דאס לעבן און שאפן פון פּעגי גרינפעלד

די גמרא איז שוין אויפגעקומען מיט אן תירוץ פאר דעם
כולה חדא גזירה
כולה חדה גזירה איז נישט קיין בלענקעט סטעיטמענט, ס׳דארף קומען צוזאמען מיט א הסבר פארוואס אין יענע פאל זאגט מען אזוי.
 
כולה חדה גזירה איז נישט קיין בלענקעט סטעיטמענט, ס׳דארף קומען צוזאמען מיט א הסבר פארוואס אין יענע פאל זאגט מען אזוי.
אויב מען האט נישט קיין הסבר קען מען אייביג זאגן אי לא הא לא קיימי הא אדער הם אמרו והם אמרו.
 
אדער ביסטו א ערענסטע כלל אינגערמאן וואס איז נישט אויף קרעמל. אדער ביסטו נאיוו
קען אויך זיין אז דו ביסט אין עולם הדמיון וואס קענסט באשטיין סזאל זיין כאטש אביסל רעאליטי..
 
אויב מען האט נישט קיין הסבר קען מען אייביג זאגן אי לא הא לא קיימי הא אדער הם אמרו והם אמרו.
לאמער אביסל ברייטער מאכען,
נגיעה בדרך חיבה איז א איסור מן התורה ״ואל אישה בנידת דותה לא תקרב לגלות ערותה״
(איסור)
נגיעה שלא בדרך חיבה איז א איסור דרבנן אלץ א גזירה צו נגיעה בדרך חיבה
(גזירה)
נישט איבער געבען אין האנט פארן ווייב האט זיך אנגעהויבען בימי רש״י
(גזירה לגזירה)
איז וויאזוי קען זיין חדא גזירה אויב איז עס נאר נתחדש געווארען בימי רש״י?

ווייטער, בנות ישראל החמירו על עצמן שיושבות על דם כחרדל וכו׳ און אויך אז מען האלט שבעה נקיים אפילו וועןס׳איז וודאי נישט קיין זיבה, דעיס איז זייער אייגענע משוגעת וואס איז געווארען אינקארפערעיטעד אין הלכה.
ס׳איז בערך אזויווי מען זאל אינקארפערעיטען אין הלכה אז מען דארף זינגען די שוואנצנות ניגון.

יעצט נעם אזא היכא תמצא
איבער געבען א זאך צי א נידה, אסור משום גזירה שמא יגע שלא בדרך חיבה, גזירה שמא יגע בדרך חיבה, אויף א פאל וואס איז געוועהן דם כחרדל גזירה שמא יהיה דם כעדשה.

האב איך דא גזירה משולשת, און מען קען נישט דא זאגן כולה חדא גזירא ווייל זיי קומען פון אנדערע פלעצער.
1) איבערגעבען איז נתחדש געווארען בימי רש״י מילא קען עס נישט זיין חדא גזירה מיט נגיעה שלא בדרך חיבה.
2) נגיעה שלא בדרך חיבה אטו בדרך חיבה (חז״ל)
3) דם כחרדל האבן די בנות ישראל אליינס מחדש געוועהן מילא קען עס אויכט נישט גיין צוזאמען מיט נאך א גזירה.
 
כולה חדה גזירה איז נישט קיין בלענקעט סטעיטמענט, ס׳דארף קומען צוזאמען מיט א הסבר פארוואס אין יענע פאל זאגט מען אזוי.
אט דאס האב איך טאקע געמיינט
אז ליידער איז די סטעיטמענט געווארן אינקארפערעיטעד אין אונזער אידישקייט אויף א נישט נארמאלע פארנעם
ס'ארבעט בערך אזויווי מסורת אבות
יעדער לייגט צו אביסל אבער ווייל די לעצטער האט נאר צוגעלייגט זייער ווייניג, ווערט עס שוין ווי א חלק פון די עיקר
 
אסור לבעל לגעת באשתו כשהיא נדה אפילו באצבע קטנה (שלחן ערוך יורה דעה סימן קצה סעיף ב), איז א מחבר און נישט קיין סעלצער באטעל.
נישט נאר עס איז אסור עס איז אויך נישט עטיש אויב עס איז נישטא קיין קאנסענט דערויף וכו..
 
פרומע חסידיע אידען פון די מעין סטרים חסידישע קהילות, ווי וויזשניץ סאטמאר באבוב סקווירא ראכמעסטריווקע פאפע וויען און אזוי ווייטער. וואס וואוינען אין ווילאמסבורג מאנסי מאנרוי בארא פארק און אזוי ווייטער.

איך בין אויף קרעמל און נישט נאאיוו. מיין מיינונג.
מען מיינט נישט דיר נעם עס נישט פערזענליך
 
איך קוק יעצט די שמועס צווישן פעגי און פריידע, פעגי איז א מורא'דיג פאזיטיווע nature זי גייט ווייטער גיין מיט א קלייענט אפילו ער איז געווען inappropriate צי איר זעה mark 21:00
וואס טוט מען נישט לצורך פרנסה
דאס לערנט אונז די רבי זיי שטאלץ מיט דיינע באונדעריס וועלן זיי געווענדליך איינפאקן ווייל אויב איינער גייט קעגן קאנסענט קומט עס שוין מיט קאנצוקווענצן ...
און בעסטע פאל סייקאטיק אויב נישט קרימינאל...
כידוע ליודעי חן...
 
וויפיל פון זיין פארעכענען זיך נאך פאר אידן אדער גאר ערליכע אידן?
דאס זענען גראדע ערליכע אידן וואס היטן און ווילן היטן הלכות נידה מצוות עונה וכ'ו אבער פאר סיי וואס פארא סיבה באקומען זיי עס נישט אינדערהיים
וואס מיר טוט וויי אז עס זענען נאך דא אזוי גערופענע רבנים מפורסמים וואס געבן ארויס איסורים פון שיעורים פון די געשמאק פון מצות עונה
בכלל פון ענדזויען די מצווה פון עונה און מקיים זיין ושימח את אשתו איז דא מיליאנען דרגות פונקט ווי דו פארשטייסט אז עס איז דא א חילוק פון געשלעכט ביז לגב"ט
 
  • לייק
רעאקציעס: 1yes
סתם להערה בעלמא, די איסור קריבה לנידה איז נאר נגיעה בדרך חיבה דהיינו חיבוק ונישוק, אלע אנדערע זאכען זענען שפעטער צוגעקומען אלץ גזירות, גזירות לגזירות און גזירות³.
און בדרך כלל ווען איינער איז זיך מקיל האנדעלט מען נישט פון די איסור אליינס, נאר פוו די צווייטע אדער גאר דריטע דור גזירות.
עס איז דא אידן וואס זענען נישט מקפיד אויף שומר נגיעה אבער די אייגענע ווייב וועלן זיי נישט אנרירן....
 
עס איז דא אידן וואס זענען נישט מקפיד אויף שומר נגיעה אבער די אייגענע ווייב וועלן זיי נישט אנרירן....
אז מ'רעדט שוין פון שומר נגיעה...

Screenshot_20250127_124642_WhatsApp.jpg
 
לאמער אביסל ברייטער מאכען,
נגיעה בדרך חיבה איז א איסור מן התורה ״ואל אישה בנידת דותה לא תקרב לגלות ערותה״
(איסור)
נגיעה שלא בדרך חיבה איז א איסור דרבנן אלץ א גזירה צו נגיעה בדרך חיבה
(גזירה)
נישט איבער געבען אין האנט פארן ווייב האט זיך אנגעהויבען בימי רש״י
(גזירה לגזירה)
איז וויאזוי קען זיין חדא גזירה אויב איז עס נאר נתחדש געווארען בימי רש״י?

ווייטער, בנות ישראל החמירו על עצמן שיושבות על דם כחרדל וכו׳ און אויך אז מען האלט שבעה נקיים אפילו וועןס׳איז וודאי נישט קיין זיבה, דעיס איז זייער אייגענע משוגעת וואס איז געווארען אינקארפערעיטעד אין הלכה.
ס׳איז בערך אזויווי מען זאל אינקארפערעיטען אין הלכה אז מען דארף זינגען די שוואנצנות ניגון.

יעצט נעם אזא היכא תמצא
איבער געבען א זאך צי א נידה, אסור משום גזירה שמא יגע שלא בדרך חיבה, גזירה שמא יגע בדרך חיבה, אויף א פאל וואס איז געוועהן דם כחרדל גזירה שמא יהיה דם כעדשה.

האב איך דא גזירה משולשת, און מען קען נישט דא זאגן כולה חדא גזירא ווייל זיי קומען פון אנדערע פלעצער.
1) איבערגעבען איז נתחדש געווארען בימי רש״י מילא קען עס נישט זיין חדא גזירה מיט נגיעה שלא בדרך חיבה.
2) נגיעה שלא בדרך חיבה אטו בדרך חיבה (חז״ל)
3) דם כחרדל האבן די בנות ישראל אליינס מחדש געוועהן מילא קען עס אויכט נישט גיין צוזאמען מיט נאך א גזירה.
און אנדערע ווערטער דיין בעיסליין איז תורה שבכתב און פון דארט אין ווייטער איז ביי דיר דיבעיטעבעל... אזוי ווי מען האט זיך נאך געפירט אינדערהיים ביי די בייסוסים. [נעם עס נישט פערסאנעל]
מיין בעיסליין איז שלחן ערוך און פון דארט הייבט זיך אן מיין סטראגל...
 
און אנדערע ווערטער דיין בעיסליין איז תורה שבכתב און פון דארט אין ווייטער איז ביי דיר דיבעיטעבעל... אזוי ווי מען האט זיך נאך געפירט אינדערהיים ביי די בייסוסים. [נעם עס נישט פערסאנעל]
מיין בעיסליין איז שלחן ערוך און פון דארט הייבט זיך אן מיין סטראגל...
ניין א גזירה דרבנן איז נישט נכלל אין תורה שבעל פה און ער ווייסט אז מ'באקומט נישט אזא גרויסע גיהנם
 
ניין א גזירה דרבנן איז נישט נכלל אין תורה שבעל פה און ער ווייסט אז מ'באקומט נישט אזא גרויסע גיהנם
דאס איז דיין מיינונג... ביי מיר אויב דאס איז אין שלחן ערוך איז דאס די זאך...

וויפיל סייזעס גיהנם האסטו?
 
איך קוק יעצט די שמועס צווישן פעגי און פריידע, פעגי איז א מורא'דיג פאזיטיווע nature זי גייט ווייטער גיין מיט א קלייענט אפילו ער איז געווען inappropriate צי איר זעה mark 21:00
let's make it very clear. When someone gives an inappropriate comment it makes her feel good.... so ya, she won't discharge them. and, if she discharges him she won't make this crazy money that she is asking. I couldn't find any positivity in her interview, if something it was Frida that was positive...
 
און אנדערע ווערטער דיין בעיסליין איז תורה שבכתב און פון דארט אין ווייטער איז ביי דיר דיבעיטעבעל... אזוי ווי מען האט זיך נאך געפירט אינדערהיים ביי די בייסוסים. [נעם עס נישט פערסאנעל]
מיין בעיסליין איז שלחן ערוך און פון דארט הייבט זיך אן מיין סטראגל...
פאר ווער ס׳וויל יא הערן וואס איך זאג איז כדלהלן
ס׳דא א איסור דאורייתה און א איסור דרבנן וואס אויף דעים זענען ארטעדאקסען מקפיד, אלע גזירות פון דא און ווייטער זענען שיין פאר חומרות אבער נישט הלכה, וויבאלד די הלכה לויטעט אז אין עושין גזירה לגזירה.

יעצט שריי הויעך נאכאמאל אז איך בין א ביתוסי
 
לעצט רעדאגירט:
Back
Top