Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
שיטת הרמב"ם איז מופרך פון כמה מקומות בש"סלמעשה היינט הייסן אלע פרויען א ספק זבה,
צו ווייל די חמרות בנות ישראל.
אדער ווייל לויט די רמבם ציילט מען 7 און 11 נאן סטאפ, און מ'קען נישט האלטן טרעק.
פונקט פארקערט, היינטיגע פרויען זענען ניטאמאל קיין נידות דאורייתא, וויבאלד זיי שפירן נישט ווי די בלוט קומט ארויס.למעשה היינט הייסן אלע פרויען א ספק זבה,
צו ווייל די חמרות בנות ישראל.
אדער ווייל לויט די רמבם ציילט מען 7 און 11 נאן סטאפ, און מ'קען נישט האלטן טרעק.
דעס איז שווער ציזאגןפונקט פארקערט, היינטיגע פרויען זענען ניטאמאל קיין נידות דאורייתא, וויבאלד זיי שפירן נישט ווי די בלוט קומט ארויס.
דעס איז שווער ציזאגן
מען דארף וויסן הרגשה מיינט
עס קען מיינען זיבת דבר לח
אדער עפעס א שינוי בגוף
די פרויען נאטור האט זיך נישט גיטוישט
די רמבם אליינס פסק'נען אנדערש אויף אנדערע פלעצער
מורה הוראה נוצן עס אויף למעשה עכ'"פ אויף א צירוףדעס איז שווער ציזאגן
מען דארף וויסן הרגשה מיינט
עס קען מיינען זיבת דבר לח
אדער עפעס א שינוי בגוף
די פרויען נאטור האט זיך נישט גיטוישט
וואס פארא צירוף
די גמרא ברכת לא
היכי דמי הלכה פסוקה אמר אביי כי הא דרבי זירא דאמר ר' זירא בנות ישראל החמירי על עצמן שאפילו רואות טיפת דם כחרדל יושבת עליה שבעה מקיים
רי"ף אף על פי שאין זה אלא מנהג, מכל מקום נפסק כהלכה פסוקה
מחלוקת אביי ורבאווען די גמרא זאגט א הלכה פסוקה, איז עס כגון הלכה זו. עס איז נישט סתם א "חומרא".
רש"י זאגט דארט אין ברכת אז ס'איז נישט דא קיין מחלוקת אויף דעם.מחלוקת אביי ורבאווען די גמרא זאגט א הלכה פסוקה, איז עס כגון הלכה זו. עס איז נישט סתם א "חומרא".
להחזיר טהרה ליושנה - לימוד לתלמידי חכמים: ההבדל בין נידה וזיבה, מנהג והלכה, ביטול חומרת ר' זירא..
קצת"ז סק בעס איז נישט קיין חילוק ,צי עס איז א הלכה פסוקה
אדער א מנהג אין די גמרא
מען פסק׳נט נישט פון די גמרא
עס איז הלכה פסוקה אין שלחן ערוך , וואס איז אהנגינומען אזוי ווי מסיני , סאו ! דעטס איט
וואס?עס איז הלכה פסוקה אין שלחן ערוך , וואס איז אהנגינומען אזוי ווי מסיני , סאו ! דעטס איט