- זיך איינגעשריבן
- אפר. 15, 2024
- מעסעדזשעס
- 1,143
- רעאקציע ראטע
- 6,577
ווייל יום טוב שני איז נישט קיין גזירה, ס׳איז אלץ מנהג אבותיה בידיהם (וואס דאס אליינס פאדערט אן אשכול) איז די גזירות וואס גייען אן אום יום טוב שני זענען בלויזע גזירות און נישט גזירה לגזירה.אן אריינגיין און די גאנצע דעבאטע
די כלל פון אין עושין גזירה לגזירה מיינט אז מען מאכט נישט א גזירה צו זיין אפגעהיטן פון א גזירה עס מיינט נישט אז ווען עפעס איז אסור אלץ גזירה גייט נישט אן די גזירות וואס איז דא אויף די איסור אויף די זאך וואס איז אסור נאר אלץ די גזירה
די גמרא שמועסט עס אויס אסאך מאל ביי הלכות טומאה וטהרה
די גרינגסטע דוגמה איז יו"ט שני ווי אלע גזירות גייען אויך אן יו"ט שני
-----
אויב די ווילסט טשעלענדזשן די כללים פון די גמרא רעד איך נישט אריין און די נושא נאר אויב איז עס ווי עס האט אויסגעזעהן פון דיינע ווערטער אז די פראבירסט צו טשעלענדזשן געוויסע זאכן פון שו"ע בעיסד אויף די כללים פון חז"ל האסטו לדעתי געמאכט א טעות און די פשט פון די כלל
און מען טרעפט טאקע יא אין חז״ל גזירה לגזירות, און דארט קען מען למעשה מסביר זיין חדא גזירה היא, אבער בנידן דידן קען מען נישט זאגן חדא גזירא כמו שהסברתי לעיל.