אורות אלטגעזעסענער קרעמלער וועטעראן זיך איינגעשריבן מאי 9, 2024 מעסעדזשעס 797 רעאקציע ראטע 2,258 פונקטן 423 מערץ 11, 2025 #21 פארוואס פארציילט נישט די מגילה אזא וויכטיגע פרט אז מרדכי האט נישט געלאזט גיין צום סעודה?
אפענער מאדעראטאר וועטעראן זיך איינגעשריבן מאי 17, 2024 מעסעדזשעס 1,610 רעאקציע ראטע 6,093 פונקטן 943 מערץ 11, 2025 #22 אורות האט געשריבן: פארוואס פארציילט נישט די מגילה אזא וויכטיגע פרט אז מרדכי האט נישט געלאזט גיין צום סעודה? Click to expand... ווייל ער האט נישט געוואוסט פון די מדרש
אורות האט געשריבן: פארוואס פארציילט נישט די מגילה אזא וויכטיגע פרט אז מרדכי האט נישט געלאזט גיין צום סעודה? Click to expand... ווייל ער האט נישט געוואוסט פון די מדרש
ד דוד שריפטליך אלטגעזעסענער קרעמלער זיך איינגעשריבן יוני 18, 2024 מעסעדזשעס 287 רעאקציע ראטע 494 פונקטן 73 מערץ 12, 2025 #23 הק' לייביש שרייבער האט געשריבן: וועט צייט און געדולד ערלויבן וועלן מיר עס צו-פיצען Click to expand... הערליך שיין איך וועל צו לייגן אביסל אסתר איז נישט בלויז געווען א יתומה וואס האט זיך געוואקסן ווי א שטיף קינד ביי איר פעטער מרדכי לויט די מדרש איז זי געווען פארהייראט צו מרדכי וכ'ו וכ'ו..
הק' לייביש שרייבער האט געשריבן: וועט צייט און געדולד ערלויבן וועלן מיר עס צו-פיצען Click to expand... הערליך שיין איך וועל צו לייגן אביסל אסתר איז נישט בלויז געווען א יתומה וואס האט זיך געוואקסן ווי א שטיף קינד ביי איר פעטער מרדכי לויט די מדרש איז זי געווען פארהייראט צו מרדכי וכ'ו וכ'ו..
הק' לייביש שרייבער אלטגעזעסענער קרעמלער וועטעראן זיך איינגעשריבן אפר. 12, 2024 מעסעדזשעס 1,695 רעאקציע ראטע 5,935 פונקטן 943 מערץ 12, 2025 #24 דוד שריפטליך האט געשריבן: הערליך שיין איך וועל צו לייגן אביסל אסתר איז נישט בלויז געווען א יתומה וואס האט זיך געוואקסן ווי א שטיף קינד ביי איר פעטער מרדכי לויט די מדרש איז זי געווען פארהייראט צו מרדכי וכ'ו וכ'ו.. Click to expand... די מגילה האט נישט געוויסט פון די מדרש אויך נישט
דוד שריפטליך האט געשריבן: הערליך שיין איך וועל צו לייגן אביסל אסתר איז נישט בלויז געווען א יתומה וואס האט זיך געוואקסן ווי א שטיף קינד ביי איר פעטער מרדכי לויט די מדרש איז זי געווען פארהייראט צו מרדכי וכ'ו וכ'ו.. Click to expand... די מגילה האט נישט געוויסט פון די מדרש אויך נישט