שערן די האר

איך פארשטיי אז ביי מראה מקום מיינסטו לשיטת ארטאדאקסישע יודען

אין שו"ע איז דא גאנצע פרטים ווי אזוי פונקט זיך מגלה זיין ביים גיין אין בית כסא, ווען זיי וואלטן גערן געקענט נוצן דיין ברייטע "נישט קיין שום פראבלעם ע"פ הלכה" און פארמיידן זייערע ספיקות..

אינגאנצן "נאקעדיג". וואס דען...
האשה יושבת וקוצה לה חלה ערומה.
 
האשה יושבת וקוצה לה חלה ערומה.
ממש א בקי, א משנה און שוין, ער האט שוין א כלל פון "נישט קיין שום פראבלעם ע"פ הלכה...".

ברודער טייערע, הלכות "נאקעדיגקייט" ווערט געברענגט אין הלכות השכמת הבוקר ביי בית כסא, און אויך ביי אנטוהן קליידער, קיינער צווינגט דיך נישט דאס "איינדערקענען", אבער וואס שטייט, שטייט.

בד"וו, די משנה אין חלה רעדט בנוגע מאכן א ברכה בגלוי מקום ערוה, ס'האט נישט מיט אלגעמיינע נאקעדיגקייט.

(נעקסט טיים קוק אריין אינענווענדיג...🫣)
 
לעצט רעדאגירט:
ממש א בקי, איין משנה און שוין, ער האט שוין א כלל פון "נישט קיין שום פראבלעם ע"פ הלכה...".

ברודער טייערע, הלכות "נאקעדיגקייט" ווערט געברענגט אין הלכות השכמת הבוקר ביי בית כסא, און ביים אנטוהן, קיינער צווינגט דיך נישט דאס "איינדערקענען", אבער וואס שטייט, שטייט.

בד"וו, די משנה אין חלה רעדט בנוגע מאכן א ברכה בגלוי מקום ערוה, ס'האט נישט מיט אלגעמיינע נאקעדיגקייט.
נעקסט טיים קוק אריין אינענווענדיג
למעשה שטייט קלאר אז מ'מעג ניין?
 
למעשה שטייט קלאר אז מ'מעג ניין?
ניין.

ס'שטייט נישט קלאר, און אומקלאר אויך נישט. ווייל מ'באציט זיך ביי חלה אפילו אין א פאל וואס לאמיר זאגן יענער האט גארנישט אנצוטוהן, צו די ברכה איז מותר בעצם, עיי"ש די חילוק צווישן מאן אין פרוי, דאס הייסט א נפק"מ ביי די ברכה צווישן די געבוי פון די מאן און די געבוי פון די פרוי, לויט די גילוי מקום ערוה, "בשעת'ן זיצן".

אבער סתם זיך דרייען נאקעדיג שטייט "קלאר" אין שו"ע אז ס'איז א פראבלעם.

חוץ מזה פסק'נט מען נישט הלכה פון א משנה ארויס
 
רבי וועלוול וואס שטערט דיך אזוי אז אידן דרייען זיך ארום נאקעדיג? מוטב שיהיו שוגגים ואל יהיו מזידין 😂
אדרבה, כ'בין א גרויסע חסיד פון נאקעטעריי.

נאר וואס, כ'פארגין עם די פארגעניגן אן זיך דארפן תולה זיין אפאלעגטיקלי אין הלכה יא צו ניין.

בקיצור, ער מוז גארנישט נאכקוקן, ער דארף נישט מדחיק זיין מראה מקומות, זאל ער ענדזשויען נודיטי ווי די געזעץ ערלויבט, אדער אפילו ווען די געזעץ ערלויבט נישט. ווי אַזוי גייט די דרש? אתם אפילו מזידין.

אבער אן גילט...
 
אדרבה, כ'בין א גרויסע חסיד פון נאקעטעריי.

נאר וואס, כ'פארגין עם די פארגעניגן אן זיך דארפן תולה זיין אפאלעגטיקלי אין הלכה יא צו ניין.

בקיצור, ער מוז גארנישט נאכקוקן, ער דארף נישט מדחיק זיין מראה מקומות, זאל ער ענדזשויען נודיטי ווי די געזעץ ערלויבט, אדער אפילו ווען די געזעץ ערלויבט נישט. ווי אַזוי גייט די דרש? אתם אפילו מזידין.

אבער אן גילט...
דו און דיין ווייב דרייען זיך נאקעט אינדערהיים?

קום אריין קלאר.
 
פארוואס איז נישט איינגעפירט אז פרויען זאלן אפשערן די האר פון די ערוה.?
 
לעצט רעדאגירט:
שוין. וואס דארפסטו פון מיר? האסט דאך א גאנצע ברייטע וועלט געוועב וואס וועלן דיך אריין לאזן מאחורי הקלעים און באוויליגן.

קליקט נאר "יא" ביי די עידזש...
גלייכסט צו א גויטע צו א היימישע?
 
Back
Top