן האט גלייך מעורר געווען
אויב דו רעדסט טאקע פון די צוויי נמשלים אין דיין תגובה דא, לאמיר זיין אפן... האסט אנגעכאפט קודם א זאך וואס איז עכט גרינג צו מסדר זיין מיט א טראפ צייט און געדולד, און דאן רעדסטו פון א צווייטע זאך וואס איז שטארק עקסטרעם און איז ביי מער ווי 95% פון אנ"ש נאר רעלעוואנט ווען מען איז אין הארצן גרייט צו איבערלאזן רעליגעזע לעבן אינגאנצן...
ווייל די צוויי זאכן איז א גוטע משל פון צוויי אנדערע זאכן אינגאנצן,
ווען די ערשטע זאך זענען טאקע דא אידן וואס האלטן זיך צוריק, אבער אין אט די זעלבע אידן'ס קהילה און משפחה זענען אויך דא וואס טוהן עס יא,
מ'דארף אפשר טאקע טוישן די לייף סטייל, אבער מ'בלייבט אין די סאסייעטי וכו'

משא''כ די צווייטע, מיינט אז מ'לאזט אינגאנצען אפ אידישקייט, און אפי' מ'וועט נישט אפּפִּיצן גלייך וועט מען שוין נישט פילן אן חלק פון די קאמיוניטי וכו'

סא וואס וויל מען דא וויסן?
 
ס'איז גוט אז מפאוקעסט אויף איין זאך, ווייל די שנירל איז א שטיקל מישמאש, ווי אנדערע האבן אנגעוויזן.

ביי אונז היימישע אידן איז דא צוויי זאכן, וואס האבן נישט עכט קיין שייכות.
טוישן לייף סטייל אדער אפפארן פון אידישקייט.

יעצט, ביי ביידע איז דא אסאך חלקים און חילוקים, אבער ס'איז צוויי נושאים.

אפּפארן, האט צוויי טייטשן, אדער בכלל נישט קערן גארנישט איבער אידישקייט, אידישע רעליגיע, תורה ומצוות וכו'
אדער אז מ'לאזט אפּ אונז סאסייעטי, און קולטור, און מ'גייט פון דא.

די חילוק איז אויב מ'וויל נאך בלייבן אין די סאסייעטי, ווייל נאך בלייבן מיט משפחה און חברים,
אבער ס'איז זייער שווער צו נאר טוהן די ערשטע, און בלייבן, די מציאות איז, אז אפי' היינט ווען מ'איז שוין מקרב רחוקים, פילע מען נישט אין פלאץ, ס'איז זייער שווער איינער וואס גלייבט אין גארנישט, טוהט גארנישט, זיך צו דרייען מיט מענטשן וואס זייער גאנצע לעבן דרייט זיך ארום תורה און מצוות.

איך האב אבער פארשטאנען אז נישט פון דעם רעדט מען אין די שנירל, נאר פון א צווייטע זאך אינגאנצן - טוישן לייף סטייל
דאס הייסט בלייבן ווי מ'איז אין די סאסייעטי אין די משפחה און קהילה.
נאר אזויווי אונזערע קהילות זענען אויסגעשטעלט אז ס'זענען דא אין יעדע קהילה און משפחה אסאך סארטן מענטשן,
פון די וואס זענען גאר פרום און מחמיר בקלה כבחמורה, און ביזן צווייטן עקסטרעם פון קלים ורקים,
יעדע קהילה יעדע בית מדרש און יעדע משפחה האט אלע סארטן,

האב איך פארשטאנען אז פון דעם רעדט מען דא, און נישט איינער וואס וויל אפלאזן אידישקייט,

אבער דא האט מען אביסל ציווארפן די קארטן

און ווי לאנגע לאקן האט גלייך מעורר געווען

ווייל די צוויי זאכן איז א גוטע משל פון צוויי אנדערע זאכן אינגאנצן,
ווען די ערשטע זאך זענען טאקע דא אידן וואס האלטן זיך צוריק, אבער אין אט די זעלבע אידן'ס קהילה און משפחה זענען אויך דא וואס טוהן עס יא,
מ'דארף אפשר טאקע טוישן די לייף סטייל, אבער מ'בלייבט אין די סאסייעטי וכו'

משא''כ די צווייטע, מיינט אז מ'לאזט אינגאנצען אפ אידישקייט, און אפי' מ'וועט נישט אפּפִּיצן גלייך וועט מען שוין נישט פילן אן חלק פון די קאמיוניטי וכו'

סא וואס וויל מען דא וויסן?
עס איז טאקע קשיא רישא לסיפא , מיט צוויי אנדערע קעגינגיזעצטע שאלות
איינס , איז צו זוכן פארלייכטערונג און סיפוק
אין די ראמען פון - וישארו במחנה
צוויי, איז צווארפן אלעס , און אהנהייבן פריש און
ניי , וואס קען זיין מיט פיעל שטרויכלונגען

נאר דער אמת איז אין די שורות , חדא קושיא
מתורצת בירך חבירתה - פאן אינטענדעט-
ווייל מען איז אהנגיפיקעוועט מיט חומרות אין
בעדרום ,זאמלט זיך אהן אומצופרידנקייט , ביז
מען פאנטזירט פון סווינג , און קאיקאלד , ווייל
מען זזוכט , מען וויל אלץ וואס איז נישט רעגולער
און סטטנדארד

סאא! בואו ונחזיק טובה , פאר די אלע חומרות
וואס האט זיך איינגעפירט , עס איז עוועלעבל
צו קענען עובר זיין - אז עס פעהלט אויס- און מיט
דעם האסטו שוין די סעטיספעקשן פון אן עבירה
און עס האט גארנישט גיטוישט .
 
ס'איז גוט אז מפאוקעסט אויף איין זאך, ווייל די שנירל איז א שטיקל מישמאש, ווי אנדערע האבן אנגעוויזן.

ביי אונז היימישע אידן איז דא צוויי זאכן, וואס האבן נישט עכט קיין שייכות.
טוישן לייף סטייל אדער אפפארן פון אידישקייט.

יעצט, ביי ביידע איז דא אסאך חלקים און חילוקים, אבער ס'איז צוויי נושאים.

אפּפארן, האט צוויי טייטשן, אדער בכלל נישט קערן גארנישט איבער אידישקייט, אידישע רעליגיע, תורה ומצוות וכו'
אדער אז מ'לאזט אפּ אונז סאסייעטי, און קולטור, און מ'גייט פון דא.

די חילוק איז אויב מ'וויל נאך בלייבן אין די סאסייעטי, ווייל נאך בלייבן מיט משפחה און חברים,
אבער ס'איז זייער שווער צו נאר טוהן די ערשטע, און בלייבן, די מציאות איז, אז אפי' היינט ווען מ'איז שוין מקרב רחוקים, פילע מען נישט אין פלאץ, ס'איז זייער שווער איינער וואס גלייבט אין גארנישט, טוהט גארנישט, זיך צו דרייען מיט מענטשן וואס זייער גאנצע לעבן דרייט זיך ארום תורה און מצוות.

איך האב אבער פארשטאנען אז נישט פון דעם רעדט מען אין די שנירל, נאר פון א צווייטע זאך אינגאנצן - טוישן לייף סטייל
דאס הייסט בלייבן ווי מ'איז אין די סאסייעטי אין די משפחה און קהילה.
נאר אזויווי אונזערע קהילות זענען אויסגעשטעלט אז ס'זענען דא אין יעדע קהילה און משפחה אסאך סארטן מענטשן,
פון די וואס זענען גאר פרום און מחמיר בקלה כבחמורה, און ביזן צווייטן עקסטרעם פון קלים ורקים,
יעדע קהילה יעדע בית מדרש און יעדע משפחה האט אלע סארטן,

האב איך פארשטאנען אז פון דעם רעדט מען דא, און נישט איינער וואס וויל אפלאזן אידישקייט,

אבער דא האט מען אביסל ציווארפן די קארטן

און ווי לאנגע לאקן האט גלייך מעורר געווען

ווייל די צוויי זאכן איז א גוטע משל פון צוויי אנדערע זאכן אינגאנצן,
ווען די ערשטע זאך זענען טאקע דא אידן וואס האלטן זיך צוריק, אבער אין אט די זעלבע אידן'ס קהילה און משפחה זענען אויך דא וואס טוהן עס יא,
מ'דארף אפשר טאקע טוישן די לייף סטייל, אבער מ'בלייבט אין די סאסייעטי וכו'

משא''כ די צווייטע, מיינט אז מ'לאזט אינגאנצען אפ אידישקייט, און אפי' מ'וועט נישט אפּפִּיצן גלייך וועט מען שוין נישט פילן אן חלק פון די קאמיוניטי וכו'

סא וואס וויל מען דא וויסן?
איך כאפ נישט פארוואס?
טאמער די ווייב איז אויך גרייט צו עס פראבירן פארוואס זאל מען נישט בלייבן אין די קאמיוניטי?
אבער וואס איך פארשטיי נישט איז וואס האט סתם א שייכות האבן ס**ס אינמיטן א העללן טאג וואס איך זעה נישט אין דעם בכלל וואס די שאלה איז, צו סווינגערס וואס איז א קאָמפליצירטע נושא בכלל און בפרט און אונזער סאסייעטי??
 
ס'איז גוט אז מפאוקעסט אויף איין זאך, ווייל די שנירל איז א שטיקל מישמאש, ווי אנדערע האבן אנגעוויזן.

ביי אונז היימישע אידן איז דא צוויי זאכן, וואס האבן נישט עכט קיין שייכות.
טוישן לייף סטייל אדער אפפארן פון אידישקייט.

יעצט, ביי ביידע איז דא אסאך חלקים און חילוקים, אבער ס'איז צוויי נושאים.

אפּפארן, האט צוויי טייטשן, אדער בכלל נישט קערן גארנישט איבער אידישקייט, אידישע רעליגיע, תורה ומצוות וכו'
אדער אז מ'לאזט אפּ אונז סאסייעטי, און קולטור, און מ'גייט פון דא.

די חילוק איז אויב מ'וויל נאך בלייבן אין די סאסייעטי, ווייל נאך בלייבן מיט משפחה און חברים,
אבער ס'איז זייער שווער צו נאר טוהן די ערשטע, און בלייבן, די מציאות איז, אז אפי' היינט ווען מ'איז שוין מקרב רחוקים, פילע מען נישט אין פלאץ, ס'איז זייער שווער איינער וואס גלייבט אין גארנישט, טוהט גארנישט, זיך צו דרייען מיט מענטשן וואס זייער גאנצע לעבן דרייט זיך ארום תורה און מצוות.

איך האב אבער פארשטאנען אז נישט פון דעם רעדט מען אין די שנירל, נאר פון א צווייטע זאך אינגאנצן - טוישן לייף סטייל
דאס הייסט בלייבן ווי מ'איז אין די סאסייעטי אין די משפחה און קהילה.
נאר אזויווי אונזערע קהילות זענען אויסגעשטעלט אז ס'זענען דא אין יעדע קהילה און משפחה אסאך סארטן מענטשן,
פון די וואס זענען גאר פרום און מחמיר בקלה כבחמורה, און ביזן צווייטן עקסטרעם פון קלים ורקים,
יעדע קהילה יעדע בית מדרש און יעדע משפחה האט אלע סארטן,

האב איך פארשטאנען אז פון דעם רעדט מען דא, און נישט איינער וואס וויל אפלאזן אידישקייט,

אבער דא האט מען אביסל ציווארפן די קארטן

און ווי לאנגע לאקן האט גלייך מעורר געווען

ווייל די צוויי זאכן איז א גוטע משל פון צוויי אנדערע זאכן אינגאנצן,
ווען די ערשטע זאך זענען טאקע דא אידן וואס האלטן זיך צוריק, אבער אין אט די זעלבע אידן'ס קהילה און משפחה זענען אויך דא וואס טוהן עס יא,
מ'דארף אפשר טאקע טוישן די לייף סטייל, אבער מ'בלייבט אין די סאסייעטי וכו'

משא''כ די צווייטע, מיינט אז מ'לאזט אינגאנצען אפ אידישקייט, און אפי' מ'וועט נישט אפּפִּיצן גלייך וועט מען שוין נישט פילן אן חלק פון די קאמיוניטי וכו'

סא וואס וויל מען דא וויסן?
זייער שיין אויסגעשמועסט!
אבער צו דעם האלסטו אז מען קען נישט בלייבן אין די סאסייעטי אין אויכעט געהערן צי די סווינגינג קאמיוניטי?
איז דען נישט דא גענוג היימישע חסידישע קאפלעך וואס סווינגען?
(בדרך אפשר ווייל איך ווייס נישט אויף זיכער אז יא, איך טראכט נאר אזוי)
 
  • לייק
רעאקציעס: Yesh
איז דען נישט דא גענוג היימישע חסידישע קאפלעך וואס סווינגען?
(בדרך אפשר ווייל איך ווייס נישט אויף זיכער אז יא, איך טראכט נאר אזוי)
וואס מאכט דיך טראכטן אזוי?
 
האלט קיין משלים קען מען אויך נישט געבן?
ווילסט דאווקא מען זאל עס אויסשמועסן?
וויאזוי קען מען איבערצייגן די ווייב אז איך וויל איר פ**קען אינמיטן העלן טאג, און איר קאנווינסען צו די סווינגינג קאמיוניטי?
יעצט ביסטו צופרידען?
איך האב געמיינט אז מען וועט פארשטיין ברמיזה
אינמיטן העלן טאג וועסטו קענען אבער סווינגן האסטו א לאנגער וועג וואס די ציהל איז פארנעפלט.
כ'קען מענטשן וואס זענען אזוי, אפאר האבן אפי' א גוטער מעררידש (עט לעיסט אזוי קוקט עס אויס).
אבער פון מיין ביסל אויסטאפן דעם נושא, און דורכשמועסן מיט מיין ווייב, דו ווייסט נישט אין וואס דו לייגסט זיך אריין.

ביי די סטעיט וואס סיי דו און סיי זי זענען אזוי פארזיכערט מיטן אייגענעם גוף אז מ'איז נישט דזשעלעס און דערשראקן פונעם שותף טון מיט א צווייטער איז זייער שווער צו האלטן די סווינגינג באונדעריעס.

מיין ווייבס חברטע איז צומאל א דריטער אין איינעמס מעררידש. (זי און די פרוי פון יענער קאפל זענען בייא.)

זי דערציילט אונז קלאר אז דער מאן וואלט געהאט ס*קס מיט איר אפי' ווען זיין ווייב איז נישט דארטן, הגם דאס איז זייער באונדערי אז מ'טוט עס נאר צוזאמען!
אזוי ווילסטו לעבן?

צוויי פאמיליעס פון אונזער געגנט פלירטן צוזאמען אלע פיר, (נאר רעדן, גארנישט מער. עכ"פ דערווייל...) כ'בין נאנט מיט איינע פון די מענער. ער זאגט אונז משלן אויס אונזערע פאנטאזיעס צוזאמען, (וואס ברענגט אויך ארויף שרעק ביי זיין ווייב "ווען אונז האבן צוזאמען געפלירט אינעם צוממער ביסטו געווען הארט צוליב שיינדי אדער מיר?", און ער זאגט מיט א זיכערקייט איך בין גראדע געווארן אנגעצינדן פון זען אז ברוך גייט גאגא פאר מיין ווייב. ברוך'ס דשעלעסי רייצט מיר אהן אויסצוניצן די מתנה וואס איך האב.) סעקס איז פייער אזא נאכט.

ביי אונז איז קלאר אז אונז פרעפערן אפי' א סעקס וואס איז נישט אזוי פייערדיג אבער ס'איז איינציג, ס'איז נאר אונז, קאננעקשאן!
אונז זענען איינס, אונזער סעקס לייף איז נאר אונז, אונז לעבן צוזאמען, שטארבן צוזאמען, האבן זיך ליב צוזאמען, זענען פריילעך און טרויעריג צוזאמען, מ'ווערט געטריגערט צוזאמען, מ'האלט זיך איינער דעם צווייטן מיטן גאנצן הארץ, עקסקלוסיוו משפחת שעפטי - אונזער אייגענער נעסט!
 
און איר קאנווינסען צו די סווינגינג קאמיוניטי?
אוי Devine, אזוי פיל איגנארענס! אין דער סעקולארער וועלט, זאל עס זיין פון די מערסט ליבעראלע, איז סווינגינג אינגאנצען א אפגעפרעגטע זאך. בסך־הכל, אוקעי׳ען זיי עס פאר די דזשאנקי׳ס. און קיין איין נארמאלע סאסייעטי, be it רעכט צי לינק, איז עס נישט אוקעי, נאר אראפגעקוקט קאמפליטלי און אויסגעשלאסן פון איעדע ציוויליזירטע סירקעל. זאג מיר נאר: ווערן א prostitute אדער זיך איינלאזן אין gambling אדער drugs מיינט אויך טוישן lifestyle? אין דער סעקולארער וועלט איז עס עקסעפּטעד? האסט געהערט א ווארט פון Peggy וועגן סווינגן און ביסט געווארן לעבעדיג? איך האב פאר דיר נייעס: א רילעישאנשיפּ וואס איז נישט 1-1 איז בכלל קיין רילעישאנשיפּ נישט און קען קיין קיום נישט האבן — be it אידיש אדער גויאיש.
איך וועל צולייגן: פרעג סיי וועלכן עטיק־פּראפעסער אויב ס׳איז עטיקלי אריינצושלעפּן א ספּאוס אין אזא שיט־לאָך פון סווינגינג צוליב א אייגענע סעלפיש lust, אין לאז מיך וויסן זיין ענטפער.
 
לעצט רעדאגירט:
איך זעה די שנירל האט זיך אפישעלי דערקייקלט צי סווינגינג, אדער זאל מען טוישן קעפל, אדער אריבערפירן צי א נייע שניר,
ווי לאנג ס'דא, לאמיר זיך מיטכאפן..
און איר קאנווינסען צו די סווינגינג קאמיוניטי?
@פלוני ביזט זיכער ביזט רעדי פאר נאך א קאמיוניטי...? די האלסט דאך אינמיטן אוועקשטויסן איינס...😂
 
Back
Top