מאנשאפט נאך געבורט

זיי מסביר ביטע
 
נאכן דריטן מאל איז עס שוין א היתר עבר ושנה נעשה לו כהיתר
ביי אונז חסידים ווייסט מען דאך אז אפילו הוא אמינא פון די גמרא, קען מען נישט אוועקמאכן, און מ'איז מחמיר צו טון ווי די הוא אמינא
די גמרא זאגט עבר ושנה הותרה לו, הותרה לו קס"ד, אלא אימא נעשית לו כהיתר.
לויט די הו"א אבער, איז פשוט כפשוטו, עבר ושנה - הותרה לו.
 
ביי אונז חסידים ווייסט מען דאך אז אפילו הוא אמינא פון די גמרא, קען מען נישט אוועקמאכן, און מ'איז מחמיר צו טון ווי די הוא אמינא
די גמרא זאגט עבר ושנה הותרה לו, הותרה לו קס"ד, אלא אימא נעשית לו כהיתר.
לויט די הו"א אבער, איז פשוט כפשוטו, עבר ושנה - הותרה לו.
יא יא דאס מיין איך
איך האב געשריבן דריטע מאל ווייל דאס איז אויך לויט די מסקנא
די צווייטע איז א כהיתר די דריטע איז שוין א היתר ממש
 
יא יא דאס מיין איך
איך האב געשריבן דריטע מאל ווייל דאס איז אויך לויט די מסקנא
די צווייטע איז א כהיתר די דריטע איז שוין א היתר ממש
ביי אונז זאגט מען אז דער דריטע מאל איז עס שוין א מצוה.
 
A Yingerman while his wife is not clean is the same situation like a buchir
yes and no, I beleive that it was already discussed here in the past
בקיצור נמרץ: פון איין זייט האט ער טאקע פת בסלו אז אין בערך 12 טעג איז זי צוריק מיט א פרישקייט [חוץ נאך א בעבי], אבער מצד שני איז ער שוין רגיל דערין ציעט עס אמאל מער בפרט אז זי דרייט זיך דא מיט איהם ביום ובלילה, די הרחקות זענען געמאכט פאר א סיבה.
 
yes and no, I beleive that it was already discussed here in the past
בקיצור נמרץ: פון איין זייט האט ער טאקע פת בסלו אז אין בערך 12 טעג איז זי צוריק מיט א פרישקייט [חוץ נאך א בעבי], אבער מצד שני איז ער שוין רגיל דערין ציעט עס אמאל מער בפרט אז זי דרייט זיך דא מיט איהם ביום ובלילה, די הרחקות זענען געמאכט פאר א סיבה.
What helps me if she will be clean in two weeks when i need it daily?
 
וואטס אפ, איז דא א מעגליכקייט זאלסט שרייבן אין אידיש?
 
נאכדעם הייב אן מיט א פרישקייט צו ארבעטן אויף די רילעישאנשיפ
אמער.. מארבעט דאך שוין אויף די רילעישאנשיפ און יחוד שטיבל, ניין? מדארף דאך טרעיטן אויף איר פיס דארט, אדער איר הייסן אויפהענגן די קיטל..
ווער רעדט נאך ביי מצוה טאנץ ביי אשת חיל, ווען די מאנ'ס הענט דארף זיין אויבן, דעט וויל שאו הער
 
אמער.. מארבעט דאך שוין אויף די רילעישאנשיפ און יחוד שטיבל, ניין? מדארף דאך טרעיטן אויף איר פיס דארט, אדער איר הייסן אויפהענגן די קיטל..
ווער רעדט נאך ביי מצוה טאנץ ביי אשת חיל, ווען די מאנ'ס הענט דארף זיין אויבן, דעט וויל שאו הער
אוי וויי! די ערשטע 2 האב איך זיכער נישט געטון, די לעצטע געדענק איך נישט
דאס מיינט אז זי וועט מושל זיין אויף מיר :cry::LOL:
 
ביי אונז חסידים ווייסט מען דאך אז אפילו הוא אמינא פון די גמרא, קען מען נישט אוועקמאכן, און מ'איז מחמיר צו טון ווי די הוא אמינא
די גמרא זאגט עבר ושנה הותרה לו, הותרה לו קס"ד, אלא אימא נעשית לו כהיתר.
לויט די הו"א אבער, איז פשוט כפשוטו, עבר ושנה - הותרה לו.
ספר ארץ צבי:
image_2025-09-14_150327118.webp
 
מעכטיג!!! ברענג די גאנצע שטיקל, איך דארף דעיס דורכטון, כ'קען מיר ערלעדיגן אזא מחילה, סליחה, וכפרה, אזוי שמירנישדיר....
פאר א סיבה האב איך נישט געברענגט די גאנצע שטיקל, ס'איז בעסער צו בלייבן מיט די קושיא... (ארץ צבי איז א לינק, ווי @חוקר ודורש זאגט).
 
פאר א סיבה האב איך נישט געברענגט די גאנצע שטיקל, ס'איז בעסער צו בלייבן מיט די קושיא... (ארץ צבי איז א לינק, ווי @חוקר ודורש זאגט).
עס דערמאנט זיך , א טייטש אויף די תפילה , אל תזכר לנו עוונות ראשונים, אז די לעצטיגע עבירות איז מען ממילא פטור , פון א עונש , פאר דעם טאקע ,ווייל אז עס איז עבר ושנה , איז הותרה לו , ער איז שוין מורגל אין די עסק עבירה ,הרגל נעשה טבע , קען מען נישט מעניש זיין ,
איז דער גאנצער חשבון נאר אויף די ערשטע עבירות , די עוונות ראשונים , דאס איז די תפילה ״אל תזכר לנו״ איז שוין אלעס רעזאלבט און גיסעטלט עמיקעבלי .
דאס איז נישט דוקא א הוה אמינא , עס איז אמת אויב א זאך ווערט געטהון כמה פעמים , איז נעשה לו כהיתר , און די חשבון איז נאר אויף די ראשונים
אויסער ביי עבודה זרה , וואס דארט זאגט ער ״למען ספות הרוה את הצמאה״ לויט איינע פון די פשטים די שפעטערע רופט ער אהן רוה , און די ערשטע צמאה ,ווען עס איז דא די שרירות לבו.
 
Back
Top