דבריך צריכין ביאור
קודם אז רבי יואל האט גיזאגט , האט ער גיזאגט
איז ער דען גיוועהן א רבן של ישראל,וואס כלל ישראל האט אהנגינומען? ער איז גיוועהן א וואהלער ייד,א חוזר פון די רביס מאמרים,זאל על רוען אין גן עדן.
אין יד החזקה הלכות מלכים ווערט נישט דערמאנט
אן ענין פון דור שביעי , וואס חסיד׳ישע רבי׳ס האבן
גיזאגט,איז נישט מחייב קיינעם, אפילו נישט חסידים פון יענע חסידות, א רבי זאגט אמאהל א זאך לפי שעה, ווייל ער האט גיזעהן לפי ראות עיניו עס וועט גיבן א חיזוק פאר זיינע אהנהענגער, אבער עס איז נישט א לימוד לדורות,פונקט ווי די גמרא זאגט אויף רוב נביאים, אין מסכת מגילה, אז דבריהם לא ניתנו לכתוב,ווייל עס איז נישט לדורות, עס איז נאר לאותו דור ווי א הוראת שעה, איז די ווערטער פון א רבי נישט מער ווי פון א נביא ,
און אחר. עיון איז די גאנצער ענין פון דור שביעי
מוקשה און תמוה, ווייל ווער זאגט מען רעכנט פון בעל התניא , אפשר פון מגיד מיט זיינע אייניקלעך
פון רוזין, אדער פון בעל שם טוב דורך דעם מאור עינים,אדער נועם אלימלך, און פארוואס נישט פשיסחא , קוצק , גור , וויזניץ
קען גאהר זיין אז מען קען טרעפן סאטמאר חסידים
וואס זאגן אז מען הייבט אהן פון דעסניי פון די ערשטער סאטמאר רבי, ( נשתכח דרך הבעל שם טוב ) און מען דארף ציילן 7 דורות פון עהם וואס האט דעפיניטלי גיהאט א השפעה דירעקט אדער אומדירעקט אויף גאנץ כלל ישראל ,
לאחר העיון ומחשבה,שטעלט זיך קלאהר אז דער
גאנצער דמיון פון דור שביעי, מיט דעם נומבער 7
רבי פון חב״ד ליובאוויטש,איז ווישפול טינקינג, ופתי
יאמין לכל דבר,והמאמין יחוש לישועת ה׳