אז מען רעדט פון הלכה , איז וויכטיג צו דערמאנען
די גמרא אין כתובות ״ראשה פרוע דאורייתא ״ דאס
זאגט, אז א פולי אויפגידעקטע קאפ האהר אין א רשות הרבים,ביי א אשה נשואה, איז אן ערוה מן התורה , לגבי א ביעטש דארף מען דן זיין צו עס האט די גדר פון א מרחץ , אבער סתם גילוי שערות הראש אהן א כיסוי איז מוסכם אין תלמוד אז עס איז אסור מן התורה,נאר ביי א סוטה האט מען ספעציעל אויפגדעקט איהר האהר לנוולה .
ביסט ענטייטלט מחולק צוזיין מיט די גמרא
איך האב נאר גיקוואוטטעט די לשון פון גמרא
דארטן רעדט מען נישט פון א פאוני טעיל
גיין פאר א אשה נשואה בגילוי שערות אהן א כיסוי
איז לויט די גמרא אסור מן התורה אזוי האבן פארשטאנען די מפרשים
ביסט ענטייטלט מחולק צוזיין מיט די גמרא
איך האב נאר גיקוואוטטעט די לשון פון גמרא
דארטן רעדט מען נישט פון א פאוני טעיל
גיין פאר א אשה נשואה בגילוי שערות אהן א כיסוי
איז לויט די גמרא אסור מן התורה אזוי האבן פארשטאנען די מפרשים
רש״י אין חומש זאגט טאקע אזוי
אבער אין די גמרא זאגט ער נישט אזוי , און אלע לערנען אז עס מיינט גילוי שערות הראש בלי כיסוי
דרך אגב דער אבן עזרא איז מפרש - יגלה, ולפי דעתי יוציא פרע ראשה שהיה מכוסה .