דאס לעבן און שאפן פון פּעגי גרינפעלד

איך האב נישט געציילט. אבער מער ווי איך האב גע'חלומ'ט.....

פאראן אלע סארט מדריגות, רוב וועלן נישט ממש עובר זיין הלכה למעשה א דאורייתא, אבער אלעס ביז אהין מאכט מען נישט קיין עסק, אנדערע וועלן יא נזהר זיין מיט פארשידענע חלקים אבער נישט אלעס. פארגעס נישט - מ'רעדט דא פון זאכן וואס זענען פון דאס הארבסטע ביי אידן!
א נפק"מ, וואס שטערט דיך אז אידן enjoyען
 
אויכעט געווען שאקט, גענוג אין נאך גייען נישט אין מקוה, זענען עוסק אין סווינגעריי..


איך פרוביר צו ממליץ טוב זיין אויף כלל ישראל, עסאמינג אז אסאך מעסעדזשעס קומען פין בחורים וואס טראלען ארום..
 


אז די פארשטייסט נישט איז גוט.
ביי אסאך מענטשן גייט עס נישט צוזאמען.
איך פארשטיי אז ביי אסאך מענטשן גייט דאס נישט צוזאמען. וואס איך פרוביר צו מסביר זיין אז די יעניגע וואס האלטן אזוי איז דאס צוליב חוסר ידיעה וכו'...
 
איך האב נישט געציילט. אבער מער ווי איך האב גע'חלומ'ט.....

פאראן אלע סארט מדריגות, רוב וועלן נישט ממש עובר זיין הלכה למעשה א דאורייתא, אבער אלעס ביז אהין מאכט מען נישט קיין עסק, אנדערע וועלן יא נזהר זיין מיט פארשידענע חלקים אבער נישט אלעס. פארגעס נישט - מ'רעדט דא פון זאכן וואס זענען פון דאס הארבסטע ביי אידן!
סתם להערה בעלמא, די איסור קריבה לנידה איז נאר נגיעה בדרך חיבה דהיינו חיבוק ונישוק, אלע אנדערע זאכען זענען שפעטער צוגעקומען אלץ גזירות, גזירות לגזירות און גזירות³.
און בדרך כלל ווען איינער איז זיך מקיל האנדעלט מען נישט פון די איסור אליינס, נאר פוו די צווייטע אדער גאר דריטע דור גזירות.
 
סתם להערה בעלמא, די איסור קריבה לנידה איז נאר נגיעה בדרך חיבה דהיינו חיבוק ונישוק, אלע אנדערע זאכען זענען שפעטער צוגעקומען אלץ גזירות, גזירות לגזירות און גזירות³.
און בדרך כלל ווען איינער איז זיך מקיל האנדעלט מען נישט פון די איסור אליינס, נאר פוו די צווייטע אדער גאר דריטע דור גזירות.
און סווינגינג?!
 
און סווינגינג?!
ס'נישט אזוי קאממען ווי זי מאכט עס אויסזען.

צו ס'געשעט? זיכער יא, אבער ס'נישט אזוי ווי יעדע דריטע מענטש אין ביהמ"ד סווינגט.

ס'לכאורה דא מער פרומע אידן וואס זענען עובר אויף די געפערליכע הארבע עבירה פון רעדן לשון הרע, ליידער.
 
סתם להערה בעלמא, די איסור קריבה לנידה איז נאר נגיעה בדרך חיבה דהיינו חיבוק ונישוק, אלע אנדערע זאכען זענען שפעטער צוגעקומען אלץ גזירות, גזירות לגזירות און גזירות³.
און בדרך כלל ווען איינער איז זיך מקיל האנדעלט מען נישט פון די איסור אליינס, נאר פוו די צווייטע אדער גאר דריטע דור גזירות.

איבער טייטשן אין הלכות שבת
סתם להערה בעלמא, די איסור חילול שבת איז נאר די אב מלאכות און תולדות אפשר, אלע אנדערע זאכען זענען שפעטער צוגעקומען אלץ גזירות, גזירות לגזירות און גזירות³.
און בדרך כלל ווען איינער איז זיך מקיל האנדעלט מען נישט פון די איסור אליינס, נאר פוו די צווייטע אדער גאר דריטע דור גזירות....
 
איך בין לעצטנס אדורכגעלאפן עטליכע פאוסטס פון איר, ווי אנאנימע מענטשן שרייבן איר מעסעדזשעס, און בין שאקירט פון וויפיל מענטשן זענען נישט נזהר אין הל' נדה וכדומה 🙄
וויפיל פון זיין פארעכענען זיך נאך פאר אידן אדער גאר ערליכע אידן?
 
ס'נישט אזוי קאממען ווי זי מאכט עס אויסזען.

צו ס'געשעט? זיכער יא, אבער ס'נישט אזוי ווי יעדע דריטע מענטש אין ביהמ"ד סווינגט.

ס'לכאורה דא מער פרומע אידן וואס זענען עובר אויף די געפערליכע הארבע עבירה פון רעדן לשון הרע, ליידער.
ווי איך גלייב איז דא א ברייטע רעינזדש פון מענטשען וואס שיקען איר מעסידזשעס יעדער אויף זיין לעוועל, איך גלייב נישט אז עס איז פארהאן בכלל אין מיין לעוועל קאפעלס וואס סווינגען, נאר אפשר אין פאנטאזיע.
 
איבער טייטשן אין הלכות שבת
סתם להערה בעלמא, די איסור חילול שבת איז נאר די אב מלאכות און תולדות אפשר, אלע אנדערע זאכען זענען שפעטער צוגעקומען אלץ גזירות, גזירות לגזירות און גזירות³.
און בדרך כלל ווען איינער איז זיך מקיל האנדעלט מען נישט פון די איסור אליינס, נאר פוו די צווייטע אדער גאר דריטע דור גזירות....
ביסט נאך קיינמאל נישט דורכגעפאלן מיטן עפענען א סעלצער באטל אויף שבת?
 
ווי איך גלייב איז דא א ברייטע רעינזדש פון מענטשען וואס שיקען איר מעסידזשעס יעדער אויף זיין לעוועל, איך גלייב נישט אז עס איז פארהאן בכלל אין מיין לעוועל קאפעלס וואס סווינגען, נאר אפשר אין פאנטאזיע.
וואס מיינט דיין לעוועל?
 
ביסט נאך קיינמאל נישט דורכגעפאלן מיטן עפענען א סעלצער באטל אויף שבת?
אסור לבעל לגעת באשתו כשהיא נדה אפילו באצבע קטנה (שלחן ערוך יורה דעה סימן קצה סעיף ב), איז א מחבר און נישט קיין סעלצער באטעל.
 
ווי איך גלייב איז דא א ברייטע רעינזדש פון מענטשען וואס שיקען איר מעסידזשעס יעדער אויף זיין לעוועל, איך גלייב נישט אז עס איז פארהאן בכלל אין מיין לעוועל קאפעלס וואס סווינגען, נאר אפשר אין פאנטאזיע.
אדער ביסטו א ערענסטע כלל אינגערמאן וואס איז נישט אויף קרעמל. אדער ביסטו נאיוו
 
וואס מיינט דיין לעוועל?
פרומע חסידיע אידען פון די מעין סטרים חסידישע קהילות, ווי וויזשניץ סאטמאר באבוב סקווירא ראכמעסטריווקע פאפע וויען און אזוי ווייטער. וואס וואוינען אין ווילאמסבורג מאנסי מאנרוי בארא פארק און אזוי ווייטער.

איך בין אויף קרעמל און נישט נאאיוו. מיין מיינונג.
 
פרומע חסידיע אידען פון די מעין סטרים חסידישע קהילות, ווי וויזשניץ סאטמאר באבוב סקווירא ראכמעסטריווקע פאפע וויען און אזוי ווייטער. וואס וואוינען אין ווילאמסבורג מאנסי מאנרוי בארא פארק און אזוי ווייטער.

איך בין אויף קרעמל און נישט נאאיוו. מיין מיינונג.
ס'יא דא פון די סארט וואס דו האסט אויסגערעכנט.

ווי געזאגט, נישט קיין סאך, ס'איז ווייניג, אבער ס'איז דא.
 
אסור לבעל לגעת באשתו כשהיא נדה אפילו באצבע קטנה (שלחן ערוך יורה דעה סימן קצה סעיף ב), איז א מחבר און נישט קיין סעלצער באטעל.
ס'דא אסאך מחבר'ס וואס דו ביסט נישט מקיים.

אסור להוציא שכבת זרע לבטלה איז אויך א מחבר...
 
איך קוק יעצט די שמועס צווישן פעגי און פריידע, פעגי איז א מורא'דיג פאזיטיווע nature זי גייט ווייטער גיין מיט א קלייענט אפילו ער איז געווען inappropriate צי איר זעה mark 21:00
 
איבער טייטשן אין הלכות שבת
סתם להערה בעלמא, די איסור חילול שבת איז נאר די אב מלאכות און תולדות אפשר, אלע אנדערע זאכען זענען שפעטער צוגעקומען אלץ גזירות, גזירות לגזירות און גזירות³.
און בדרך כלל ווען איינער איז זיך מקיל האנדעלט מען נישט פון די איסור אליינס, נאר פוו די צווייטע אדער גאר דריטע דור גזירות....
ווי האסטו אין הלכות שבת א גזירה לגזירה? אפגערעדט א גזירה משולשת.
 
Back
Top